بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

اعطای ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام دانشجویی در سال ۹۸

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/6 منتشر شده است /
اعطای ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام دانشجویی در سال ۹۸
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ مهندس بهروز رحیمی با تأکید بر این‌که صندوق رفاه باید دانشجویان را در همه ابعاد یاری کند، گفت: من اعتقاد ریشه‌ای دارم که مجموعه ...

بنا به نقل از گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ مهندس بهروز رحیمی با تأکیدکردن   بر این‌که صندوق رفاه باید دانشجویان را در همه ابعاد یاری کند، در سخنرانی ای گفت: من اعتقاد ریشه‌ای دارم که مجموعه صندوق رفاه با حفظ شاکله‌های استقلال خود در کنار حوزه فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت معنا پیدا می‌کند و نباید گمان کرد که صندوق به دلیل داشتن هیئت‌امنا و ساختار مالی مستقل نباید به کسی گزارش بدهد، بلکه به عقیده من صندوق رفاه در کنار وزارت بهداشت هویت پیدا می‌کند، به دیگر معنا هر فعالیت و اتفاقی در صندوق رفاه دانشجویی که در مسیر اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اجتماعی رخ می‌دهد اگر خروجی آن به رفاه و آسایش دانشجو نرسد، محل اشکال است.
رحیمی در ادامه یادآور شد: در این مدت تلاش شده است برنامه‌های صندوق را در قالب یک برنامه 18 ماهه تدوین کنیم، برنامه جامعی که افق زمانی آن تا پایان 1399 است تا تعهدی ایجاد نکنیم که نتوانیم انجام دهیم. بر این اساس مهم‌ترین کار ما در سال گذشته ارائه وام به 80 هزار دانشجو بوده است به نحوی که در این مدت بیش از هزار و 200 میلیارد تومان وام به دانشجویان پرداخت کرده‌ایم که بیش از 80 درصد این وام‌ها از محل منابع اختصاصی صندوق پرداخت شد.
او در پایان سخنان خود تصریح کرد: این بازدیدها اتفاق بسیار مثبتی بود که کمتر در تاریخ صندوق پیش آمده که به این شکل سیستماتیک و منظم با همراهی کامل معاونت فرهنگی و دانشجویی چنین بازدیدهایی انجام شود بر همین اساس من اعتقاد دارم صندوق رفاه تحت هیچ شرایطی از بدنه دانشجویی نباید جدا باشد و این دو حوزه بدون یکدیگر قابل تصور نیستند.
ارسال کليه کتاب هاي کمک درسي و آموزشي 
ارسال رايگان با 20 درصد تخفيف ويژه 
سفارش آنلاين کتاب و تلفني 
021-66412500

 

منبع خبر:خبرگزاری تسنیم