بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

درباره انتشارات مشاوران آموزش

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/6/10 منتشر شده است /
درباره انتشارات مشاوران آموزش
انتشارات مشاوران آموزش مختص کتاب های علوم انسانی

در این بخش از مقاله ی خود امدیم تا کتاب های کمک درسی انتشارات مشاوران اموزش را به شما معرفی کنیم ، امیدواریم که بتوانیم با این مقاله به شما در انتخاب کردن کتاب کمک درسی خود از بهترین انتشارات کمک کنیم . 
قسمت دوم کتاب های کمک درسی انتشارات مشاوران اموزش
قانون دوم تجزیه و تحلیل آزمون و امتحانات  اینه که شما دانش اموزان  نیازی نیست که در  امتحانات و آزمونی که قرار است اول گرفته بشود  گردوخاک و بی توجهی  کنین ودر امتحان و آزمونی که دوم برگزار میشود کولاک کنین و در آزمون سوم طوفان غوغا به پا کنین و در آزمون ششم و نهایت کار اینکه  دیگه سونامی بزرگی به پا کنین و بترکونین !
اصل داستان این میباشد که فلسفه و منطق  مهم در این آزمونها و امتحانات  اشتباه کردن خودتونه.
پس تاجایی که میتونین تلاش کنین اشتباه تازه از خودتون پیدا کنین و دنبالش بگردین.
معنی این موضوع یعنی چه چیزی میتواند باشد که به دنبال اشتباهات خودتان  بگردین ؟
به معنی اینکه تا پایان اسفند زمان لازم را دارین که از خودتون اشتباه جدیدی را بگردین و پیدا کنین و این موضوع را قبول کنین تا اون لحظه تمامی مشکلات و نقطه ضعف های خودتون در امتحانات و  آزمون ها  و سر جلسه تون رو توی خودتون به طور قشنگ و حرفه ای کشف کنین و اینکه بهترین کتاب های کمک درسی را از بانک کتاب بیستک با قیمت مناسب تهیه کنید .
این چیزی است که همه ی کسانی که در این راه هستند میدونند اما همه ی انها به دانش اموزان  نمیگویند جز عده ی معدودی که استفاده از کتاب کمک درسی را به شما پیشنهاد میکنند و بانک کتاب کمک درسی بیستک میتواند این کتاب ها را برای شما در اسرع وقت تهیه کند : ۶۰% موفق شدن در کنکور “مدیریت کردن  سر جلسه آزمون های کنکور هست”. پس خود شما همانند یه مدیر رفتار کنید و به صورت یک مدیرموفق سر جلسه ی ازمون خودتون رفتار کنید.
تا از فروردین ماه به بعد به شکل حرفه ای پخته و آب دیده و موفق باشید.
موفقیت شما ارزوی بانک کتاب بیستک است .  
کتابهای کمک درسی کامل و جامع انتشارات مشاوران آموزش دارای ۳ قسمت اصلی و مهم درسنامه، پرسش ها با چیدمان مرتب و هدفدار و جواب های تشریحی میباشد . هر یک ازاین قسمت ها شامل چندین ویژگی ها و خصلت های  اختصاصی میباشد که از دید یک مشاورکار بلد به آن پردازش میکنیم.
ویژگی ها و خصلت های مهم و اختصاصی «درسنامه» کتابهای هدفدار مشاوران آموزش:

۱٫ مناسب با «ویژگی» های خاص مرتبط با همان درس
۲٫ تاکید کردن  و تمرکز کردن بر «راه و روش» آموزی به صورت «دانش» آموزی تند و سریع وجامع و کامل
۳٫ کاملا قابل فهم –مورد بررسی  برای آشنایی و مسلط با «اندیشه های رمزی»
۴٫ موزون و قابل هماهنگ با تغییرات کتاب درسی و هدف های آموزشی نظام جدید آموزشی
۵٫ محافظت کامل مفاهیم با روش های تستی
۶٫ به کار بردن تصویرها ، جدول های ترسیمی  و نمودارهای گوناگون مناسب  با درس و مباحث در کتاب های کمک درسی  
۷٫ جمع بندی کردن و خلاصه ی  درس ها در کتاب کمک درسی 
۸٫ مشاوره های درسی به وسیله ی مولفان
۹٫ کتاب کمک درسی شامل تیترها و ریز تیترها مناسب با کتب درسی
۱۰٫ شما تجربه ی اولین ناشر تخصصی و حرفه ای کشور را می خوانید.
________________________________________
ویژگی ها و خصلت های  اختصاصی «ازمون » های کتابهای کمک درسی مشاوران آموزش:

۱٫ ترتیب بندی و نوع چیده شدن به صورت «هدفدار»؛ به معنی اینکه 

هریک از ازمون ها و تست برای تستی که بعدها در کتاب کمک درسی هست ، تمامی انها یک نوع هدف آموزشی مفید و موثر راپشت سر میگذارند .
۲٫ تمامی ازمون ها به شکل تیپ یندی و ترتیب بندی  شده، تدوین و تهیه شده اند؛
تیپ بندی و ترتیب بندی ازمون ها : اول از همه حافظه ای و به ترتیب ، مفهومی، کنکاشی، ترکیبی.
۳٫ در تحلیل کردن ازمون ها خواهید فهمید با کدام یک ازا این تیپ ها و ترتیب بندی ها از بحث های کتاب کمک درسی و پرسش ها دارای مشکل هستید .
۴٫ با همان تیتر بندی که  در درسنامه ی کتاب کمک درسی و کتاب درسی هست، ریز تیترهایی هم وجود دارد.
۵٫ در هریک از مجموعه های کتاب کمک درسی (هدفدار، تیزشیم، جمعبندی، آزمون هدفدار) هدف های معینی گذاشته شده است .
________________________________________
ویژگی ها و خصلت های ویژه گر جواب های تشریحی کتابهای کمک درسی مشاوران آموزش:
جواب های کتابهای کمک درسی مشاوران آموزش، فقط  جواب به پرسش های خود کتابها نمیباشند ؛ شما دانش اموزان  در جواب های کتابهای کمک درسی  مشاوران آموزش: برهان  رد گزینه های غلط را دارید.
در درس هایی که قابل محاسبه هستند ، مرحله های حل کردن و جواب دادن به پرسش ها به شکل کامل آورده شده است.
به این موضوع پی خواهید برد سوالات را به چه صورت بخوانید و جواب صحیح را بدهید.بانک کتاب بیستک به شما توصیه میکندکه کتاب های کمک درسی مورد نظر خود را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید .


🔰برای تمامی  دانش آموزان مسِله ی مهمی میباشد کتاب های درسی و کتاب کمک درسی را بدون اینکه خودشان بخواهند حفظ کنندوبه راحتی یاد بگیرند. در اصل باید این موضوع را گفت که هیچ یک از درس ها قابل حفظ کردن نیستند و عده ای درس های علوم انسانی را باید یک نوع درس متنی اسم گذاشت که راه مطالعه کردن خاص خود را میخواهد. دانش آموزان درس  های متنی را با مطالعه کردن و تکرر پی در پی و مدام نمی توانند بفهمند و به خاطر همین در سر جلسه ی کنکور با مشکلات فراموشی مواجه می شوید.
🔰اگر توجه لازم را کرده باشید سوالات درس تاریخ درازمون و کنکور سراسری عینا جملات و مفاهیم کتاب درسی آورده می شود به همین دلیل در کتاب تاریخ جامع ۱۰ و ۱۱ مشاوران آموزش تلاش لازم شده که عینا جملات کتاب درسی درکتاب کمک درسی درسنامه کتاب جامع و کامل آورده شود اما در ترتیب بندی مفاهیم کتاب حد الامکان تمامی مفاهیم به شکل کاملا مفهومی آورده شده است تا دانش آموزان عزیز بتوانند لای مفاهیم ومطالب ارتباط خوب و موثری برقرار کند. این نوع قابل فهم بودن و مفهمومی آوردن مطالب و متن هم جلوی حفظ کردن دانش اموزان را می گیرد و این مورد هست که به دانش آموز کمک کافی را می کند که مفهوم کتاب کمک درسی و نیز همچنین خود کتاب درسی را به طور خوب و مفیدی یاد گرفته و در سر جلسه ی امتحان و  کنکور با مشکلات و دردسر های  فراموشی مواجه نشوندکه شما دانش اموزان میتوانید باقیمت مناسب کتاب کمک درسی مد نظر خود را از بانک کتاب بیستک تهیه کنید .
