بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

زریباف: وزارت علوم یکی از مروجین اصلی مدرک‌گرایی در جامعه است

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/5 منتشر شده است /
زریباف: وزارت علوم یکی از مروجین اصلی مدرک‌گرایی در جامعه است
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک بام و چند هوا؛ شاید دقیق ترین کنایه ای باشد که مناسب وضعیت فعلی دانشگاه‌های ما است، علی الخصوص دانشگاه‌های علوم انسانی.

به نقل ازگزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک بام و چند هوا؛ شاید دقیق ترین کنایه ای باشد که مناسب وضعیت فعلی دانشگاه‌های ما است، علی الخصوص دانشگاه‌های علوم انسانی.
شاید کسی باورش نشود، ولی بعد از انقلاب اسلامی قراربود دانشگاه‌ جایی برای مطالعه علوم غربی باشد تا بتوانیم خیلی راحت با مبانی اسلامی به نقدشان بپردازیم و شروع به تولید علوم اسلامی کنیم. این موضوع را به وضوح در سخنرانی‌ها و کتاب‌ها متفکرین انقلاب می‌شود دید.
اگر بخواهیم زیاد هم بدبین نباشیم و از واژه ی کاملا استفاده نکنیم، امروزه در دانشگاه‌ها باچیزی مواجه هستیم که تا حد زیادی، هیچ نسبتی با جملات بیان شده ندارد. برای ریشه‌یابی مسئله به سراغ یکی از فعالان حوزه اقتصاد و علوم انسانی که اتفاقا خروجی و هیئت علمی دانشگاه امام صادق(علیه السلام) هستند رفتیم. دانشگاهی که احساس می‌شود با این مفاهیم بیشترین نسبت را دارد؛ سید مهدی زریباف. 
اقای زریباف در پایان  سخنان خود درباره رابطه علوم انسانی اسلامی و وضع کشور گفت: وضع کنونی کشور ما به شکلی است که به هیچ عنوان جریان فکری در آن نمی‌بینیم،به طور مثال این مجلس که با نقد مجلس قبل روی کار آمده همان وعده‌ها را می‌دهد و هیچ بنیان فکری هم در این بین وجود ندارد و ما درحوزه تفکر و اندیشه ورزی دچار یک بیماری هستیم. 

ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

منبع خبر:خبرگزاری دانشجو