بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

چاپ نخستین کتاب اسناد دفاع مقدس در گیلان

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/6 منتشر شده است /
چاپ نخستین کتاب اسناد دفاع مقدس در گیلان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: نخستین کتاب اسناد...

به نقل ازگزارش خبرنگاری  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان سرهنگ پاسدار عباس بایرامی گفت: نخستین کتاب اسناد دفاع مقدس گیلان در حوزه تدوین کتب و آثار مستند هشت سال دفاع مقدس با همکاری مرکز اسناد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونت تاریخ و ادبیات این بنیاد در آستانه چاپ قرار دارد.
بایرامی با بیان کردن اینکه نخستین کتاب اسناد دفاع مقدس استان ویژه شهر رشت است ، گفت: رزمندگان، فرماندهان و ایثارگران بسیار زیادی در گیلان و شهرستان رشت هستند که هنوز اسناد و مجموعه خاطرات آن‌ها از روز‌های جنگ دریافت و مستندسازی نشده است.
وی با تأکیدکردن بر اینکه میلیون‌ها سند هنوز در دست رزمندگان جنگ قرار دارد و بایستی برای مستندسازی آن هر چه سریع‌تر اقدام شود ، گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی بدون مراجعه حضوری می‌توانیم اسناد را به صورت دیجیتال از رزمندگان دفاع مقدس دریافت کنیم و با نگهداری، آن‌ها را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
او یکی از بهترین راه‌های ارائه اسناد دفاع مقدس به جوانان، نسل‌های جدید و مخاطبان را تبدیل آن‌ها به کتاب و اسناد مکتوب اعلام کرد و افزود: با این اقدام اولاً دسترسی به آن برای مخاطب سهل‌تر شده و در درجه دوم صیانت از این اسناد ارزشمند راحت می‌شود.
سرهنگ بایرامی در پایان گفت و گو تصریح کرد: گیلان  ۴۰۰ روحانی رزمنده و ۳۴۰ بانوی رزمنده دارد که باید درباره نقش آنان در دوران دفاع مقدس بیشتر اطلاع‌رسانی شود.

ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

 

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان