بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

برگزاری مسابقه کتابخوانی فهمیده کردستانی

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/4 منتشر شده است /
برگزاری مسابقه کتابخوانی فهمیده کردستانی
این مسابقه همزمان با روز فتح خرمشهر به صورت آن لاین از ساعت یازده به مدت بیست و پنج دقیقه با پاسخگویی به بیست سوال که از محتویات کتاب با توجه به زندگی نامه شهید یدالله...

بنابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، این مسابقه که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در بین اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون سنندج و در بازه‌ی زمانی یک هفته از مطالعه کتاب تا روز برگزاری آزمون بود اجراشد.
این مسابقه همزمان با روز فتح خرمشهر به صورت آنلاین از ساعت یازده به مدت بیست و پنج دقیقه با پاسخگویی به بیست سوال که از محتویات کتاب با توجه به زندگی نامه شهید یدالله محمدی و نیز سوالات مرتبط به فتح خرمشهر بود، انجام پذیرفت.
برگزارکردن این گونه مسابقات علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان نوجوانان بستری را فراهم خواهدکردکه نوجوانان بتوانند از مکتب شهدا درس آزادی و ایثار و فداکاری را بیاموزند.
تمامی اتفاقات و حوادث درج شده در کتاب فهمیده‌ی کردستانی از واقعیت های  زندگی شهید یدالله محمدی است که با عناصر داستانی بهم آمیخته و زندگی نامه‌ی داستانی این شهید بزرگوار را تشکیل داده است.
این کتاب به قلم شیلان آویهنگی نوشته  و تالیف شده که توسط انتشارات ۲۲ و کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سال ۱۳۹۷ و با تقدیم به شهدای دانش آموز استان کردستان به چاپ رسیده است.
بیشتر از پنجاه عضو نوجوان در این مسابقه شرکت داشتند که با ارسال پاسخنامه در زمان مقرر در چرخه‌ی داوری قرار گرفته و در پایان ثنا ویسی، مهشید افراسیابی، سنا رادفر، کانیا نادری و هوزان رجبی نیا از برگزیدگان این مسابقه بودند که با اهدای جوایز نقدی و بسته‌ی فرهنگی از طرف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تقدیر شد.
در پایان مسابقه تعدادی از اعضا احساسات خود را در قالب متن‌های کوتاه، از خواندن کتاب و آشنایی با زندگینامه‌ی شهید یدالله محمدی تقدیم کردند.
ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان