بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

چند وسیله ساده در خانه برای بازی کودکان ۴ سال به بالا

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/8 منتشر شده است /
چند وسیله ساده در خانه برای بازی کودکان ۴ سال به بالا
به گزارش بهداشت نیوز، ساخت بازی‌های مهیج برای کودکان در خانه، علاوه بر اینکه آن‌ها را پویا و پرانرژی نگه می‌دارد، ماندن در خانه و گذراندن اوقات فراغت را برایشان فرحبخش...

بنابه نقل ازگزارش بهداشت نیوز، ساختن بازی‌های مهیج برای کودکانی که این روزهادر خانه هستند، علاوه بر اینکه بچه هارا در خانه پویا و پرانرژی نگه می‌دارد، در خانه ماندن  و گذراندن اوقات فراغت را برای بچه ها جذاب میکند . با چند وسیله ساده میتوانید در خانه برای کودکان ۴ سال به بالای خودتان  بازی‌های هیجان‌انگیزی را برای انها بسازید.

فوتبال دستی درست کنید
فوتبال دستی پیر و جوان نداردبرای هر سنینی مناسب و جذاب است، همه عاشق آن هستند. شما خودتان می‌توانید با چند وسیله ساده یک فوتبال دستی کوچک برای کودکتان درست کنیدحتی خودتان هم میتوانید از ان استفاده کنید . 
شکار توپ راه بیندازید
این بازی به حفظ تعادل و سرعت عمل کودکان بسیار کمک می‌کندو ذهن انها را تقویت میکند . برای تهیه آن به ۱۵ تا ۲۰ توپ کوچک پلاستیکی (همان توپ‌های استخر توپ) و کمی مقوای کارتن نیاز دارید. 
بازی این گونه است که بازیکنان باید با استفاده از پای مقوایی خود توپ‌ها را از ظرف بزرگ به سبد خود منتقل کنند. هر کس توپ بیشتری به سبد خود بریزد برنده بازی است. حواستان باشد پای مقوایی وقتی توپ داخل آن است نباید زمین گذاشته شود وگرنه آن توپ سوخت می‌شود و باید به ظرف اصلی برگردد.
ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

 

منبع خبر: بهداشت نیوز