بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

شیوع کرونا عامل اصلی افزایش استفاده از تجارت الکترونیک

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/5 منتشر شده است /
شیوع کرونا عامل اصلی افزایش استفاده از تجارت الکترونیک
او با بیان اینکه شیوع کرونا عامل اصلی افزایش استفاده از تجارت الکترونیک در استان شده است، افزود: تعداد مرسوله‌های پستی وارده از طریق تجارت الکترونیک در اردیبهشت پارسال...

به نقل از گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان اعلام کرد: تعداد مرسوله‌های پستی صادره از استان در اردیبهشت امسال ۲ هزار و ۱۵ فقره بود در حالیکه این رقم در مدت مشابه پارسال ۴۰۹ مورد بوده است.
وحیدیان با بیان کردن  اینکه شیوع کرونا عامل اصلی افزایش استفاده از تجارت الکترونیک در استان شده است، گفت: تعداد مرسوله‌های پستی وارده از طریق تجارت الکترونیک در اردیبهشت پارسال ۹ هزار و ۳۴ فقره بود که امسال به ۱۲ هزار و ۶۹۷ فقره رسید.
مدیرکل پست کردستان ذکر کرد: میزان تجارت الکترونیک مرسوله‌های پستی وارده و صادره اردیبهشت امسال استان نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۴۹۲ درصد و ۱۴۰ درصد رشد داشت.پ
وحیدیان به این نکته هم اشاره کرد که، شیفت‌های کاری پرسنل این شرکت ۲ برابر شده است، تاکید کرد: با وجود فشار کاری و فعال بودن تمام کارکنان در طول هفته، باجه‌های پستی روز‌های جمعه هم به مردم خدمات می‌دهند.
او خواستار همکاری و مدارای مردم با کارکنان در باجه‌های پستی شد و افزود: برای اینکه مرسوله‌های پستی عاری از هرگونه ویروس و میکروب بدست مردم برسد، کار توزیع بسته‌ها چند ساعتی با تاخیر انجام می‌شود.
مدیرکل پست کردستان از آغاز بکار طرح تحول ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) در استان خبر داد و گفت: شرکت پست آمادگی دارد در زمینه جابجایی مرسوله‌های پستی از فعالیت استارتاپ‌ها در این حوزه حمایت کند.
ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان