بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

رونمایی از کتاب جدید «رولینگ»

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/7 منتشر شده است /
رونمایی از کتاب جدید «رولینگ»
ایسنا به نقل از رویترز نوشت: «‌ایکاباگ» (Ickabog) که نخستین کتاب داستانی کودک «جی. کی. رولینگ» با موضوعی غیرمرتبط با مجموعه‌ داستان‌های «هری پاتر» محسوب می‌شود، داستان

ایسنا در گزارشی  به نقل از رویترز نوشت: «‌ایکاباگ» (Ickabog) که  نخستین کتاب داستانی کودک «جی. کی. رولینگ» با موضوعی غیرمرتبط با مجموعه‌ داستان‌های «هری پاتر» است ،  داستان هیولایی به نام «ایکاباگ» و یک سرزمین خیالی را روایت می‌کند.
«رولینگ» که در ۱۰ سال گذشته نگارش این کتاب ۳۴ فصلی را آغاز کرده بود در خلاصه این کتاب ناب نوشته است: «ایکاباگ داستانی درباره حقیقت و سوءاستفاده از قدرت است.»
دو فصل اول این اثر روز سه‌شنبه در وب‌سایت این کتاب به صورت رایگان منتشر شد.
«رولینگ» با انتشار کردن  پستی در صفحه توئیتر خود از نشر کردن فصل‌های بعدی کتاب جدیدش به صورت روزانه و تا دهم جولای خبر داد و با تاکید داشتن نوشت: «این اثر اسپین‌آف (مشتق) «هری پاتر» نیست.»
ایده خلق کردن  این اثرزیبا هنگام نگارش «هری پاتر» در ذهن «رولینگ» شکل گرفت. او قصد داشت «ایکاباگ» را بعد از «هری پاتر و یادگاران مرگ»‌ که آخرین جلد از سری کتاب‌های این شخصیت داستانی به حساب می اید ، چاپ کند، اما انتشارکردن این کتاب یک دهه کشید.
«جی. کی. رولینگ» درباره انتشار کردن جدیدترین اثر خود اضافه کرد: «من تصمیم گرفتم «ایکاباگ» را به صورت رایگان و آنلاین منتشر کنم تا به این ترتیب کودکانی که در قرنطینه به سرمی‌برند و حتی گروهی از کودکان که در این شرایط خطرناک به مدرسه بازگشته‌اند بتوانند آن را مطالعه کنند.»‌
رولینگ نویسنده حق‌التالیف این کتاب زیبا و خاص  را به پروژه‌ها و سازمان‌هایی هدیه خواهد داد که به افراد آسیب‌دیده دوران کرونا کمک می‌کنند.
بیشتر از ۵۰۰ میلیون نسخه از سری کتاب‌های «هری پاتر»  فروخته شده است و این مجموعه به ۸۰ زبان ترجمه شده است.
قرار است این کار از تاریخ ۲۴ ماه مه در دانشگاه اجرایی شود.
ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

 

منبع خبر: سلام نو