بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

40درصد دانش آموزان استثنایی از شبکه شاد استفاده نکردند/ 32 هزار دانش‌آ

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/6 منتشر شده است /
40درصد دانش آموزان استثنایی از شبکه شاد استفاده نکردند/ 32 هزار دانش‌آ
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجید هداوند، معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، درباره راه‌اندازی پویش تولید محتوای آموزشی و توانبخشی گفت: هدف از این اقدام...

به نقل از گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوراقای مجید هداوند، درباره راه‌اندازی پویش تولید محتوای آموزشی و توانبخشی در گفت و گویی گفت: هدف از این اقدام یکپارچه‌سازی و استاندارد کردن محتواها از سوی معلمان و همکاران توانبخشی است.
اودر ادامه توضیح داد : در این اقدام یک پایگاه جامع نیز از محتواهای آموزشی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشکیل شده ست.
 هداوند تاکید کردکه : تاکنون 40 درصد دانش آموزان توانایی استفاده از شبکه شاد را نداشته اند.
وی با بیان کردن اینکه در این شرایط تصمیم گرفته شد تا 5 استریو ضبط صدا و فیلم‌های آموزشی راه‌اندازی شود، در پی سخنان خود گفت: در شهر تهران استریو «اشاره» برای ضبط فیلم‌ها برای دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، استریو ضبط و صوت در تهران برای تهیه فایل‌های صوتی و ضبط صدای کتب درسی برای گروه‌های آسیب دیده بینایی راه‌اندازی شده است. همچنین در سمنان نیز فیلم‌های آموزشی برای گروه‌های کم توان ذهنی  و در خراسان رضوی نیز برای سایر گروه‌های دانش‌آموزان استثنایی در پی تولید محتوای استاندارد هستیم.
اودر پایان حرفای خود تصریح کرد : هدف این است که با مشارکت خیرین و دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اقدامات برای ارائه خدمات مناسب آموزشی و عدالت آموزشی به فضای مجازی و آموزش‌های مجازی در اولویت قرار بگیرد.

ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

 

منبع خبر:خبرگزاری برنا