بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

عید فطر فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/4 منتشر شده است /
عید فطر فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز در ماە پر فیض و برکت رمضان، حلول ماە شوال و عید سعید فطر را بە همە مردم متدین ایران اسلامی و کردستان سربلند تبریک و ...

بنابه نقل ازخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا با صادرکردن پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همه ی مسلمانان به ویژه مردم استان کردستان تبریک گفت.
پیام اینگونه است که .
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز در ماە پر فیض و برکت رمضان، حلول ماە شوال و عید سعید فطر را بە همە مردم متدین ایران اسلامی و کردستان سربلند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
عید فطر پایان یک ماە روزە‌داری و بندگی خالصانە در پیشگاە خداوند است کە بی گمان آثار و برکات بسیاری را نصیب مومنان روزه‌دار خواهد کرد.
امیدوارم یکماە روزە داری خالصانە برادران و خواهران با ایمان موجبات همدلی و وفاق بیشتر را در جامعە فراهم کردە و روز بە روز شاهد اعتلای اخلاقی و فکری در همە ابعاد باشیم.
اینجانب فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم خداجوی استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم با دعای خیر همه شما بزرگواران بتوانیم گام‌های بلندتری را برای پیشرفت و توسعه این سرزمین زیبا برداریم.
ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان