بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

خريد اينترنتي كتاب از فروشگاه هاي‌ آنلاين

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/24 منتشر شده است /
خريد اينترنتي كتاب از فروشگاه هاي‌ آنلاين
ويژگي هاي يك خريد اينترنتي خوب از بانك كتاب


بدون هيچگونه ترديد و شکي هرانساني که عشق کتاب داشته باشد و عاشق کتاب باشد، اين نکته را به خوبي تاييد مي‌کند که همزمان باخواندن کتاب در کناران ، خريدن کتاب هم يکي ازجذاب ترين و لذت‌بخش‌ترين کارهايي است که ممکن است هرکسي انجام دهد. جوري که مي‌توان به يقين گفت خريدن يک کتاب جذاب در شاد کردن حال روحي عاشقان کتاب خيلي موثر است . ارام ارام قدم زدن ميان قفسه‌هاي کتاب و کتابخانه ها، نشستن روي نيمکت ها و ورق زدن برگه هاي کتاب ، براي کساني که  عاشق کتاب هستند تقريباميشه گفت با هيچ‌چيزي برابري نمي‌کند. اما در بين اين ها مسائل ديگري هم هست که امکان دارد يک انسان عاشق کتاب را به طور بدي ناراحت و شايد هم عصباني کند. در ادامه ي مقاله  بيشتر در اين مورد صحبت خواهيم کرد.
روش‌هاي بسيارخريدن  کتاب
مسلماهر انساني با توجه به ان شرايطي که دارد و مناسب با نيازهاي هرشخص امکان دارد از راه‌هاي گوناگوني کتاب تهيه کند . در بين اين ها خريد کردن کتاب به صورت حضوري از جمله لذت‌بخش‌ترين ومفرح ترين  آن‌هاست و براي خيلي ها وبراي کساني که کتاب‌خوان‌ هستند نمايشگاه کتاب براي انها چيزي همانندبهشت است. يک کتابفروشي بزرگ  به اندازه ي تمام ناشران کتاب ها . ولي خريد کردن حضوري براي همه و در همه‌جا امکان ندارد وبيشتر افراد خريد کتاب مورد علاقه ي  خود را از طريق اينترنت و يا سفارش انلاين انجام مي‌دهند. موضوع جالبي که هدف اصلي ما در زمينه ي خريد کتاب به صورت انلاين  است ودر ادامه  بيشتر در رابطه با آن صحبت خواهيم کرد.

کتاب خوان هاي عزيزمي‌توانيد با توجه به شرايط و به نيازي که داريد، کتاب صوتي و يا کتاب الکترونيک  خود رااز طريق بانک کتاب نيز تهيه کنيد که بعدها درادامه در رابطه با آن‌ صحبت خواهيم کرد. اما همان‌ گونه  که از قبل به ان  اشاره کرديم ، در مطلب زير قصداين را  داريم که  در مورد خريدن کتاب فيزيکي از فروشگاه‌هاي کتاب صحبت کنيم و در اين مورد بحث و گفتگواي را باهم داشته باشيم .
خريد کتاب از فروشگاه‌هاي اينترنتي به صورت خريدکردن اينترنتي 
بنده شخصاً فکر مي‌کنم خريدکردن کتاب به صورت حضوري جالب ترين ‌؛بهترين و لذت‌بخش‌ترين راه ممکن است. شما عزيزان در لحظه اي که هستيد هر کتابي را که مايل باشيد صفحه هايش را ورق مي‌زنيد، با صاحب کتابفروشي و يا بادوستانتان در رابطه با آن کتاب صحبت مي‌کنيد، از سلامت کتاب اطمينان داريد و بلافاصله وبدون از دست دادن زمان  کتاب را با خود به خانه مي‌آوريد. ولي با خريد کردن کتاب به صورت اينترنتي شما لذت لمس کردن کتاب  از نزديک را از دست مي‌دهيد و مهم‌تر از همه ي اين ها ، بايد چند روزي را صبر کنيد تا کتاب را به دست شما برسانند.

البته ناگفته نماند که هر يک از اين روش‌ها معايب و مزاياي خاص خودشان را دارند.
در ادامه ي مطلب ويژگي‌هاي يک فروشگاه اينترنتي کتاب خوب را که در ايده‌آل‌ترين حالت ممکن باشد تعريف مي‌شود. مي‌توانيد فروشگاه اينترنتي مورد نظرخود  را که براي خريدکردن  کتاب خود  از استفاده مي‌کنيد با اين قسمت که براي شما بيان ميکنيم  نيز مقايسه کنيد.

ايده‌آل‌ترين فروشگاه اينترنتي براي خريد کتاب و کتاب کمک درسي 
اولين نکته و مهم‌ترين موضوع  براي کساني که ميخواهند  از يک فروشگاه اينترنتي کتاب کتاب کمک درسي خود را تهيه کنند  اين است که بتوانند به آن  فروشگاه اينترنتي اعتماد کند. براي اينکه بتوانيم  بفهميم که  آيا يک وب‌سايت فروش انلاين  کتاب قابل اعتماد است يا نه ، حتما بايستي به نماد اعتماد الکترونيک آن توجه کنيد. اين نماد اعتماد هويت صاحب و محل فعاليت کسب و کارهاي اينترنتي را احراز مي‌کند و توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکي به يک وب‌سايت داده مي‌شود. (نکته: کلي بخواهيم دررابطه با اين نماد بگوييم ايت است که اين نماد براي هر وب‌سايتي که کار فروش اينترنتي را انجام مي‌دهد و شما را به صفحه پرداخت هدايت مي‌کند ضروري است.) اين نماد اعتماد الکترونيک نيزبراي خودش درجه‌بندي دارد و از يک تا پنج ستاره رتبه‌بندي مي‌شود. قطعا ستاره  ي بيشترنيز به معناي بهتربودن است. نکته پاياني در اين بخش اين است که با کليک کردن روي اين نماد مي‌توانيد مشخصات وب‌سايت فروشگاه اينترنتي خود  را ببينيد. دومين موردي که مي‌توان براي اطمينان خاطر مورد بررسي قرار داد ، نشان ثبت ملي رسانه‌هاي ديجيتال است.

ناگفته نماند که براي يک فروشگاه اينترنتي کتاب وبانک کتاب وضعيت موجودي کتاب‌ها نيزبراي انها  خيلي مهم است. چيزهايي که يک فروشگاه اينترنتي خوب بايدداشته باشد اين است که  کتاب‌هاي زيادي را در حالت موجود داشته باشد تا مخاطب و مشتريان ودوست داران کتاب  با محدوديت مواجه نشوند .

يک وب‌سايت بانک کتاب انلاين مناسب و خوب هم ويژگي‌هاي گوناگوني دارد. بايد بتوان در آن کتاب‌ها را براساس ناشر، نويسنده، مترجم، پرفروش‌ترين، محبوب‌ترين، قيمت، کتاب‌هاي فلسفي، کتاب‌هاي موفقيت، رمان و… جستجو کرد.

يک فروشگاه اينترنتي و بانک کتاب خوب، راه هاي خريدکردن کتاب موردعلاقه مخاطبان  را به ساده‌ترين راه ممکن پيش روي مخاطب قرار مي‌دهد و مي‌تواند با گذاشتن تخفيف، تحويل رايگان و… مخاطب  خود را راضي کند.

نحوه تحويل دادن  کتاب نيز نکته ي بسيار مهمي است که بايد بانک کتاب هاي انلاين ان را در نظر داشته باشند . فروشگاه کتاب و بانک کتاب  بايد کتاب‌ها ازجمله کتاب هاي درسي و ... را در اصرع وقت و سريع‌ترين زمان ممکن که  هست  و در سلامت کامل کتاب هارا به مشتري تحويل دهد و حتي بايد اين موضوع تحويل کتاب رانيز بانک کتاب  ضمانت کنند. اگر کتابي که مشتري سفارش داده زماني که کتاب را به مشتري تحويل ميدهند مخدوش شده باشد، وب‌سايت بانک کتاب  مورد نظر بايد داراي پشتيباني کامل و قوي  و اينکه مسئوليت کتاب را نيز به عهده بگيردو ان  را تعويض کند.

ويژگي هااي که يک فروشگاه اينترنتي و بانک  کتاب خوب مي‌تواند داشته باشد اين موضوع است که بعد از اينکه مشتري سفارش خود را داد ، به مشتري کد رهگيري مرسوله پستي را تحويل دهد تا مشتري از وضعيت بسته پستي خود باخبر باشد. شما با در اختيار داشتن اين کد مي‌توانيد به سامانه رهگيري مرسولات پستي خود  مراجعه کنيد و ببينيد که بسته پستي در چه وضعيتي قرار داردايا سالم است يا...هرچيز ديگري .

الان سوالي که براي ما دوست داران کتاب  پيش امده است  اين است که به نظر شما، يک فروشگاه اينترنتي کتاب و  بانک کتاب کمک درسي خوب ، چه ويژگي‌ها و مزاياي ديگري مي‌تواند داشته باشد؟ 
اين روزها خريدهاي اينترنتي موجب صرفه‌جويي هر فرد  در زمان و هزينه‌هاي جاري مردم شده است. کلي نگر که باشيم استفاده از فروشگاه‌هاي آنلاين و اينترنتي براي خريد محصولاتي که نيازي به حضور فيزيکي خريدار نيست، بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرند.

کتاب هم از ان دسته محصولاتي ميباشد که براي تهيه کردن آن نيازي به مراجعه کردن حضوري به فروشگاه‌هاي کتاب نيست زيرا ميتوان ان را اينگونه اينترنتي سفارش داد.

ما در اين مقاله اي که براي شما تهيه کرده ايم در رابطه با همه ي مزيت هايي که براي  خريد اينترنتي کتاب بايستي بدانيد  براي شما صحبت خواهيم کرد.

فاکتور زمان

يکي ازمهم‌ترين ويژگي هاي که براي خريدکردن  آنلاين کتاب ميباشد  صرفه‌جويي کردن  در زمان است؛ بنابراين نيازي نيست که  زمان زيادي را براي پيدا کردن فروشگاهي که کتاب مورد نظر شما را داشته باشد، صرف کنيد. شما ميتوانيد باساده ترين حالت که جستجوي ساده درگوگل است ، مي‌توانيد کتاب مورد نظر خود را از يک فروشگاه آنلاين کتاب و بانک کتاب  تهيه کنيد.

تعداد نامحدود کتاب‌ها

چيزي که ميتوان به ان اشاره کرد اين است که فروشگاه‌هاي آنلاين به دليل اينکه  فضاي نامشخصي است که در تقديم داشتن کتاب‌هاي گوناگون دارند تا حد بالايي مي‌توانند نيازهاي شما را حمايت کند. عصري که ما در ان زندگي ميکنيم عصر ارتباطات است و يک فروشگاه اينترنتي کتاب و بانک کتاب  مي‌تواند بيش از چندين هزار کتاب را در خود جاي ‌دهد.

فروشگاه‌هاي هميشه در دسترس

موضوعي که بيشتر مورد بحث قرار گرفته تفاوت کسب‌وکارهاي آنلاين با کسب‌وکارهاي سنتي است که هميشه در دسترس بودن آن‌ها است؛ بخاطر همين شمادوست داران  مي‌توانيد کتاب مورد نظر خود را در هر شهر و هر زماني که هستيد خريداري  و تهيه کنيد.

تفکيک‌هاي سني و موضوعي

در سايت هاي فروش آنلاين کتاب و بانک کتاب هايي که وجود دارد مي توانيد کتاب‌هاي مورد نظر خود را با توجه کردن  به موضوع ومباحثي  که پي آن هستيد يا گروه سني مورد نظرتان به سادگي پيدا کنيد و بدون رجوع کردن به صورت حضوري و بررسي هاي  فيزيکي، کتاب مورد نظرتان را سفارش دهيد.

استفاده از تخفيف‌ها

مورد بحث ترين ومهم ترين و بزرگ‌ترين مزاياي خريد آنلاين کتاب اين مورد است که  امکان مقايسه کردن  قيمت يک کتاب در چندين سايت است. عموماً در فروشگاه‌هاي مختلف آنلاين کتاب بخاطر تخفيف‌هاي فصلي است که ارائه مي‌دهند، شما مي‌توانيد کتاب هاي مد نظر خود را ارزان‌ترو به صرفه تر از ديگرفروشگاه‌ها خريداري و تهيه  کنيد.

ارتباط ساده با مشتريان

اين روزها وجود شبکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام، واتس اپ و ارتباطي که  در بين مشتريان و فروشگاه‌هاي آنلاين را ساده‌تر کرده است؛ بخاطرهمين کاربران به‌سادگي و راحتي مي‌توانند سؤالات خود را با کارشناسان فروش مطرح کنند.

چرا بايدبه صورت اينترنتي کتاب بخريم؟
ما همه دوست داران کتاب  اين موضوع را مي‌دانيم که مراجعه کردن  به کتاب فروشي‌هاو دست گذاشتن روي کتاب مورد نظر و مورد علاقه خود در زندگي روزمره با وجود اين همه حجم کاري، ترافيک و... به صورت تقريبي ميشود گفت کار  غيرممکني است.

از مهم ترين و سخت‌ترين و دشوارترين مراحل کتاب خواندن  ، خريدن يک کتاب مناسب منطبق با نيازهاي روزمره است . با اين وجود راه حل ان ساده و راحت ميباشد ، اين راه چيزي نيست به جز کتاب فروشي‌هاي آنلاين و بانک کتاب ها ميباشد .و نيز همچنين آيا اين راه ها به تنهايي کافي ميباشد که مادوست داران کتاب  به صورت اينترنتي کتاب مورد نيازونظر خود را تهيه و خريداري کنيم؟ قطعا خير، ما براي اينکه اينترنتي کتاب خود را خريدکنيم  به دلايل زيادي نياز داريم. اما ان دلايل براي خريدکردن  اينترنتي کتاب و کتاب کمک درسي از بانک کتاب درچيست؟

· مقايسه کردن قيمت‌ها در فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب با فروشگاه‌هاي فيزيکي: يکي از مهم‌ترين دلايل براي خريد اينترنتي کتاب، اين است که ما مي‌توانيم قيمت‌ها را با هم مقايسه کنيم. در حقيقت فروشگاه‌هاي فيزيکي کتاب هزينه‌هاي جانبي نيز دارند که باعث مي‌شود بر قيمت کتاب‌ها افزوده شود. اما فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب به ويژه کتاب وب، به همين دليل مي‌توانند قيمت‌هاي مناسب‌تري را ارائه کنند. علاوه بر اين ويژگي، فروشگاه کتاب وب، اين امکان را فراهم کرده که مشتريان بتوانند از ارسال رايگان کتاب بهره ببرند.

· صرفه جويي کردن در زمان خود: فروشگاه‌هاي فيزيکي کتاب که وجود دارند مسلما به شکل بيست و چهار ساعته فعاليت نمي‌کنند. شما بايد براي خريدکردن  کتاب به شکل حضوري در ساعاتي که اين فروشگاه‌ها کار ميکنند به آن‌ها مراجعه کنيد. ولي در رابطه با فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب و بانک کتاب براي تهيه کتاب و کتاب هاي کمک درسي  اينگونه نيست و شماها مي‌توانيد هر زماني را که دوست داشته باشيد از آن‌ها کتاب درسي ويا... مورد نطر خود را خريداري کنيد. علاوه بر اين مزيت ها ميتوانيد در وقت خود نيز صرفه‌جويي کنيد. بخاطر اينکه ديگر نيازي به اين  نيست که زمان خود را براي رسيدن و رفتن  به فروشگاه‌هاي فيزيکي کتاب وقت خود را صرف کنيد. فقط تنها زماني راکه براي رسيدن و رفتن به فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب خود صرف مي‌کنيد، جستجو کردن آدرس آن‌ها است.

· شمانيزمي‌توانيد نظرات خوانندگان ديگررا مطالعه کنيد: شما با خريدکردن کتاب  وکتاب کمک درسي از فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب وبانک کتاب مي‌توانيد به نظرات ديگر کاربران نيزدسترسي داشته باشيد. دوست داران کتاب ميتوانيداز اين نظرات براي انتخاب کردن  کتاب مورد نظر خود استفاده کنيد. با لحن ديگر اگربگوييم با خواندن و ديدن  نقد و بررسي ديگر کاربران در رابطه با کتاب مورد علاقه ، ميتوان از اين ترفند براي انتخاب کتاب مورد نظر ديد بهتري نسبت به آن کتاب پيدا کرد.
· تخفيف‌هاي بزرگي که وجود دارد :امروزه  با شرايطي که وجود دارد ونيزبا گران شدن کتاب‌ها، خيلي ازکساني  که دوست دار کتاب هستند و انهايي که کتاب خوانند از قيمت هاي بيش از حد کتاب‌ها گلايه مي‌کنندوحق هم دارند. ولي با در نظر گفتن به اين که فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب و بانک کتاب ، هزينه‌هاي جانبي خيلي کمي دارند، مي‌توانند تخفيف‌هاي خيلي خوبي را براي دوست داران کتاب و مطالعه‌کنندگان در نظر بگيرند. اين بحث شايد يکي از بهترين راه هاو دلايل براي خريد کردن اينترنتي کتاب و کتاب کمک درسي  در شرايطي که الان هستيم باشد. باتوجه به اين تخفيف‌ها فروشگاه کتاب اينترنتي براي کاربران و کتاب خوانان و دوست داران عزيز اين امکان را فراهم ميکند تا همه بتوانند از ارسال رايگان کتاب ها وکتاب هاي کمک درسي از بانک کتاب  بهرمند شوند.

· هيچ محدوديتي در انتخاب کردن  کتاب مورد علاقه خود نداريد: کاملا واضح ميباشدکه فروشگاه‌هاي فيزيکي  و حضوري کتاب فضاي کاملا محدودي دارند و همين مورد باعث مي‌شود که ان تعداد کتابي که مي‌توانند ارائه دهند پائين‌تر از فروشگاه‌هاي اينترنتي باشد. فروشگاه‌هاي اينترنتي هيچگونه محدوديتي در فضاي اطراف ندارند و مي‌توانند تعداد خيلي بالايي از کتاب براي خريد اينترنتي را در سايت خود قرار بدهند.

· انواع کتاب ها را در يک جا پيدا کنيد: اگر شما عزيزان بخواهيد يک نوع کتاب درسي، يک کتاب رمان ويا يک کتاب فلسفي را از فروشگاه‌هاي کتاب خريد کنيد، محتملا مجبور ميشويد تا به چندين فروشگاه کتاب سر بزنيدتابلکه کتاب مورد نطر خود را پيدا کنيد. ولي در رابطه با خريد کردن اينترنتي کتاب اين موضوع صدق نمي‌کند. فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب همه نوع دسته‌ ي کتاب را حمايت ميکند . شما با خريد کردن اينترنتي کتاب مي‌توانيد کار خودتان را ساده ترکنيد.
· با انلاين سفارش دادن ازشر چانه زدن خلاص شويد : از ممهم ترين ويژگي‌هاي کتاب فروشي‌هاي اينترنتي و انلاين اين ميباشد که شما ديگر نگراني ان را  نداريد که مبادا سرتان کلاه بگذارند. در اينجا جا دارد که بگوييم خريدکردن از يک فروشگاه اينترنتي کتاب و بانک کتاب معتبرو خوب امن‌تر و مطمئن‌تر از خريدکردن از يک فروشگاه کتاب سنتي و فيزيکي است.

· موضوع ديگر پشتيباني بهتر براي کتاب‌هاي خريداري شده است : اگر شماعزيزان نيزاز کتاب خوانان حرفه‌اي و زبر دست ميباشيد، حتما بارها براي شما پيش آمده است کتابي را که ازيک فروشگاه به طورحضوري خريداري مي کنيد ولي وقتي که به خانه ي خود بازگشتيد و مشغول به خواندن آن کتاب کرديد، متوجه ان بشويد که بعضي از صفحه ها به صورت خوبي چاپ نشده و يا به طورکلي موجود نميباشند. ولي اگرعزيزان شما از فروشگاه کتاب اينترنتي وبانک کتاب بيستک خريد خود را انجام دهيد و با همچين مشکلاتي روبرو شويد، مي‌توانيد با مرکز پشتيباني بانک کتاب بيستک تماس گرفته و به سادگي و راحتي کتابي را که داراي  مشکل است را مرجوع کرده و کتاب سالم را از نو تحويل بگيريد .
الان که در اين مقاله  با مزاياي خريد اينترنتي کتاب شما عزيزان آشنا شديد به شما پيشنهاد ميکنيم تا از فروشگاه کتاب اينترنتي بانک کتاب بيستک، بازديد کرده و به سادگي هر چه تمام‌تر و بهتر کتاب مورد علاقه خودرا تهيه و دريافت کنيد و از مطالعه کردن کتاب هاي سفارشي خود لذت تمام را ببريد. اصلي ترين هدف ما اين ميباشد که دوست داران کتاب با راحتي خيلي زياد بتوانند کتاب مورد علاقه ي خودشان را تهيه کنند. تيم بانک کتاب بيستک در اين زمينه تلاش کرده‌ تا با به وجود اوردن امکان ارسال  کردن رايگان کتاب ها و کتاب درسي  و امکانات ديگر به هدف خود نزديک شوند. از ديگر هدف هاي ما اين مورد ميباشد تا همان حس خوب خريدکردن  کتاب به شکل حضوري را در خريد اينترنتي براي کاربران بياوريم .ان دسته از  کساني که در فروشگاه‌ها براي انتخاب کردن کتاب مورد نظرآنها را سبک سنگين مي‌کنند و اين حس لمس کردن را دوست دارند، مشتريان اينترنتي نيز بايد بتوانند کتاب‌ها را سبک سنگين کنند. به همين دليل خيلي بيشتر تلاش ميکنيم تا خواننده با استفاده از فيلم‌ها، پادکست‌ها، دانلود رايگان کتاب‌ها، اطلاعات موضوعي کتاب‌ها، کتاب دلخواه و مورد علاقه را بيابد
.

چيزهايي که بايد در رابطه با انتخاب خريد اينترنتي کتاب ويا...بدانيم
در اين روزها خيلي از کارها و خريد هاي روزانه با خريدکردن  اينترنتي قابل انجام  شدن است افراد بخاطر کارها و مشغله هايي مانند کار، مسيرهاي رفت و امد و هزينه هاي جانبي راحتر و آسانتر در داخل خانه تنها فقط با انتخاب کردن  کالا و کتاب و کتاب کمک درسي و ... مورد نيازومورد علاقه شان رو به خريد اينترنتي مي اورند و دم در خانه تحويل ميگيرند.
ما همه به شکلي ميخواهيم از فروشگاه هاي اينترنتي کتاب وبانک کتاب يا...خوب و  معتبر، يک خريد مطمئن را داشته باشيم ولي چگونگي تشخيص دادن  آن احتمالا براي ما مقداري مشکل باشد و اينکه دير اعتماد کنيم. در زير چند مورد از انهارا براي شمابراي خريد انترنتي و خريد انلاين توضيح داده ايم 

تشخيص دادن اينکه فروشگاه اينترنتي معتبر هست يا نه 
1. به هنگام خريدکردن  اينترنتي از معتبر بودن و خوب بودن  فروشگاه مجازي اطمينان حاصل کنيد. از جاهايي که تاييد شده است و يا قبلا از دوستان يا آشنايانتان از آن فروشگاه خريد کرده اند و از خريد خود راضي و اطمينان داشته اند، سعي کنيد که خريد کنيد.

2. حتما قبل از اينکه خريد کنيد تحقيقات لازم را انجام دهيد زيرا ارزاني کالا و کتاب دليلي بر معتبر بودن ان وبسايت نيست.

3. فروشگاه‌هاي اينترنتي کتاب و بانک کتاب ويا فروشگاه هاي کالا موظف به اين هستندکه  مشخصات كامل فني و عكس واقعي كالا و ارائه ضمانت نامه‌هاي معتبر هستند را درج کنند واينکه  نبايد از عكس‌هاي عمومي آن كالاو کتاب و کتاب کمک درسي  براي معرفي کردن  طرح‌هاي مختلف كالاي مورد نظرخود استفاده كنند. 

4. فروشگاه هاي اينترنتي براي اينکه فروش بيشتري داشته باشند به اقدامات تشويقي مانند تخفيف يا دادن هديه هاي رايگان مانند سي‌دي آموزشي وکتاب جيبي و ... اگر در نظردارند بايد بطور كامل به تعهدات تشويقي خودشان عمل كنند.

5. از جعلي نبودن آرم هايي که به وسيله برخي از ارگانها براي اعتبار يک وبسايت انلاين  به آنها داده ميشود، اطمينان کامل کنيد و اعتبار آن وبسايت و بانک کتاب را بسنجيد.   

6. يک وبسايت معتبرو...بايستي  داراي درگاه پرداخت ايمن باشد درگاهي که تقريبا براي مخاطب و کاربران  آشنا باشد.

7. در وبسايتي که معتبرباشد مانند وبسايت بانک کتاب بيستک  معمولا ان وبسايت بايد داراي نشاني ايميل، شماره‌تلفن يا آدرس واقعيِ محل شرکت يا فروشگاه قرار داده شده باشد. 

چگونه ما خريد انلاين مطمئني داشته باشيم
1. در نخستين گام همانگونه که به ان  اشاره کرديم خريد از وبسايتي معتبر و قابل اعتماد ميباشد که ان فروشگاه و وبسايت موجودي محصولات خود را ببيند .

2. يک رمزخوب و قوي براي حساب خود تان داشته باشيد . به نکاتي که بايد در اين زمينه بدانيد  مانند استفاده نکردن از يک رمز هر چند قوي براي چند حساب کاربري خودتان، استفاده از از حروف لاتين بزرگ و کوچک همراه با اعداد و نشانه‌هاي مختلف، استفاده نکردن از اطلاعات شخصي که به راحتي قابل حدس ميباشد،حتما توجه کنيد.

3. به ياد سپردن جزييات در خريد اينترنتي  مانند کد تأييد سفارش و کد رهگيري پستي، در زماني که تحويل سفارشتان با مشکل روبه رو شد به شما و فروشنده کمک ميکند تا مشکلتان حل شود.
و در پايان:

به هيچ عنوان شماره کارت اعتباري خودتان را در معرض ديد ديگران قرار ندهيد.

در صورت گم شدن کارت اعتباري  خود، فورا براي مسدودسازي آن اقدام حاصل فرماييد .

هر چند ماه يک بار، رمز اول و دوم کارت خودتان را تغيير دهيد.

خريد انلاين کتاب
خريد انلاين کتاب با ارسال کردن رايگان و تخفيف هاي ويژه توسط بانک کتاب

راهنماي تصويري خريد از سايت بانک کتاب بيستک و پرداخت کردن ان به شکل اينترنتي
به اين نکته دقت داشته باشيد که خريد کردن کتاب از سايت و فروشگاه بانک کتاب بيستک بهترين، معتبرترين، سريعترين،به صرفه ترين و ارزانترين راه براي تحويل گرفتن کتاب در محلي که شما ميباشد است. و براي رفاه حال شما عزيزان تمام تلاش خود را کرده ايم راه و  روش هاي گوناگوني را براي خريدکردن انلاين در اين روزها در اختيار شما قرار دهيم.

مخاطب و کاربرعزيز و گرامي، براي خريدکردن انلاين و  اينترنتي کتاب  و کتاب کمک درسي از فروشگاه  بانک کتاب بيستک، در وحله ي اول بايد طبق سايت هاي ديگر عضو شده و پس از آماده شدن سفارش خود ، هزينه سفارش کتاب غير درسي يا کتاب کمک درسي خود را به شکل آنلاين، از راه درگاه هاي پرداخت بانکي معتبر، پرداخت کنيد. در ادامه روش ثبت نام را به شما توضيح خواهيم داد .

روش ثبت نام و اقدام به خريد
?ـ توجه داشته باشيد که براي عضوشدن در فروشگاه بانک کتاب بيستک بر روي کلمه ي «ثبت نام» کليک کنيد. براي نام نويسي اطلاعات زيررا بايد تکميل کنيد .
?ـ پس از کامل کردن  فرم، بر روي کلمه  «ثبت» کليک کرده و به صورت خودکار وارد سايت بيستک خواهيد شد.
?ـ هم حالا شما کاربران عزيز مي توانيد کتاب هاي کمک درسي ويا کتاب هاي مدنظر ومورد علاقه ي خود را از راه اضافه کردن به سبد خريد سفارش داده و سفارش خريد کتاب خودتان را ثبت کرده تا در سريعترين حالت ممکن سفارشتان را ببه دستتان برسانيم .
?ـ‌ در صورت به وجود امدن هرگونه مشکلي در روند ثبت نام و خريد کردن و سفارش کتاب کمک درسي ياهرکتاب ديگري يا فعال سازي حساب کاري خود ، حتما با شماره ??????????? تماس حاصل فرماييد .
خريد کتاب
- کاربران عزيزمي توانيد کالاهاي فروشگاه بانک کتاب بيستک را در بخش هاي خريد کتاب عمومي، نوشت افزار، محصولات فرهنگي، کتاب خارجي و کتاب دانشگاهي مشاهده کرده و يا از موقعيت «جستجو» استفاده کنيد.

- شما ميتوانيد با انتخاب خريد کتاب کمک درسي و يا کتاب وکالاهاي مد نظر از هر بخش، گزينه «اضافه به سبد خريد» را کليک کنيد. پس از تمام شدن انتخاب خود  و اضافه کردن به سبد خريد همه سفارشات شما ، وارد قسمت «سبد خريد» ميشود .

- در بخش «سبد خريد کتاب » شما مي توانيد تعداد هر کالا اي را که سفارش داده ايد را تغيير دهيد و يا کالايي را حذف کنيد . پس از هر تغييري که ايجاد کرديد، روي قسمت  «بروزرساني سبد» کليک کنيد.

ارسال کتاب هايي که توسط شماکاربران خريداري شده:
در اين مرحله نوع ارسال خود را انتخاب کنيد.

ارسال به شهر تهران [ توسط پيک ] : اين نوع ارسال  که مشاهده ميکنيد تنها براي شهر تهران ميباشد ، مدت زمان ارسال به وسيله ي پيک پس از پرداخت سفارش، حداکثر زمان ان  يک روز کاري است . قبل ازاينکه ارسال شود براي هماهنگي هاي حضوري، با شما تماس گرفته خواهد شد. جا دارد که در اينجا بگوييم هزينه ارسال سفارش ها رايگان مي باشد.

ارسال به شهرستان [ توسط پست سفارشي ]: مدت زماني که  کالا پس از پرداخت سفارش تحويل مشتري داده ميشود، چهار الي هفت روز کاري مي باشد.

ارسال به شهرستان [ توسط پست پيشتاز ] : مدت زمان کالا پس از پرداخت سفارش تحويل مشتري داده ميشود ، دو الي پنج روز کاري مي باشد.

ارسال به خارج از کشور [ توسط پست سفارشي ] :  توجه داشته باشيد که هزينه ارسال کردن محصول، با توجه کردن به وزن و مقصد مشخص مي شود. مدت زماني که  کالا پس از پرداخت سفارش تحويل مشتري داده ميشود، وابسته به زمانبندي پست هوايي دارد.
در صورتي که براي دريافت سفارش خود عجله اي  داريد ويا سفارش خود را ميخواهيد به بعدها موکول کنيد، حتما در قسمت توضيحات سفارش درج کنيد . کارشناسان بانک کتاب بيستک، تمامي تلاش خود را براي ارسال سفارش در محدوده زماني که شما زير نظر داريد انجام خواهند داد.

تعيين تکليف 24 ساعته بعداز خريدانلاين کتاب کمک درسي يا غيردرسي
حداکثر تا 24 ساعت کاري پس از زماني که ثبت کرديد، وضعيت سفارش شما کاربر گرامي مشخص ميشود و از راه ايميل و پيامک به اطلاع شما مي رسانيم. در صورت وجود داشتن سبد خريد شما نزد ما، سفارش شما آماده پرداخت مي شود. اگر در سفارش شما نياز به تغيير در قيمت محصول و يا تعداد ان داشته باشيم، سفارش با تغيير آماده پرداخت شده و تغييرات را به اطلاع شما خواهيم رساند. در صورت موجود نبودن سفارش ، سفارش شما  لغو عدم موجودي مي شود.

» روش پرداخت
با توجه داشتن به محدوديت تعداد کتاب ها، کاربران براي پرداخت کردن  سفارش خود، فقط 24 ساعت فرصت پرداخت از راه درگاه هاي پرداخت بانکي را دارند . کاربرو مشتري  مي تواند با استفاده کردن  از کارت بانکي خود (عضو شبکه  شتاب) و با استفاده از اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز اينترنتي، CVV2 و تاريخ انقضاء) سفارش خود را پرداخت کنند.

اگر که داراي بن کارت هديه بانک کتاب بيستک (بن کارت هاي هديه خريد کتاب کمک درسي و ...) هستيد، حتما در روند ثبت سفارش، کد تخفيف را در قسمت «کوپن تخفيف» ثبت کنيد تا از تخفيف ويژه اي برخوردار شويد .

هزينه سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟
پرداخت الکترونيکي                                                                                                    

کاربران گرامي توجه داشته باشيد که پرداخت آنلاين از راه درگاه هايي بانکي انجام مي‌شود. به هنگام ثبت سفارش بادر دست داشتن اطلاعات کارت خودکه شامل شماره 16 رقمي، شماره 3 يا چهار رقمي CVV، تاريخ انقضا و رمز دوم مبلغ سفارش را به شکل آنلاين ميتوانيد پرداخت کنيد. در روش پرداخت آنلاين، اگر تأييد پرداخت سفارش به شکل خودکار به شکل فاکتور شده تبديل شده باشد و با اولويت بالاتري نسبت به پرداخت بانکي در فهرست آماده سازي قرار مي‌گيرد.

سوالات متداول کاربران که کتاب خريداري شده ي من  چه زماني به دستم مي‌رسد؟
از زماني که سفارشات شما فاکتور ميشوند سفارشي که در جهت تأييد پرداخت آن ميباشد، سفارش بين يک تا سه روز کاري براي شما  ارسال مي گردد. بعد از ارسال با توجه کردن به نوع پست انتخاب شده، در حالت پست سفارشي ظرف 3 تا 5 روز کاري و در حالت پست پيشتاز ظرف 1 تا 3 روز کاري سفارش به صورت منظم و همانگونه که لايق بهترين ها هستيد به دستتان خواهيم رساند.

