بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

شوق دانش آموزان دوای درد من است

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/3 منتشر شده است /
شوق دانش آموزان دوای درد من است
به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الاسلام عبدالله بدری شیروانی معلم دبیرستان و هنرستان کار و دانش غیرانتفاعی پسرانه «نیکان» شهرستان آزادشهر که با بیماری سرطان...

به نقل از گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الاسلام عبدالله بدری شیروانی معلم دبیرستان و هنرستان کار و دانش غیرانتفاعی پسرانه «نیکان» شهرستان آزادشهر که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکند اما همچنان پای عهدی که بسته  ایستاده و باوجود بیماری طاقت فرسایی که دارد مرخصی را نمپپذیرد و به تدریس  خود مشغول است. به مناسبت نخستین روزهای بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات به دلیل کرونا گفت و گویی را با این معلم دلسوز و فداکار ترتیب داده ایم با ما همراه باشید :
معلم فداکار آزادشهری با بیان اینکه گفت وقتی به مرخصی به دلیل بیماری فکر میکردم دور ماندن دانش آموزان از درس و مدرسه مرا سخت ناراحت میکرد، ادامه داد: ازهمان اوایل سال تحصیلی با وجود بیماری که داشتم تصمیم خود را گرفتم و عقب نشینی نکردم چرا که بدون بچه ها نمیتوانم زندگی کنم.
عبدالله بدری شیروانی با اشاره به اینکه از همان ابتدا فکر مرخصی را از ذهنم پاک کردم، اظهار کرد: تصمیمم بر آن شد که با روحیه و امید به کارم ادامه بدهم و هرگز هم در کلاس درس احساس ناراحتی و درد نکردم.
این معلم دلسوز و مهربان کلاس و تدریس را مسکنی برای دردهای خود خواند و اضافه کرد: به هیچ قیمتی نمیتوانم دانش آموزانی را که با هزار امید و آرزو‌ به من دل بسته اند را رها کنم.
معلم دلسوز آزادشهری با تاکید بر اینکه پزشکان عقیده بر مرخصی و استراحت من داشتند، خاطرنشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی مراحل شیمی درمانی را آغاز کرده اما نتوانستم مدرسه را ترک کنم.
اوبا اشاره کردن به تغیبر رفتار دانش آموزان بعد از حضور در کلاس با وجود بیماری، گفت: شوق و انگیزه دانش آموزانم با دیدن من برای درس خواندن بیشتر شده است.
گفتنی است این معلم دلسوز و با روحیه در سال جاری از سوی نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته است باید دست همچین انسان های فداکاری را بوسید چرا که حاضرند از جان خود بگزرند اما دل خیلی ها را نشکنند .

ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

 

منبع خبر:خبرگزاری برنا