– درسنامه ای مفید در کتاب کمک درسی که به صورت جامع و کامل است 
– درسنامه ای به شکل  تصویری برای فهمیدن درست درکتاب کمک درسی 
–و ازمون های داخل کتاب کمک درسی چیدن هدفدار تست ها
–  و …
تا حالا چندین نفر از شماها زمانی که یکی از دندانتان درد گرفته ویا اسیب دیده بجای رفتن و مراجعه کردن پیش دندانپزشک به اورژانس ان درمانگاه ویا پیش دکتر عمومی  رجوع کرده اید ؟
شماچندین نفر را میشناسید که برای جراحی کردن قلب و یا مغز به سمت یک نفری که دانشجوی پزشکی که در حال گذراندن کارآموزی خود  است ، مراجعه کنند؟
ایا پیش خود فکر کرده اید که به چه دلیل پیش متخصص قلب، مغز و اعصاب و دندانپزشک میرویدواز انها برای درمان خود استفتده میکنید ؟
بخاطر این که نیاز شما یک نیاز تخصصی و حرفه ای میباشد و نیازمند انسان متخصصی دارید که توانایی این را داشته باشد و در زمینه ی دانش و تجربه خودش باشد که نیاز شما را به خوبی و درستی رفع کند؟
به چه اندازه آینده ای که تمامی آرزوها و رویاها و هدف هایتان را در برمیگیرد ، برای شما مهم و ارزشمند است؟
آیا به اندازه ی یک سرماخوردگی ؟یا به اندازه ی یک پیوند قلب؟
به چه دلیل نیاز تخصصی و مهم شما به کتاب های تخصصی و کتاب های کمک درسی  رشته خود را ، سرچهارراه ها و در بین دستفروش ها و هایپرنشرها پیدا میکنید و جویای ان میشوید ؟
هایپرنشرها ، همه چیز دارندمانند انواع و اقسام کتاب های کمک درسی و اموزشی و ... ولی با چه کیفیتی؟کیفیت خدمات اورژانس؟یا دندانپزشک؟شاید بخاطر یک درمان سریع و سرپایی شب امتحانی ازهیچی بهترو مفید تر باشد، ولی برای یک امتحان و تست حیاتی و سرنوشت ساز، یک راه و دریچه به روی فردای بهتر شما چطور؟
این یقین را داشته باشید که کار هر نشری نیست، خرمن علوم انسانی را درسی تخصصی دونستن
کتاب درس وکتاب کمک درسی علوم انسانی را کاملا جدی بگیرید
دانش آموزان عزیز و معلمان و استادان علوم انسانی یکی از واجبات است که پرچم این رشته ی تخصصی را بالا نگه دارید ،شما داتنش اموزان عزیز جزو نخستین انسان هایی هستید که بایستی برای رشته مد نظری که انتخاب کرده اید، سینه سپر کنید و ارزش بالایی قائل باشید و ارزش ان را بدانید
دانش اموزان عزی به هیچ وجه این اجازه را به کسی ندهید که کتاب های کمک درسی را به هیچ بهانه ای دست کم و کم ارزش  بگیرد
زیربنای نمو و توسعه و پیشرفت همه جوامع و خودتان در دست شماست
اگرشما دانش اموزان خودتان ،خود خودتان را به جد نگیرید و به خودشخصیتتان و کتاب هایی که میخوانید احترام نگذارید و ارزش قائل نشوید هیچ بنی و بشری شما را جدی نخواهد گرفت و به شما احترام و ارزش نخواهد گذاشت
در رابطه با کتاب های کمک درسی مشاوران اموزش از دید بانک کتاب کمک درسی بیستک 
تست ها و ازمون های آزمایشی چه چیزی است و آیا نیازی به این ازمون ها هست؟کدام آزمون و تستی مفید و خوب است؟چه آزمونی قابل استاندارد است و میشود به ان اطمینان کرد؟و 
آزمون ها و تست های آزمایشی چیزی میباشد بالاتر و  فراتر از یک تست که چند هفته یکباربرگزار میشود است و می توان اینگونه  گفت داوطلب و شاگردی  که دارای یک هدف مشخصی است  و این موضوع را می داند که برای چه چیزی  میخواند،آزمون ها و تست های  آزمایشی یک سنگ محکم برای محک زدن جدی اوست وکتاب های کمک درسی به داوطلب و دانش اموز میتواند درسهای خیلی جدی به او یاد بدهد ؛مشروط به این موضوع که ان را بداند و بتواند از آن به نحو احسنت استفاده کند.
دانش اموز باید این را بداند که هدفش از آزمون و تست چیزی بالاتر و بیشتر و  فراتر از درصدها و تراز و رتبه است.در واقع مهم ترو باارزش تر از عددها  و رقم  های کارنامه هرتست و آزمون،تجربه ها و درسهایی میباشد که داوطلب زرنگ و زیرک کنکور باید از آزمون و تست های مفید بدست بیاورد.ایدر نظر داشت ن موضوع را باید  چه درسهایی را می توان از یک آزمون وتست در بسته آماده کردن خود در کنکورخود قرار داد،موضوعی میباشد که بانک کتاب کمک درسی بیستک می خواهد که  در این مجموع پستها به شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور بگویم.
ولی شرایط و معیارهای یک آزمون و تست مفید چه چیزی است ؟آزمون و تست استاندارد به چه معنی میباشد؟
بخاطر اینکه یک آزمون و تست استاندارد را به خوبی شناخت،نیاز به یک معیار قرار داداست.و آن معیار هم تنها و تنها یک چیز است:کنکور سراسری رسمی.
یعنی اینکه اگر می خواهیم آزمون و تست آزمایشی استاندارد را بشناسیم بایستی آن را با کنکور سراسری قابل قیاس کرد ؛از دو جنبه و راه:
سوالات
شرایط
کتاب های کمک درسی به معنی اینکه پرسش های آزمون آزمایشی هر اندازه هم با جدیت بیشتر و نزدیکتر به پرسش های کنکور سراسری باشد،لول  کیفی و کیفیت بالاتر و  بهتری دارد وبرعکس .پرسش  جدی به معنی پرسش های سنگین وسخت و دشوار نیست ،بلکه کتاب های کمک درسی به معنی این است که پرسش همانند و همسو با  کنکورسراسری،طراحی و تدوین حرفه ای و اصولی که بتواند جنبه ای از مفاهیم بودجه بندی آزمون و امتحانات را نشان دهد.
از آنجایی که کنکور سراسری دارای پرسش هایی از سه درجه و طبقه بندی آسان،متوسط و سخت میباشد.به همین دلیل در یک آزمون و امتحان و تست  آزمایشی هم باید این سه درجه و طبقه بندی سوالات وجود داشته باشد.کلی نگر باشیم بالاترین و  بیشترین درجه بندی پرسش ها ی کنکور سراسری در سطح متوسط میباشد اما در مواردی استثناء،در هر درس کمتر از ۳۰% پرسش ها سخت،حدودا  ۳۰% پرسش هاراحت و آسان و بیشتر از ۳۰%هم متوسط میباشند بنابراین بانک کتاب کمک درسی بیستک توصیه میکند که با قیمت مناسب کتاب های کمک درسی خود را از ما بیستکی ها تهیه کنید .
این به معنی این است که دانش اموز یا داوطلبی که در درجه اول سوالات کنکورسراسری را بشناسد و کنکوری مطالعه کرده باشد،اما شرط اش ان است که مدیریت جلسه آزمون و امتحان را دانش اموز داشته باشد،می تواند بهترین نتیجه را گرفته و اینده ای روشن را برای خود رقم بزند.
در اصل موفق شدن و موفقیت در آزمون و امتحانات آزمایشی دارای سه بخش و قسمت میباشد:قبل از آزمون و امتحان. حین آزمون و امتحان.بعد از آزمون و امتحان پس باید از کتاب های کمک درسی زیاد استفاده کنیم .
در صورتی که کنکور سراسری قسمت پایانی را ندارد اما بانک کتاب کمک درسی بیستک می تواند بگوید تنها فرق این دو نوع آزمون و امتحان نیست بلکه یکی از مهمترین فرق بین آنهااست.بخاطر همین میباشد که بانک کتاب کمک درسی بیستک میگویدتحلیل آزمون از خود آزمون مهم تر است :

در کتاب اقتصاد جامع کنکور برای حل کردن مسائل اقتصادی در کتاب کمک درسی از تیپ بندی ها و طبقه بندی های گوناگون استفاده کرده ایم .
تمام هدف مااز تیپ بندی مسائل تحلیل پرسش های عددی در قالبی کاملا مشخص است که بتوانیم ازاین راه انواع گوناگون مسائل اقتصادی را به یاد بسپاریم و در حل کردن آن ها تمرکز لازم را داشته باشیم.
نمونه مثال در صفحه ۲۸ کتاب به این موضوع پرداخته شده است که با هم یادی میکنیم :
از این فصل به طور کلی ۳ تیپ سوال طراحی می شود که عبارتند از :
تیپ اول : میزان «سود و زیان تولید کنندگان »را با توجه به هزینه های مستقیم ، مورد پرسش قرار می دهند .
تیپ دوم : میزان «سود و زیان تولید کنندگان »را با توجه به کل هزینه ها ، مورد پرسش قرار می دهند .
تیپ سوم: روش های «کاهش زیان و افزایش سود» را مورد پرسش قرار می دهند .
در ادامه ی درس درکتاب کمک درسی، از هر تیپ یک نوع پرسش طرح شده است:
در تیپ و ترتیب بندی اول فقط سود و زیان تولید کننده با هزینه های مستقیمی که دارای هزینه پوشاک ، هزینه های خوراک ، اجاره و … است، مورد محاسبه و بحث قرار می گیرد .
در تیپ دوم همه ی هزینه های تولید کنندگان اعم از هزینه های مستقیم که در بالا یاد شد و هزینه های غیر مستقیم گفته می شود
و در تیپ و ترتیب بندی سوم کم شدن زیان و زیاد شدن سود که با کم و زیاد شدن در هزینه و در آمدها اتفاق می افتد مورد محاسبه قرار می گیردبخاطرهمین استفاده ازکتاب کمک درسی به شما خیلی کمک میکند،کتاب های کمک درسی خود را از بانک کتاب کمک درسی بیستک با قیمت مناسب تهیه کنید .  .
طبق همین موضوع با بهره گیری از این تیپ بندی و ترتیب بندی به اسانی می توانیم مسائل راحت و ساده تا پیچیده و دشوار اقتصادی را صحیح مورد محاسبه و بررسی  قرار دهیم .
شما دانش اموزان و داوطلبان عزیز در ادامه همین داستان ، تیپ بندیهای متفاوتی را از کتاب کمک درسی اقتصاد هدفدار مشاوارن آموزش شاهد خواهید بود:
مشاوره های متخصص در درس های گوناگون به وسیله ی طراحان کتاب های کمک درسی در جاهای مورد نیاز به کمک شما می آیند که قاعدتا بیشتر ازهر مشاوری می تواند در درس مورد نیاز به دانش آموزان کمک خوب و مفیدی کندبنابراین استفاده کردن از کتاب های کمک درسی به شما در رشدتان کمک بسزایی میکند پس هرچه زود تر کتاب های کمک درسی خود را از بانک کتاب بیستک تهیه کنید.
یک موضوع مهم کاربردی تر این مشاوره ها این میباشد که به قلم مولف و از زبان متخصص همان درس گرفته شده است که قاعدتا کمتر مشاوری این توانایی را دارد که چنین کیفیتی را در مشاوره هر درس داشته باشد.
ویژگی ها و خصلت های عمومی کتاب های کمک درسی مشاوران اموزش:
کتاب کمک درسی مشاوران اموزش کتابی است کامل و جامع  در سه بخش و قسمت متفاوت آموزش ، سنجش و ارزیابی درسنامه آموزشی خلاصه وموثرو مفید طبق فصل بندی کتاب درسی جدیدمیباشد که شامل بیش از۱۰۰۰ تست کنکوری و تالیف و طراحی میباشد ،دارای نمونه سوال های کنکوری داخل و خارج از کشورعزیزمان با پاسخنامه های تشریحی، برجسته سازی کلمات کلیدی با بیشترین تکرار در آزمون،مرور و جمع بندی آخر هر درس و...،برای سفارش کتاب های کمک درسی مورد نظر خود به بانک کتاب کمک درسی بیستک مراجعه کنید. 
ویژگی ها و خصلت های منحصر به فرد کتاب کمک درسی مشاوران اموزش   :
کتاب کمک درسی مشاوران اموزش ، یک کتاب جامع و کاملی میباشد  هم برای معلمان پایه  تحصیلی دهم و یازدهم، هم برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری. طبق چیزی که کتاب کمک درسی مشاوران اموزش دارد، طبق کتاب های جدید طراحی و تدوین شده و تا الان از این کتاب های کمک درسی آزمون سراسری تالیف نشده بود ، مشاوران آموزش دراین محوطه در ارائه دادن بهترین و بالاترین  و احتمالی ترین ازمون ها پیشگام بوده است. از آنجایی که در پنج سال اخر، اندازه ی پرسش ها ترکیبی در درس جامعه شناسی رو به صعود میباشد و حول و حوش ۳۵% پرسش های این درس را به خود اختصاص داده است ، بخاطر همین تمام تلاش خود را کرده ایم از پرسش های ترکیبی گوناگون هم از درس های گوناگون یک کتاب و هم از بین کتاب های گوناگون دهم و یازدهم ، بیشتربهره ببریم .
در آزمون ها و تست های درس جامعه شناسی، اصولا پرسش های چند بخشی با گزینه های تقریبا طولانی تالیف می شوند که ما در این کتاب کمک درسی با تدوین و طراحی این نوع تست ها ، همانند نزدیکی به آزمون های سراسری به وجود اورده ایم.
درکتاب درس و کتاب کمک درسی جامعه شناسی ، عکس ها و تصویرهای کتاب از اهمیت بالایی برخوردار است ، همچنین نمودار ها و جداول ه و مثل ها را نمی شود نادیده گرفت. بخاطر همین کتاب کمک درسی مشاوران از همه ی تصاویر و نمودار های کتاب تست تالیف کرده و در قسمت هایی برای بهترفهمیدن مفاهیم  کتاب کمک  درسی و ارائه ازمون های احتمال داده شده و گوناگون؛ نمودار طراحی و تدوین کرده است.
نکته ی دیگر در کتاب های مشاوران اموزش تیتر بندی و ترتیب بندی برای پرسش های تستی تالیفی است که مشخص می  کند هر تست به کدام تیترو قسمت کتاب درسی مرتبط می شود که دانش آموزو داوطلب بداند به کدام تیتر ها باید توجه بیشتری را  داشته باشد واینکه هر تیتر را چگونه باید مطالعه کند  .
دررابطه با همین موضوع تست هایی که طراحی کرده ایم ، تیپ بندی و ترتیب بندی شده که به کنکاشی ، حافظه ای ، مفهومی ، ترکیبی که این تیپ بندی ها و ترتیب بندی ها  به دانش آموزان این امکان را می دهد که نقطه ضعف و قوت خودشان را در نوع های گوناگون مختلف تست ها و ازمون ها پیدا کنند تا پیشرفت خوبی داشته باشند،بانک کتاب کمک درسی بیستک به شما دانش اموزان و داوطلبان عزیز توصیه میکند که کتاب های کمک درسی خودتان را باقیمت مناسب از این سایت بخرید تا در اسرع وقت به دستتان برسند .موفقیت شما ارزوی ما بیستکی هاست ...  .

نوشتار : مهندس ابولفضل زاهدي
09190150161