بعد از ارسال کردن بسته،شما مي‌توانيد کد رهگيري را با رجوع کردن به قسمت کاربري و ديدن سفارش و يا بررسي کردن  ايميل تأييد ارسال بدست بياوريد. اين کد  رهگيري را شمامي‌توانيد در سايت رهگيري مرسولات پستي وارد کرده و آخرين وضعيت بسته سفارش داده ي خود را ببينيد. دقت کنيد که در حالت پست سفارشي، به روزرساني اطلاعات کد رهگيري به وسيله ي اداره پست با تأخير زماني انجام بشود ويا امکان اين را داردکه  دقيق نباشد.

بعد ازاينکه بسته را  ارسال کرديم، مسئوليت آن بر دوش اداره پست بوده و بانک کتاب بيستک هيچ اقدامي در اين راستا نمي‌تواند انجام دهد و در اين راستا مسيوليتي را قبول نميکند. بنابراين اگر پس از ارسال در زمان تعيين شده بسته به دست  شما نرسيد مي‌توانيد با استفاده از کد رهگيري به اداره پست مراجعه کرده و وضعيت آنرا بپرسيد. با در نظر گرفتن به اينکه کليه بسته‌ها با بيمه ارسال مي‌شوند اداره پست اين وظيفه را دارد که در صورت عدم تحويل بسته، خسارت واردشده را طبق قوانين پست به شماسفارش دهنده ي عزيز پرداخت نمايد.

کدرهگيري کتاب هاي ارسال شده
براي فهميدن کد رهگيري مرسولات پستي شما مي توانيد به سيستم رهگيري مرسولات پستي رجوع کنيد. کد رهگيري بسته ارسالي براي شما از طريق مراجعه به بخش کاربري کد را تهييه کنيد . کد رهگيري در زمان ارسال بسته نيز به شکل ايميل برايتان فرستاده مي شود.

سوال ديگري که مطرح شده اين است که آيا امکان پرداخت در محل نيز وجود دارد؟
پرداخت درب منزل فقط براي ارسال کردن  به آدرس‌هايي که در مناطق 22 گانه شهر تهران هستند امکان دارد . به  همين دليل بايد اول سفارش خودتان را ثبت کرده و روش ارسال را هم با پيک موتوري مشخص کنيد. در ادامه با قسمت سفارشات تلفني بانک کتاب بيستک براي سفارش کتاب درسي يا کتاب کمک درسي ويا...  تماس بگيريد و موضوع را اطلاع بدهيد. 

شرايط مرجوع کردن کتاب هاي خريداري شده به بانک کتاب بيستک 

اگرهر يک از شرايط زير وجود داشته باشد وشما بان مواجه شديد، کاربر گرامي ميتوانيد کتاب هاي خريداري شده ي خود  را براي بانک کتاب بيستک برگردانيد 

1- اگر کتاب اورده شده ضربه فيزيکي خورده باشد.

2- کتابي که خريده ايد  به اشتباه براي شما ارسال شده باشد.

3- مشخصات کتابي که خريد کرده ايد  با مشخصات کتابي که در سايت بانک کتاب بيستک موجود  ميباشد متفاوت باشد.

 

راهنماي خريد اينترنتي کتاب کمک درسي و غير درسي  از سايت بانک کتاب بيستک وساير وب سايت هاي اينترنتي
از مهمترين مواردي که شماکاربران عزيز و گرامي  در هر خريد کتاب کمک درسي يا غير درسي و يا هر خريد اينترنتي ديگر  بايستي به ان توجه داشته باشيد داشتن نماد اعتماد الکترونيکي فروشگاه اينترنتي و وصل شدن صحيح به سايت شاپرک براي پرداخت اينترنتي و انلاين ميباشيد و حتما پيش از هرگونه کار و اقدام کردني به اين دو مورد ذکر شده درسايت مد نظرخود توجه کنيد و در رابطه با راهنماي خريد انلاين کتاب کمک درسي و غير درسي  نيز اول از همه قبل از خريدکردن و سفارش دادن  به قوانين وب سايت توجه حاصل فرماييد و مراحل خريد انلاين کتاب کمک درسي و غير درسي  را با توجه کردن  به راهنماي سايت مرحله به مرحله انجام داده و از ارسال درست اطلاعات در همه ي مراحل خريد کتاب  کمک درسي و غير درسي اطمينان کامل را داشته باشيد و درپايان با توجه کردن و به ياد داشتن  شماره پيگيري شما کاربر گرامي ميتوانيد وضعيت خريد انلاين کتاب کمک درسي ويا غير درسي خود را به طور کامل پيگيري کنيد.

همه اين ويژگي ها رادر بانك كتاب بيستك ببينيد وآگاهانه يك خريد اينترنتي خوب از ما داشته باشيد ./ يادتون نره كه بانك كتاب بيستك ارسال رايگان داره و يك روزه كتاب به دست شما عزيزان ميرسه.
دوستتون داريم 


نوشتار : مهندس ابولفضل زاهدي
09190150161