بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

کرونا مانع بازسازی مدارس باغملک نشد

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/1 منتشر شده است /
کرونا مانع بازسازی مدارس باغملک نشد
منگشتی در پایان بیان داشت: همکاری خوبی بین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به ویژه دفتر نمایندگی این نهاد در باغملک بر قرار است که در نتیجه تلاش و پیگیری این عزیزان...

ناصر منگشتی  مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بازدید از مدارسه هایی که در روستای باغملک در حال ساختن هستند گفت: پیش از گسترش بیماری کرونا ویروس در کشور، کلنگ احداث تعدادی از مدارس باغملک بر زمین زده شد که طی سه ماه اخیر، ساخت و ساز در این آموزشگاه‌ها پیگیری و در حال اجرا بود.
ناصرمنگشتی ادامه داد : آموزشگاه خیر ساز شهید یدالله موسوی طی ۲ ماه ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و همچنین بازسازی دبستان شهید حسینی روستای تیغن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌تواند در مهرماه سال جاری پذیرای دانش آموزان باشد.
منگشتی در پایان سخنان خود گفت: همکاری خوبی بین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به ویژه دفتر نمایندگی این نهاد در باغملک بر قرار است که در نتیجه تلاش و پیگیری این عزیزان شاهد افزایش کلاس‌های درسی نوساز در منطقه هستیم.
در آموزش و پرورش منطقه باغملک، بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در ۲۵۷ آموزشگاه به تحصیل اشتغال دارندو امید به این را داریم که مدارس بیشتری به دست خیرین احداث بشود.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان