بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

شرایط پذیرش دانشجویان پزشکی ایرانی خارج از کشور

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/7 منتشر شده است /
شرایط پذیرش دانشجویان پزشکی ایرانی خارج از کشور
به سلام نو به نقل از فارس، دانشگاه علوم پزشکی ایران به اطلاع دانشجویان ایرانی متقاضی انتقال از خارج کشور رشته‌های پزشکی و داروسازی و رشته‌های علوم توان‌بخشی می‌رساند...

بنا به نقل از گزارش سلام نو به نقل از فارس، دانشگاه علوم پزشکی ایران به اطلاع تمامی دانشجویان ایرانی که متقاضی انتقال از خارج کشور رشته‌های پزشکی و داروسازی و رشته‌های علوم توان‌بخشی می‌رساند این دانشگاه از بین واجدین شرایط زیرکه ذکر کرده است  دانشجو می‌پذیرد.  این دانشجویان عزیز پس از بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم برای مصاحبه به پردیس بین الملل معرفی خواهند شد و پذیرفته شدن این دانشجویان منوط به موفقیت در مصاحبه علمی خواهد بود.
شرایط لازم برای پذیرفتن  دانشجویان شامل این موارد میباشد ؛ داشتن معرفی نامه وزارت بهداشت، معدل کل دیپلم بالای ۱۶، معدل کتبی دیپلم بالای ۱۶، معدل کل پیش دانشگاهی بالای ۱۶ و داشتن مجموع کل سه معدل بالای عدد ۵۰ است.
دانشجویان متقاضی می‌توانند در بازه زمانی یکم لغایت 31 تیرماه سال جاری به ستاد مرکزی، طبقه دوم، اداره پذیرش و ثبت نام، اتاق ۲۱۳ مراجعه کنند. به درخواست‌های خارج از این محدوده زمانی ترتیب اثر داده نخواهدشد
طبق مصوبه نامه شماره ۷۷۱۰.۵۲۱.د مورخ 28 آبان ۹۷ وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی دانشجویان مذکر مشمول نظام وظیفه چنانچه بیش از یکسال تحصیلی در خارج از کشور تحصیل  کرده‌اند حائز شرایط ثبت نام در این دانشگاه نیستند.
ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

 

منبع خبر: سلام نو