بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

برگزاری امتحانات نهایی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی/ دانش آموزان کیف به

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/31 منتشر شده است /
برگزاری امتحانات نهایی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی/ دانش آموزان کیف به
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی گفت: امتحانات نهایی و سمپاد بر اساس...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با اشاره کردن  به برگزاری امتحانات نهایی گفت: امتحانات نهایی و سمپاد بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او گفت: ناظران و مسئولان امر باید پروتکل‌های بهداشتی آموزش‌وپرورش را رعایت کنند و بودجه این گونه اقدامات هم پرداخت شده است پس هیچ بهانه ای از سوی معلمان و مدیران مدارس قابل قبول نیست .

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرد: دفتر نظارت بر استان‌ها و دفتر مناطق گزارش هایی ارائه می دهند و در صورت بروز هر گونه نارسایی مسئولان امر با آن برخورد خواهند کرد و باید تمهیدات بهداشتی در اولویت قرار گیرد.

حمیدی گفت: دانش‌آموزان در روند بازگشایی مدارس تحت آموزش‌های لازم در راستای رعایت مسائل بهداشتی قرار می‌گیرند. پیشنهاد می‌شود والدین دانش آموزان را به مدرسه ببرند و بازگردانند.او با بیان اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی در روند آزمون‌ها اولویت دارد، افزود: در صورت تراکم در کلاس‌ها از طرح زوج و فرد استفاده می‌شود. دانش آموزان در صورت امکان از وسایل شخصی استفاده کرده و وسایلی همچون کتاب، کیف و ... را در مدرسه گذاشته تا از انتقال ویروس از خانه به مدرسه و برعکس جلوگیری شود.

حمیدی گفت: والدین و معلمان باید در زمینه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به دانش آموزان تذکر دهند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توصیه شده دانش آموزان یا معلمان در صورت ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای از حضور در مدرسه خودداری کنند، افزود: لازم است معلمان و کادر مدرسه با ماسک و دستکش حضور داشته باشند. 18 روز در خردادماه آزمون ها برقرار می‌شود و احتمالا کلاس‌ها هم تشکیل نشود.

پس برای خانواده ها هیج جای نگرانی ای نیست زیرا دانش اموزان با رعایت کامل نکات بهداشتی به روند درس خواندن خود در مدارس ادامه خواهند داد . 

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:خبرگزاری برنا