بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند / اعلام زمان ب

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/3/9 منتشر شده است /
دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند / اعلام زمان ب
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید.

بنا به نقل ازگزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ ی قبل که گذشت با اخبارهای  گوناگون و زیادی روبه رو بوددر اینجا در رابطه با بازگشایی دانشگاه ها صحبت میکنیم . 
 وزارت بهداشت تمهیداتی راکه برای بازشدن دانشگاه‌ها داشت اعلام کرد
معاونت بهداشتی وزارت بهداشت راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی را انتشار داد . این راهنما برای دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و آموزشگاه‌های علمی و تحقیقاتی اعلام شده است.
ملاحظات را مرکز پژوهش‌های مجلس برای بازگشایی دانشگاه‌ها ارائه داد
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با توجه کردن  به ویروس همه گیر جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا پیشنهاداتی برای ملاحظات سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آموزش عالی کشور ارائه کرد. این گزارش آمادگی بیشتر دانشگاه‌ها برای حفظ سلامتی دانشگاهیان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از یک سو و کمک به بهبود کیفیت آموزشی و برقراری عدالت آموزشی از سویی دیگر، ملزومات بازگشایی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را مورد توجه قرار گرفته است.


ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه  
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

 

منبع خبر: خبرگزاری دانشجو