بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه شهرکرد از تیرماه امسال

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/8 منتشر شده است /
برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه شهرکرد از تیرماه امسال
در صورت بهبود شرایط و طبق دستور وزارت علوم ممکن است تعدادی از امتحانات به‌صورت حضوری برگزار شود.مشتاقی با بیان اینکه کلاس‌های مجازی دانشگاه شهرکرد تا ۷ تیرماه ادامه ...

بنابه نقل از گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرداقای حمدالله مشتاقی ، از برگزارکردن امتحانات دانشجوهای این دانشگاه از ۱۴ تیرماه سال جاری تا ۱۴ مردادماه به‌صورت مجازی خبر داد.

مشتاقی ادامه داد : در صورت بهبود شرایط و طبق دستور وزارت علوم ممکن است تعدادی از امتحانات به‌صورت حضوری برگزار شود.

وی با اشاره کردن به این موضوع که کلاس‌های مجازی دانشگاه شهرکرد تا ۷ تیرماه ادامه دارد، گفت: کلاس‌های عملی دانشگاه در مرداد و شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مشتاقی از رایگان شدن اینترنت دانشگاه این استان  از هفته‌های بعدی خبر داد و اعلام کرد: دانشجویان از فضای مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه استفاده کرده و اساتید نیز کتاب‌های الکترونیک را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

مشتاقی در پایان گفت و گو و نشست خبری خود گفت : حضور دانشجویان مقطع دکترا برای انجام فعالیت‌های عملی و آزمایشگاهی در دانشگاه در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و اولویت حضور دانشجویان در دانشگاه از ۱۷ خردادماه با دانشجویان دکترای سال آخر برای عملیات رساله است.
ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

 

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان