بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

کلاس درس این بار در باغ فندق

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/6 منتشر شده است /
کلاس درس این بار در باغ فندق
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید علی پور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پشت ویروس منحوس کرونا این بار در منطقه اشکورات..

به نقل از  گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان مجید علی پور اعلام کرد: پشت ویروس منحوس کرونا این بار در منطقه اشکورات شهرستان رودسر، روستای دیورود به خاک مالیده شد.
اودر ادامه سخنان افزود: گویی سرشت معلمی با ایثار و از خودگذشتگی عجین شده استو هیچ عامل خارجی نمی‌تواند مزاحم رابطه عاشقانه معلم و دانش‌آموز شود.
علی پورگفت:کرونا با ورودش به عاملی برای تهدید سلامتی افراد جامعه بدل شده و مدارس کشور را به تعطیلی کشاند، اما با ایثار و علاقه معلمان، آموزش تعطیل نشد.
اوبابیان کردن اینکه، عرصه آموزش و پرورش عرصه شکست کرونا است، گفت: آموزش مجازی مسیری بود که کرونا بر پیکره آموزش و پرورش تحمیل و با اجبار مسیر مستقیم و حضوری را به مجازی سوق دادو این شکل مجازی و تکنیک‌گونه باز نتوانست حس و دلسوزی بین معلم و شاگرد را کم کرده و بذل ایثار معلمی را مانع شود.
او در پایان گفت و گو تصریح کرد: خانم اکبرنژاد، معلم وظیفه شناس روستای دیورود اشکورات بخش رحیم آباد شهرستان رودسر که به عللی همچون نبود زیر ساخت اینترنت وبرخوار دار نبودن برخی دانش آموزان از گوشی هوشمند، قادر به برگزاری کلاس‌های آنلاین نبوده است، اما ابتکاری قابل تحسین از خود نشان داده و با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی کلاس حضوری در دل مزرعه سرسبز باغ فندوق خود برای شاگردانش برگزار و آموزش این دانش آموزان را به خوبی دنبال کرده است.

 
ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

 

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان