بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

کمک مومنانه مدارس غیر دولتی کرمان به دانش آموزان بی بضاعت

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/1 منتشر شده است /
کمک مومنانه مدارس غیر دولتی کرمان به دانش آموزان بی بضاعت
اسکندری زاده از جمع آوری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه دانش آموزان، خیرین و موسسان مدارس غیر دولتی در قالب طرح کشوری رزمایش کمک مومنانه در مدارس غیر...

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریبا اسکندری زاده، رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش استان کرمان گفت: در روز‌های آینده دو هزار و ۵۶۹ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی و رب گوچه به ارزش ۲۴۹ هزار تومان به کمک مردم و مدرسه های غیر انتفاعی و هیئت امنایی بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان‌ها و مناطق استان که توانایی تهیه ی این بسته ها را ندارند توزیع خواهد شد.
او هدف از اجرا کردن این طرح را کم کردن  فشار اقتصادی بر دوش خانواده‌های بی بضاعت و تکریم و امیدبخشی در بحران ناشی از بیماری کرونا دانست و گفت: طبق این طرح، از ظرفیت مدارس و مراکز غیردولتی و هیئت امنایی و جامعه خیرین حوزه مشارکت‌های مردمی در جهت جمع آوری کمک‌های مومنانه استفاده شد.
اسکندری زاده از جمع آوری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه دانش آموزان، خیرین و موسسان مدارس غیر دولتی در قالب طرح کشوری رزمایش کمک مومنانه در مدارس غیردولتی و هیات امنایی خبر داد و گفت: این کار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داردو ماصمیمانه و ازته قلب سپاس گزاراین انسان ها و فرشته های زمینی هستیم.
او با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده در این طرح برای دانش آموزان بی بضاعت استان کرمان هزینه می‌شود، از شورای موسسان مدارس غیر دولتی و خیرین استان برای اجرای اثر بخش این طرح تشکر کردواز انها خواست که این کار خیرخواهانه را ادامه دهند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان