بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

تضمین سلامت قلب با نوشیدن 5 لیوان آب در روز

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/5 منتشر شده است /
تضمین سلامت قلب با نوشیدن 5 لیوان آب در روز
وی با بیان اینکه معاینه منظم غربالگری برای سلامت قلب و عروق مهم است، ادامه داد: انجام آزمایش غربالگری ساده افراد را از مراحل اولیه ابتلا به بیماری قلبی آگاه می کند و ...

انجمن قلب و عروق ایران در نشستی اعلام کرد: افراد باید با نوشیدن آب درطی روز، از بروز حملات قلبی پیشگیری کرده و یا احتمال مبتلا شدن به آن را کاهش دهند، بر اساس مطالعات انجام شده احتمال مرگ ناشی از حملات قلبی، در کسانی که روزانه پنج لیوان آب می نوشند نسبت به کسانی که کمتر از دو لیوان در روز آب می نوشند، 41 درصد کم می شود .
رضوان طاهری فرمود: کیفیت و کمیت رابطه ی اجتماعی افراد هم خطر مرگ و میر بیماری های قلبی را کاهش می دهد، وقت گذراندن مرتب افراد با هم، استفاده از کوچکترین فرصت ها برای خوش گزروندن و خندیدن وقایع استرس زای زندگی و فشار اجتماعی و فشار شغلی را قابل تحمل خواهد کرد.
طاهری با بیان اینکه معاینه منظم غربالگری برای سلامت قلب و عروق مهم است، در ادامه سخنان خود گفت : انجام آزمایش غربالگری ساده افراد را از مراحل اولیه ابتلا به بیماری قلبی آگاه می کند و تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری را می کاهد.
وی با تاکیدکردن بر اینکه فشار خون را به طور منظم اندازه گیری کنید، گفت: برای تعادل هورمونی آزمایش خون بدهید، سطح بالای هورمون استروژن در زنان بر نحوه انقباض عروق خونی تاثیر می گذارد که منجر به آسیب پذیری بیشتر آن ها در برابر ایجاد لخته های خونی می شود بر این اساس خطر ابتلا به مشکلات قلبی در زنانی که از درمان های هورمونی پیشگیری از بارداری استفاده می کنند، کمی بیشتر است.
ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500
منبع خبر:همگردی