بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

درباره انتشارات کلاغ سپید

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/5/17 منتشر شده است /
درباره انتشارات کلاغ سپید
انتشارات کلاغ سپید - مجموعه ای بی نظیر از کتاب های کمک درسی مفید و سازنده برای دانش آموزان

اشنایی با مجموعه کتاب های انتشارات کلاغ سپید
انتشارات «کلاغ سپید» در سال 1389 با داشتن هدف تولید کردن کتابهای کمک درسی و آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی و درسی شروع به فعالیت کرد. انتشارات کلاغ سپید فعالیت خود را با کتاب‌های کمک درسی کار در3 پایه ی تحصیلی: مقطع تحصیلی راهنمایی (نظام قدیم آموزش) شروع کرد. کتاب‌های کار توانست به سوی مدارس راه پیدا کنند؛ به صورتی که کتاب عربی مقطع سوم راهنمایی انتشارات کلاغ سپید ، در سال 1392 به نام یکی ازبهترین چهار نامزد وصول تندیس کتاب کمک درسی انتخاب  شده در دهمین جشنواره‌ی رشد برگزیده شد.
 با تغییردادن نطام قدیم اموزشی به  نظام جدید آموزشی، انتشارات کلاغ سپید قدم به  تدوین و گرد اوری کتاب‌های کمک درسی و  کار مقطع تحصیلی دبستان برابر با کتاب‌های درسی نطام جدید وزارت آموزش و پرورش کرد. مجموعه کتاب‌های کمک درسی  کلاغ سپید در 6 سری مورد تدوین قرار گرفته است که با سفارش کتاب کمک درسی مورد علاقه و مد نظر خود از بانک کتاب کمک درسی بیستک میتوانید به راحتی محصولات را در اختیار خود داشته باشید که در ادامه ی مبحث با آنها بیشترآشنا می‌شوید. 
سری کتاب‌های کمک درسی  شاه‌کلید: در این مجموعه کتاب‌های کمک درسی که برای 3 مقطع تحصیلی  دبستان، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم طراحی و تدوین شده اند ، ضمن در نظر گرفتن و  پوشش کامل مطالب کتاب درسی در قالب سوال و پاسخ، به همه ی فعالیت‌های کلاسی و تمرین های  درج شده در کتاب درسی کاملا پاسخ داده شده است.
سری کتاب‌های کمک درسی شاهکار:
•    مقطع پیش دبستانی تا مقطع سوم دبستان: این کتاب‌های کمک درسی شاهکار در اصل کتاب کار هستند که ملازم با درس‌نامه و نمونه آزمون‌های استاندارد و جامع به شکل درس به درس طبق بحث های کتاب‌های درسی طراحی و تدوین شده‌اند. فیلم‌های آموزشی زیادی پیوست این کار شده که از راه اپلیکیشن کلاغ سپید قابل دیدن میباشد .
•    مقطع چهارم دبستان تا مقطع نهم متوسطه اول: این کتاب های کمک درسی از دو قسمت ایجاد شده‌اند. 1- کتاب کار: نمونه سوالات بدون پاسخ همراه با درس‌نامه‌های مفصل و آزمون‌های بدون پاسخ. 2- شاهکار امتحانی: در این کتاب کمک درسی، سوال های خیلی بسزا و جاری امتحانی به شکل فصل به فصل ملازم با پاسخ‌نامه های تشریحی و نیز ایضا آزمون‌های معیار نوبت اول و دوم با پاسخ‌نامه های تشریحی آن‌ها نشان داده شده است که در روزهای امتحانات برای دانش‌آموزان خیلی کارآمد و مفید  خواهند بود. در این قسمت فیلم‌های آموزشی گوناگونی برای  شب امتحان همراه با حل کردن تصویری بعضی سوال های بسزا و مفید و  مهم و تکراری امتحانی به شکل فصل به فصل تالیف شده است  و از راه ایلیکیشن کلاغ سپید قابل دیدن میباشد همچنین بانک کتاب کمک درسی بیستک برای سفارش کتاب کمک درسی مورد نظر شما به شما دانش اموزان عزیز کمک کرده و مشاوره رایگان در اختیارتان میگذارد.

 

سری کتاب‌های کمک درسی چهل قدم: در این مجموعه از سری کتاب های کمک درسی چهل قدم  که برای 3 مقطع تحصیلی  دبستان، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم طراحی و تهییه شده است ، ملازم کتاب درسی تطبیق داده شده با سرفصل‌های موجود در ان ، درکتاب کمک درسی  چهل قدم آموزشی به صورت کامل و حرفه ای درس داده میشود . درس‌نامه‌های جامع و کوتاه در عین حال کامل ، مثل‌ها و تمرینات گوناگون ، به همراه ویدئوهای آموزشی که به صورت کاملا رایگان و پاسخ‌نامه های تشریحی میباشند‌، در یک ترکیب خاص ، سبک آموزشی مغایر را در این کتاب کمک درسی نشان می‌دهد.

 

سری کتاب‌های کمک درسی لی‌لی پوت: در این مجموعه از کتاب‌های کمک درسی لی لی پوت که برای مقطع تحصیلی  متوسطه‌ی دوم جمع شده است ، بحث های آموزشی در هریک از صفحات ان ، از سه قسمت مجزا از هم ایجاد می‌شود. در قسمت اول مؤلفان عزیز این کتاب کمک درسی یک پرسش به صورت چهارگزینه‌ای طراحی کرده اند که در قسمت دوم (LILIPOOT BOX) نکات آموزشی ونیز درس‌نامه‌ی مختصر و مفید اما کاربردی آن را مطرح و طراحی کرده‌اند. قسمت سوم هریک از  صفحات ان  که با دیباچه«ANALYSE» نام‌گذاری شده است  به تفکیک و محور سازی نکته های  پنهان در تست همان صفحه اشاره میکند.

 
 
سری کتاب‌های کمک درسی توربوجت: در این مجموعه از کتاب‌های کمک درسی توربوجت کلاغ سپید که برای مقاطع تحصیلی متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم جمع بندی شده است، شما دانش اموران عزیز با حجم شایسته توجه‌ای تست دوگزینه‌ای در پیکرکوییزهای یک‌ صفحه‌ای مواجه می‌شوید. این تست‌ها برای فهمیدن شما تالیف نشده‌اند؛ هدف این چالش‌های دوگزینه‌ای، آموزش ژرف نگر ، کاملا عمیق و دونه به دونه همه ی ملازم دیباچه ی اولین قدم  برای حل کردن سؤالات تشریحی و تستی میباشد. این کار فنی مطالعه کردن و یادگرفتن همزمان با تکرر و مرور کردن تست‌ها در بازه‌های زمانی گوناگون، قسمت هایی از باطن ناخودآگاه انسان و بخش های غیرفعال مغز و حافظه‌ی شما را فعال می‌کند.
 

سری دفترهای کمک ‌درسی و آموزشی: دفترهای انتشار شده به وسیله ی کتاب کمک درسی کلاغ سپید به 2 دسته‌ی دفترهای ریاضی و دفترهای روزنگار تقسیم بندی می‌شوند. 
درداخل دفترهای ریاضی که برای تمامی مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه‌ی اول چاپ و طراحی شده اند، شکل سوال برای همه ی تمرینات و مسیله های کتاب درسی ریاضی بدون جواب تشریحی برای جلوگیری از تلف کردن وقت دانش‌آموزان مندرج شده و برای بعضی از پایه‌‌ها و مقاطع کادر‌های آموزشی همچنین در بین این بحث ها گفته شده است. 
هدف مولفان عزیز  از طراحی و تهیه کردن  دسته دوم دفترها که همان دفترچه‌های رابط (روزنگار) میباشند ، داد و ستد هرچه بیش‌ترو بهتر خانواده ها و مربیان در اجراکردن  هرچه‌ بهتر کارهای آموزشی و تربیتی مرتبط به دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی است. در این دفترچه‌های کلاغ سپید مباحثی مانند برگه‌ی خاص مندرج شده مشخصات فردی که صاحب دفترچه میباشد ، برنامه‌ی طرح کار روزانه، ارتباط روزانه والدین و مربیان، انجام دادن کارهای بهداشتی به وسیله ی دانش‌‌آموز، محل گفته شده ی ساعات خواب، جدول زمان‌بندی جلسات اجراشده با اولیا، جدول خاص برای ثبت کردن  تکالیف روزانه همراه با محل درج شده ی تایم انجام کار، چندین برگ فرم رضایت‌نامه، چندین برگ فرم دعوت‌نامه و کارت‌های امتیاز در درجه های گوناگون را در خود جا داده است. قیمت کتاب کمک درسی و نیز همچنین این دفترچه ها در بانک کتاب کمک درسی بیستک نصف میشود به شرط اینکه سفارشات کتاب های کمک درسی خود را به ما بدهید . 
 
 

همان طور که در بالا نیز گفتیم انتشارات «کلاغ سپید» در سال 1389 با هدف و امید  ایجادکردن  کتابهای کمک درسی و آموزشی در تمامی مقطع های  تحصیلی ، فعالیت خود را در این زمینه ایجاد و شروع کرد . انتشارات کلاغ سپید  در نخست به فعالیت خود، کتاب‌های کار در 3 مقطع راهنمایی را تالیف کرد و کلیه ی این کتاب ها به مدرسه ها راه پیدا کردند؛ به شکلی که کتاب کمک درسی عربی سوم راهنمایی انتشارات کلاغ سپید  در سال 1392 به نام یکی ازبهترین  چهار نامزد به دست اوردن تندیس بهترین  کتاب کمک درسی انتخاب شده در دهمین جشنواره به پا شده ی رشد قرار گرفت. با تغییردادن نظام آموزشی قدیم به نظام اموزشی جدید ، انتشارات کلاغ سپید نخست به طراحی و جمع بندی کتاب های کار برای پایه های دبستان کرد که با کتاب های درسی تازه وزارت آموزش و پرورش تطبیق داده شده بود. کتاب‌های کمک درسی  کلاغ سپید که دربانک کتاب کمک درسی بیستک موجود میباشد در 3 گروه منتشر شده اند که شامل : گروه اولیه با نام سری کتاب‌های کمک درسی  راهنمای گام به گام که در آن کتاب ها تمامی متن های درسی به شکل جامع و مفید و کامل قرار گرفته اند و به تمامی فعالیت‌های کلاسی و تمرین های درسی قرار گرفته شده در کتاب های درسی جواب کامل و مفهومی  و منبسط داده شده است. گروه دوم که به ان اشاره میکنیم ، سری کتاب‌های کمک درسی کار کلاغ سپید میباشد که هدف از طراحی کردن آن به وجود اوردن آمادگی در دانش‌آموز در جهت شرکت کردن  در آزمون های گرفته شده ی کلاسی میباشد. در این گروه گفته شده  کتاب کار مطابق متن های کتاب درسی فصل‌بندی و تقسیم بندی شده اند. هر کدام ازاین  فصل های کتاب دارای درسنامه و جواب های مختلفی طبق طراحی مولفان از آسان به دشوار می باشد. امتحان های بین نوبت اول، نوبت اول، نوبت دوم و امتحانات پایانی نیز منطبق مبلغی که آموزش و پرورش در جهت طراحی آن تعیین کرده است داده می شود. گروه سوم، کتاب¬‌های کمک درسی  چهل قدم هستند که شامل درسنامه‌های جامع و کامل  و منبسط از مفاهیم ابتدایی تا سطح تیزهوشان میباشد . بعد از آن به دلیل آماده شدن  بهتر و بیشتر دانش‌آموزان عزیز در آزمون های گرفته شده برای  ورودی دانشگاه‌ها و مدرسه ها استعدادهای تابان ، سوالات چهارگزینه ای با جواب های کلیدی و رمزی قرار گرفته شده است.

سری کتاب های انتشارات کلاغ سپید از پایه مقاطع تحصیلی  پیش‌دبستانی تا متوسطه دوم در پنج دسته ۴۰ قدم، شاهکار، شاه‌ کلید، لی‌لی‌پوت و توربوجت منتشر شده است. برخی از صفت های مخصوص و ویژگی های کتاب های انتشارات کلاغ سپید شامل :

کتاب کمک درسی راهنمای گام به گام
کتاب کمک درسی راهنمای گام به گام به دلیل پاسخ دهی به تمامی سوال های کتاب درسی، همه ی مطالب درسی را به شکل جامع و کامل دارا می شود و به همه ی فعالیت‌های کلاسی و تمرین هایی که در کتاب درسی موجود میباشد ، جواب پهن وگسترده ای داده است. ونیز این کتاب کمک درسی شامل متن های  اضافی و نکات کلیدی و رمزی  می باشد که باعث به وجود اوردن آمادگی در دانش‌آموزان برای حضور در کلاس درس می شوند.

کتاب کمک درسی شاهکار
بخش اول این کتاب کمک درسی و آموزشی، وجود درسنامه‌های روان و منطبق با  آخرین تغییرات موجود در کتاب درسی را درخوددر بر می گیرد. در هر یک از این درس ها، سوال هایی در گروه بندی های مختلف و با هدفی ویژه قرار گرفته است که دانش آموزان با مطالعه کردن آنها با سوال های مختلف  و مطالب هر کدام از آنها آشنا می شود.

 

بخش دوم کتاب های کمک درسی شاهکار قسمت امتحانی آن می باشد. در این قسمت ، سوال های امتحانی مهم و مفید هر فصل همراه باپاسخ  تشریحی آنها در راستای به وجود اوردن آمادگی در دانش آموزان قرار داده است. یک علامت ویژه در کنار بعضی از سوالات قرار گرفته است که نشان دهنده ی ان میباشد که آموزش موارد لازم و مد نظر آن قسمت به صورت فیلم در اپلیکیشن رایگان کلاغ سپید وجود دارد .

سری کتاب‌های کمک درسی  لی‌لی پوت
کتاب های کمک درسی لی‌لی‌پوت انتشارات کلاغ سپید مخصوص تمامی دروس مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد که تدوین و طراحی شده اند . هدف همه و اصلی این کتاب کمک درسی، به وجود اوردن یک راه و روش آموزشی نو بر پایه پرسش و پاسخ در جهت آموزش باسرعت بالا و کامل و جامع همه ی موارد آموزشی و امکان یادآوری متن های درسی در تایم خیلی کم می باشد. در این کتاب کمک درسی تلاش شده همه ی موضوعات گفته شود و تمامی موارد مد نظر به دلیل پاسخ به آزمون‌های سراسری، آزمایشی و … قرار بگیرد.

سرس کتاب‌های کمک درسی  شاه کلید
کتاب کمک درسی شاه کلید به دلیل تعلیم دادن و راهنمای تمامی کتاب‌های درسی و نیز همچنین رفع کردن عیب ها و ایراد ها و موارد ابهام امیز دانش‌آموزان در جواب دهی به سوال ها و تمرین های کتاب درسی در تمامی مقاطع تحصیلی تدوین و طراحی شده است. با ارزش ترین ویژگی کتاب شاه‌ کلید، پاسخ دهی به تمامی سوال ها، فعالیت‌ها و تمرین های کتاب درسی است.

سری کتاب‌های کمک درسی توربوجت
هدف مولفان انتشارات کلاغ سپید از انجام دادن این سوال های دوگزینه‌ای، درس دادن بادقت زیاد ، عمقی و جزئی تمامی مفاهیم به عنوان اولین قدم در جهت پاسخ دهی به سوال های تشریحی و تستی می باشد.

سری کتاب های کمک درسی دفتر کار
دفاتر کمک درسی ریاضی کلاغ سپید برای مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه اول منتشر شده است و در آن همه ی تمرین ها، کار در کلاس‌ها و فعالیت‌های موجود در کتاب درسی ریاضی پایه های مختلف تحصیلی قرار دارد که فضای مناسب به دلیل پاسخ دهی به آن سوال ها نیز وجود دارد. در اینجا نیاز به یاد اوری است که دانش‌آموزان عزیز با اسکن کردن روی  QR کد ثبت شده روی جلد این دفاتر  به کمک نرم‌افزار AR می‌توانند به جواب تمرین‌ها دست یابند وبه  این شکل از درست بودن پاسخ های خود اطمینان کامل را داشته باشند .

انتشارات کلاغ سپید در سال 1389 به عنوان زیر مجموعه ای از انتشارات گاج شروع به کارکرد و با تمرکز کردن روی مقاطع راهنمایی در نظام آموزشی قبل، عمل به چاپ کردن کتاب های کمک درسی و آموزشی کلاغ سپید کرد. با تغییردادن نظام اموزشی قدیم به نظام اموزشی جدید و کتاب های درسی، لیست کتاب های کمک درسی کلاغ سپید دارای چند دسته اصلی و مهم  شده است. این دسته ها شامل : کتاب‌های کمک درسی شاه‌کلید، شاهکار، ۴۰ قدم، کتاب کار، لیلی پوت، توربوجت و دفترچه های کمک ‌آموزشی. پیش از خرید کردن کتاب های کمک درسی  کلاغ سپید می توانید در  ادامه با مهم ترین ویژگی های این کتاب کمک درسی بیشترآشنا شوید.

 


مجموعه کتاب های کمک درسی شاه کلید کلاغ سپید
کتاب های کمک درسی شاه کلید که از پر اهمیت ترین و‌ یکی از پر طرفدار ترین کتاب های کمک درسی کلاغ سپید میباشد ، در اصل راز کتاب های درسی یک مقطع تحصیلی میباشد . کتاب های کمک درسی شاه کلید برای هر مقطع تحصیلی کلیه کتاب های درسی را جز به  جز مورد بررسی قرار داده است و تمارینات، فعالیت ها و سوال های کتاب درسی را جواب داده است . بنابر این پرسشی در کتاب درسی وجود ندارد که بدون جواب مانده باشد. بنابه این قضیه این کتاب های کمک درسی دارای  درسنامه های مفیدی نیز هستند که در بین جواب ها آمده است .
مجموعه کتاب های کمک درسی شاهکار در اصل از سری کتاب های کار کلاغ سپید هستند و دارای درسنامه های مختصر و قابل درک و نمونه سوالات امتحانی و نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم نیز شامل میشود . در مقاطع تحصیلی اول تا سوم فیلم های آموزشی مناسب نیز همچنین توسط نرم افزار کلاغ سپید به تمرینات کتاب های کمک درسی شاهکار ترتیب داده شده اندکه بانک کتاب کمک درسی بیستک این مجموعه را باقیمت بسیار مناسب در اختیار شما دانش اموزان قرار میدهد .

 

مجموعه کتاب های کمک درسی چهل قدم کلاغ سپید
این مجموعه از کتاب های کمک درسی آموزشی میباشند که مفاهیم کتاب درسی مد نظر شما را به ۴۰ بخش تقسیم بندی  کرده است و در هر بخش به جدا کردن و بررسی آن بخش از نگاه درسش های تشریحی و تستی بیان کرده است.


 

مجموعه کتاب های کمک درسی لیلی پوت کلاغ سپید
مجموعه کتاب های کمک درسی لیلی پوت بر پایه ی آموزشی و کمکی  بنا بر تست تدوین و طراحی شده است. مجموعه کتاب های کمک درسی لیلی پوت در هر بخش دارای سه قسمت میباشد . یکی تست نمونه و حل درست آن. بخش دوم نیز  درسنامه ای میباشد  که با آن تست ارتباط خاصی دارد . سپس پس از آن در بخش سوم نکته های خاص  آن تست طراحی شده است و از زاویه های مختلف به آن تست رو اورده شده است.

 

مجموعه کتاب های کمک درسی توربوجت کلاغ سپید
مجموعه کتاب های کمک درسی توربوجت کلیه ی تست های دو گزینه ای میباشد که اگر خواننده آن تست ها را با موفقیت و پشتکار قوی  پشت سر بگذارد، آموزش های مورد لازم را با چشمان خود خواهد دید. در اصل این تست های دو گزینه ای راه و روش آموزشی و کمکی را دارند و ارام ارام اندازه ی مسلط شدن خواننده بر مفاهیم را قشنگ مورد سنجش قرار می دهد و در راستای آن آموزش های لازم را به خواننده می دهند.


مجموعه کتاب های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید
مجموعه کتاب های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید به این دلیل طراحی و تدوین شده اند، تا در هر پایه تحصیلی ای که هستند بتواند به همراه کتاب های درسی مفاهیم را  در اختیار دانش آموزان عزیز قرار بدهد. در اصل یکی از دلایل اصلی دغدغه های مهم معلمان و والدین دانش اموزان ، این مورد میباشد که بتوانندانها تمرینات و سوال هایی را در اختیار دانش آموزان قرار بدهند که این سری از کتاب های کمک درسی در اخر سطح سواد و یادگرفتن دانش اموزان را ارتقاء و گسترش می دهد. کتاب های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید دقیقا در همین راستا تدوین و طراحی شده و به وسیله ی انتشارات کلاغ سپید انتشار شده است.

آشنایی با سری کتاب های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید
هدف مولفان  از طراحی کردن این سری از کتاب های شاهکار کلاغ سپید به وجود اوردن آمادگی بهترو قوی تر دانش آموزان، از مقطع پیش دبستانی گرفته تا مقطع تحصیلی نهم، برای حضور پیدا کردن در امتحانات نهایی و امتحانات برگزار شده در داخل  کلاس میباشد . اصل ماجرا این میباشد که مهمترین و اصلی ترین  هدف مولفان در تالیف و تدوین کردن  این مجموعه از کتاب های کمک درسی انتشارات کللاغ سپید، آموزش دادن درست در نخست و نیز ثبت کردن و فهمیدن بهتر مفهوم کتاب های درسی میباشد . به این دلیل در کتاب های کمک درسی کار شاهکار کلاغ سپید، بنا به کتاب های درسی و تطبیق داده شده با مبحث های داخل کتاب ، در هر فصل از کتاب نمونه سوال های گوناگونی تدوین و طراحی شده اند. در طبقه بندی و چیده شدن این سوالات ها سعی بر ان  شده  است تا پرسش ها از آسان به سخت چیده شوند تا دانش آموزان همسو با پیشروی کردن به سمت جلو، بحث های کتاب را به درستی و صحیح  یاد گرفته و بفهمند . در اصل یادگیری یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه ی تیم مولفان و طراحان این کتاب کمک درسی و آموزشی بوده است. برای خرید و سفارش  کتاب کمک درسی شاهکار کلاغ سپید به شکل انلاین و اینترنتی می توانید از سایت بانک کتاب کمک درسی بیستک کمک و مشاوره ی رایگان بگیرید.

ویژگی های کتاب های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید
اینکه بانک کتاب بیستک  ادعا می کند مجموعه کتاب های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید، واقعا یک شاهکار میباشد ؛و اینگونه نمیباشد . به این دلیل این ادعا را میکنیم ، زیرا برای تدوین این کتاب کمک درسی ازکسانی که تخصص ویژه ای در این کار دارند  کمک های فراوانی گرفته شده است. یکی از با اهمیت ترین ویژگی های  این کتاب کارکمک درسی، این مورد  میباشد که با ارائه دادن راه و روشی درست و کاربردی مشخص شده  سطح یادگرفتن دانش آموزان را بالا می برد. آزمون ها و پرسش هایی که در این کتاب کمک درسی شاهکار جا داده شده است به شکل مرتب و طبقه بندی شده نشان داده شده است. از دیگر  ویژگی های این کتاب فوق العاده ، دسترسی داشتن دانش اموزان و خریداران آنها به فیلم های آموزشی و کمک درسی میباشد . قسمت هایی از کتاب کمک درسی شامل فیلم های آموزشی و کمکی هست  که شما از راه اپلیکیشن کلاغ سپید می توانید فیلم های آموزشی هر درس را ببینیدو نیز همچنین با سفارش کتاب کمک درسی مورد نظر خود از بانک کتاب کمک درسی بیستک از مزایای این سایت بهره مند شوید.

 


دفترهای کمک درسی ریاضی کلاغ سپید
بهره مندی درست از تایم هایی که دانش آموزان در حال آموزش دیدن هستند، برای معلمان و والدین آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل انتشارات کلاغ سپید سری دفترهای کمک درسی ریاضی کلاغ سپید را برای کلیه پایه های تحصیلی تا پیش از دوره متوسطه، تدوین و طراحی و انتشارکرده است. در طراحی این دفاتر از کارشناسان وکسانی که تخصص ویژه و خاصی دارند کمک های بسیاری گرفته شده است.

آشنایی با دفترکمک درسی ریاضی کلاغ سپید
هدف مولفان و طراحان اصلی انتشارات کلاغ سپید برای تدوین و طراحی دفترهای کمک درسی ریاضی کلاغ سپید بالا بردن سطح سواد علمی ریاضی دانش آموزان میباشد. بد بختانه یکی از مشکلات و دغدغه هایی که دانش آموزان و معلمان عزیز همیشه با آن درگیر دارند ، پایین بودن و ضعیف بودن سطح سوادعلمی ریاضی دانش آموزان در مدارس و خانه میباشد . مشکلاتی که در پایه های بالاتر دانش اموزان را درگیرخود  می کند و به این اسانی انها ول نمی کند. دفترهای کمک درسی ریاضی کلاغ سپید برای پایه های تحصیلی دبستان و نیز همچنین اول متوسطه تدوین و طراحی و قابل انتشار شده است. این دفترکمک درسی یک کتاب کمک درسی و آموزشی به شمار می آید که در یادگرفتن درس ریاضی به دانش آموزان و معلمان کمک بسزایی می کند. در این دفترچه ها همه ی  تمرینات ، کاردرکلاس ها و فعالیت های داخل کتاب درسی امده شده و جای مکفی هم برای حل کردن مسايل و تمرینات در نظر گرفته شده است. علاوه براینها  که کدهای QR روی جلد دفترهای کمک درسی ریاضی کلاغ سپید، این امکان را به شما میدهد تا برای دسترسی داشتن راحت به پاسخ تمرین ها سختی نکشید . برای خرید کتاب کمک درسی و نیز همچنین دفتر ریاضی کلاغ سپید می توانید به سایت بانک کتاب کمک درسی بیستک مراجعه کرده و از مزیت های ان برخوردار شوید .

ویژگی های دفترکمک درسی ریاضی کلاغ سپید
اینکه بانک کتاب بیستک می گوید دفترکمک درسی ریاضی کلاغ سپید به یادگرفتن ریاضی دانش آموزان کمک بزرگی می کند، این طوری هاهم که فکر میکنید نیست. در تالیف و تدوین این مجموعه دفترها کارشناسان و متخصصان زیادی  برای شکل گرفتن این مجموعه با یکدیگر همکاری کرده اند. از معلمان و نیز همچنین دانش آموزان بسیاری نیز کمک فراوانی گرفته شده تا بتوان  تولید پایانی با  بهترین صورت ممکن را این مجموعه  داشته باشد. مجموعه دفاتر ریاضی شاهکار شامل ویژگی های ویژه و خاصی میباشند که در ادامه ی مطلب  می توانید با بعضی از آنها آشنا بشوید:

تطبیق جامع و کامل با کتاب درسی، در این مجموعه از انتشارات کلاغ سپید تمامی فعالیت ها، کاردرکلاس ها و سوال ها بنا به فصل ها و بحث های کلی کتاب درسی امده است .
داشتن فضای تهی مناسب و صحیح برای پاسخ دهی به سوالات، مندرج کردن نکته های مهم و مفهومی و یا تمرین های اضافی در کتاب 
نشان دادن نکته های رمزی  هر درس و مبحث کتاب در کادرهایی که در نظر گرفته شده است .


سری کتاب های کمک درسی کلاغ سپید
از سری کتاب‌های کمک درسی کلاغ سپید می‌توان به موارد که در زیربه اورده شده اشاره کرد:

کتاب های کمک درسی چهل قدم
کتاب های کمک درسی شاه کلید
کتاب های کمک درسی توربوجت
کتاب های کمک درسی شاهکار
کتاب های کمک درسی لی‌لی‌پوت
سری کتاب های کمک درسی ۴۰ قدم
مجموعه کتاب‌های کمک درسی  ۴۰ قدم کلاغ‌ سپید طبق همین دید به روش آموزش دادن در  مدرسه های  کشور آلمان تدوین و طراحی شده‌ است. در این سری از کتاب های کمک درسی ، مطالب کتب‌ درسی به 40 قدم آموزشی تقسیم بندی شده  و برای هر بخش از ان ، آموزش، مثل هایی و تمرینات ویژه و خاصی داده شده است. در اصل مباحث درسی در بعد های جمع و جور تر و کوچکتر و قابل فهم بهتری  تقسیم بندی و ردیف بندی شده اند. هر بحث کوچک با چندین جمله کوتاه  به همراه مثال ها و تمرینات به شکل عمیقی تدریس داده شده است .

 


راه و روش ارائه دادن مفاهیم در کتاب‌های کمک درسی ۴۰ قدم
در این سر ی از انتشارات کلاغ سپید ، کتاب درسی در 40 قدم آموزشی و تدرسی به صورت کامل و جامع  درس داده می‌شود. در این مجموعه از کتاب‌‌‌های کمک درسی شما دانش اموزان را با یک روش درسی خاص  ، یادگرفتن را از مفهوم و مطالب پایه های تحصیلی نخست شروع می‌کنید و کم کم با مسئله های سخت تر مواجه می‌شوید. در اصل در هر قدمی که برمیدارید  مفاهیم ساده و ساده‌تر شروع و به مرور زمان که به اخرای کتاب کمک درسی نزدیک تر می‌شوید، مفاهیم جدید و نکته های کاملی ارائه داده  می‌شود.

در ابتدای هر بخش کوشش زیادی شده تا مفاهیم سال‌های پیش که به مبحث آن بخش مربوط میشود ، یادآوری کلی شود. در اخر پس از قدم 40 به علم و دانش و مهارت های بالا و لازم برای موفق شدن در آزمون‌های سرنوشت‌سازدانش اموزان مانند آزمون‌های ورودی مدرسه های نمونه  و تیزهوشان و غیر انتفاعی  دسترسی پیدا خواهید کرد.

ویژگی های خاص و ویژه سری‌ کتاب‌های کمک درسی ۴۰ قدم
یکی از مهم ترین ویژگی‌های خاص سری کتاب‌های کمک درسی  ۴۰ قدم این مورد میباشد  که شما دانش اموزان می‌توانید موضوعات و مسئله های  سخت تر را با تماشاکردن فیلم‌های آموزشی و کمک درسی، بهتر و هرچه زودتر یاد بگیرید. این فیلم‌های آموزشی و کمکی ، از راه اپلیکیشن کلاغ سپید در دست شما دانش اموزان به راحتی  قرار میگیرد . اپلیکیشن رسمی   کلاغ سپید را شما عزیان می‌توانید از وب‌سایت انتشارات گاج به شکل رایگان دریافت کنیدو نیز همچنین برای خرید کتاب کمک درسی باقیمت مناسب میتوانید از بانک کتاب کمک درسی بیستک سفارش دهید  .

هدف از تالیف  این کتاب‌های کمک درسی انتشارات کلاغ سپید ، آموزش دادن از سطح کتاب‌های درسی که در مدارس میخوانید تا اماده شدن شما دانش‌آموزان برای موفق شدن  در آزمون‌ها و مسابقات علمی و دانشی میباشد .
سری کتاب‌های کمک درسی شاه کلید
این سری از کتاب‌های کمک درسی انتشارات کلاغ سپید از پایه پیش‌دبستانی تا متوسطه دوم در سه  دسته ۴۰ قدم، شاهکار و شاه‌کلید تدوین و طراحی شده است . کسانی که مجموعه کتاب‌های کمک درسی  شاه‌‌کلید انتشارات کلاغ سپید را تالیف کرده اند ، با تکیه کردن ‌ بر انواع و اقسام  جداول و تمرینات گوناگون ، دانش‌آموزان عزیز را برای مطالعه کردن مفاهیم و یادگرفتن مفاهیم درسی هدایت می‌کنند. نکته های آموزشی تجزیه شده در هر قسمت از کتاب، دانش‌آموز را  ارام ارام در یادگرفتن عمقی تر و مطلب های مفهومی ترکتاب درسی یاری کرده و در ادامه با درج کردن سوال و جواب های تألیف شده، مهارت های دانش اموز را در جواب گویی به تمرینات و امتحان های اسان و سخت تقویت و گسترش می‌کند. کتاب کمک درسی شاه‌‌کلید در هر مقطع تحصیلی، کلیه کتاب‌های درسی را درون خود جا دارد و در هر کتاب به بررسی کردن  سوالات کتاب درسی و کامل کردن آن‌ها با سوال و جواب هایی که تألیفی میباشند  می‌پردازد.

 


هدف مولفان از طراحی و تدوین کردن کتاب‌های کمک درسی شاه کلید
این کتاب‌های کمک درسی با داشتن هدف آموزش و راهنمایی داشتن همه ی کتاب‌های درسی و نیز رفع کردن مشکلات و سوال هایی که دانش‌آموزان در حل کردن انها و تمرینات کتاب درسی در همه ی پایه های تحصیلی تهیه شده اند. از ویژگی های مهم  کتاب‌های کمک درسی شاه‌کلید، جواب دهی به همه ی پرسش ها ، فعالیت‌ها و تمرینات کتاب درسی میباشد . این کتاب کمک درسی به نحوی یکی از بهترین مراجع قابل استاندارد و قبول در دست دانش‌آموزان تمامی مقاطع  قرار گرفته شده است.

سری کتاب‌های کمک درسی شاه‌کلید از پایه اول تا دوازدهم برای کلیه درس ها طراحی و تدوین شده است. این کتاب‌های کمک درسی در طی طول سال تحصیلی به وسیله دانش‌آموزان تمامی مقاطع قابل استفاده میباشد .
سری کتاب‌های کمک درسی توربوجت
این مجموعه از انتشارات کلاغ سپید از کتاب‌های کمک درسی ای میباشد که در محتوای ان، نوع ساختار و فرم ان متفاوت  است. کتاب کمک درسی توربوجت نتیجه ی سالیان سال‌ تجربه ی بالای  مدیران و مولفان عزیز انتشارات کلاغ سپید و ساعت‌ها فکر کردن و برنامه‌ریزی های دقیق، در اتاقی به نام اتاق  فکر این مجموعه میباشد . کتاب‌هایی کمک درسی که با هدف یادگرفتن زود و لذت‌بخش، برای گروهی از دانش اموزان که قدرثانیه به ثانیه لحظه‌های خود را می‌داند.

ویژگی کتاب‌های کمک درسی توربوجت
یکی از ویژگی های کتاب کمک درسی توربوجت این است که با هدف یادگرفتن زود هنگام  برای مقاطع تحصیلی هفتم تا دوازدهم ارائه داده شده‌ است . در این کتاب کمک درسی  شما دانش اموززان با حجم قابل توجهی تست دوگزینه‌ای در چهارچوب کوییزهای تک ‌صفحه‌ای مواجه می‌شوید.

شاید شما دانش اموزان دراول کار تصورکنید که با یک بانک تست ولی با حجم گزینه‌های پایین تر روبه رو شوید. ولی داستان اینگونه هاهم که فکر میکنید نیست! این تست‌ها برای امتحان کردن شما دانش اموزان تالیف و تدوین نشده‌اند. هدف اصلی  این چالش‌های دوگزینه‌ای، آموزش دقیق و بهتر ، عمقی و تجزیه شده همه ی مطالب به صورت قدم اول برای حل کردن پرسش های تشریحی و تستی میباشد .

تکنیک های  آموزشی و کمکی  کتاب‌های کمک درسی توربوجت
در این کتاب اموزشی و کمک درسی  شما دانش اموزان در هر سوالی که مطرح شده است  با یک چالش کوچک و جزیی برای پیدا کردن جواب صحیح روبه رو میشوید . در بعضی از موارد گفته شده امکان دارد شما جواب درست و صحیح را دقیق و بدون شک بلد باشید، اما در مورد های بعدی این شک وشبهه وجود نداشته باشد. در این مورد ها نیاز به کتاب کمک درسی یا جزوه‌ های دیگر نیست. شما دانش اموزان  می‌توانید سریعا به مجموعه ی کلیدهای همان امتحان که در پایین صفحه امده شده است رجوع کنید و جواب صحیح و درست را به خوبی یاد بگیرید.

این تکنیک خواندن و یادگرفتن به همراه با تکرارکردن  و مرورکردن تست‌ها در بازه‌های تایمی گوناگون ، قسمت هایی از ضمیر ناخودآگاه انسان و بخش های غیرفعال مغز و حافظه‌ی شمادانش اموزان را فعال می‌کند.

در این راه حافظه شمادانش اموزان عزیز  به شکل ناخودآگاه و بخش های غیرفعال مغز و حافظه ی طولانی مدت شما را فعال می‌کند. در اصل حافظه اصلی شما به طور ناخودآگاه وارد یک نوع بازی برد و باخت می‌شود و درپنهان برای پیروز شدن  در یک مسابقه ساده و پیش پا افتاده در عین حال ، سریع و هیجان‌انگیز و لذت بخش تلاش فراوان می‌کند.

این تلاش های انجام شده  و چالش های  هیجان انگیز در چهار چوب این مسلبقه و بازی کوچک به اندازه ای ساده و اهسته به سمت جلو می‌رود که بدون اینکه خود شما متوجه ان شوید، چندین بازی مسابقه وار را بدون اینکه خسته شوید و به خوبی پشت‌سر می‌گذارید و در این راه که هموار و بدون دست‌اندازو صاف میباشد، به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا میکنید . راهی صاف و بدون پیچ و خمیدگی ای  که برای بار اول تجربه‌ای قطعا متفاوت تراز درس خواندن و یادگرفتن را برای شما دانش اموزان امکان‌‌پذیرتر می‌کند.

 

سری کتاب‌های کمک درسی شاهکار
در هر پایه تحصیلی ای که هستید ، معلمان و والدین دانش اموزان تمام تلاش خود را می‌کنند برای آموزش و فهمیدن بهتر درس ها و مطالب ، تمرین‌های مناسب و درستی  را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند. کتاب‌های کمک درسی شاهکار به دلیل رفع کردن نیازهای  معلمان و والدین محترم دانش اموزان عزیزبه خوبی طراحی و تألیف شده است.

سری کتاب‌های کمک درسی شاهکار کلاغ سپید، با داشتن هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان مقطع تحصیلی پیش‌دبستانی تا نهم، برای شرکت کردن انها  در امتحانات کلاسی طراحی و تدوین شده است. این مجموعه از کتاب‌های کمک درسی و کار طبق مباحث گفته شده ی همه ی کتاب‌های درسی مقاطع تحصیلی گفته شده ، فصل‌بندی و طبقه بندی ‌ شده و هر بخش از کتاب دربردارنده‌ نمونه پرسش های مختلف با طبقه بندی و ردیف بندی ساده به سخت میباشد . هدف اصلی این مجموعه از کتاب‌های کمک درسی آموزش و ثبت کننده و عمیق بودن مطالب و مفاهیم کتاب درسی میباشد ونسز همچنین میتوانید خریدکتاب کمک درسی مورد نظر خود را از بانک کتاب کمک درسی بیستک سفارش دهید .

در کتاب‌های کمک درسی شاهکارانتشارات کلاغ سفید به اضافه ی درسنامه‌های آموزشی، نمونه پرسش های تشریحی بدون جواب با هدف ثبت کردن و عمقی بودن مطالب و مفاهیم کتاب درسی طراحی شده اند .

از ویژگی های سری کتاب‌های کمک درسی شاهکار
یکی ازبارز ترین  ویژگی کتاب کمک درسی حاضر می‌توان به تطابق تمرینات و پرسش ها با راه و روش نشان دادن مطالب کتاب درسی، نوع ترتیب بندی با هدف تمرینات از آسان به سخت ، گفتن توضیح ها، نکات و درسنامه برای تمرینات سخت  و طراحی کردن آزمون‌هایی برای سنجیدن خود برای ارزیابی کردن دانسته های دانش‌آموزان عزیز اشاره کرد.

تمرین‌ها و سؤالات این کتاب دقیقا منطبق با روند ارائه دادن مطالب کتاب های درسی و در جهت هدف های آموزشی و کمکی آن تالیف شده و معلمان عزیز را در فهمیدن مفاهیم و استفاده کردن  بهتر از ساعت های محدود آموزشی و کمکی  درس مورد نظر هدایت می‌کند.

در این کتاب کمک درسی و اموزشی قسمت هایی با عنوان سنجیدن خود که همان خودسنجی میباشد تالیف و تدوین شده است که برای جمع‌بندی کردن و مرور کردن مفاهیم و مطالب، موثر خواهد بود.

برای مورد هایی که با علامت مخصوص ویدیو مشخص شده، فیلم‌های آموزشی طراحی شده اند که می‌توانید فیلم ها را از راه اپلیکیشن رایگان کلاغ سپید ببینید . برای دریافت کردن این اپلیکیشن می‌توانید به وب‌سایت www.gaj.ir رجوع کنید ونیز همچنین سفارش کتاب کمک درسی مورد نظر خود را از بانک کتاب کمک درسی بیستک تهیه کنید .

 


از دیگرویژگی‌های این کتاب کمک درسی:
تطابق تمرینات و پرسش ها با راه و روش ارائه‌ دادن مطالب کتاب درسی
ترتیب بندی و طبقه بندی هدفمند تمرینات ارایه شده  از آسان به سخت 
بیان کردن مباحث و توضیح های کامل و راهنمایی کردن  اولیا ی عزیز برای تمرینات سخت  
ارائه دادن آزمون‌های قابل مرور، بین نوبت اول، نوبت اول، بین نوبت دوم و نهایی
ارائه دادن پرسش های  گوناگون به شکل تکرار و تمرینات کلیه بحث های کتاب درسی
سری کتاب‌های کمک درسی لی‌لی پوت
قصه ی کتاب «سفرهای گالیور» نوشته جاناتان سوییفت نویسنده ای از  ایرلند، داستان سفر تخیلی ناخدا «لموئل گالیور» به سرزمینی رؤیایی با انسان های کوچک و مانند خیال‌ میباشد . روایت داستان زندگی انسان هایی پرشورولذت  و دوست‌داشتنی و شگفت انگیز  در سرزمین جادویی لی‌لی‌پوت!

در داستان جاناتان سوییفت از داستان شهر لی‌لی‌پوت، قهرمان داستان جاناتان اقای گالیور ، به همراه انسان های کوچک دست خواننده را می‌گیرند و با خودشان به این شهر جادویی که در داستان میباشد  می‌برند تا در داستانی بین واقعیت و رویا، از سرمایه ای بسیار زیاد و بزرگ که در این سرزمین کوچک پنهان شده است ،به صورت اشکارا  پرده بردارند.

این قصه زیبا و تو دل برو و جذاب، نوعی طراحی شده است که  برای تولید کردن کتاب‌هایی فهمشده در حجمی کوچک در انتشارات کلاغ سپید میباشد ، تا این سری نه در جهانی که خیال و رویا باشد  بلکه در واقعیت، مردان و زنانی بزرگ دور هم بیآیند تا دانش‌آموزان مشتاق و عزیز و سخت کوش را یاری کنند و با خودشان به سرزمین رویایی کتاب‌ها ببرند و داستانی تازه تر و مختلف از آنچه تا حالا در کلاس‌های مدرسه یاد گرفته‌اند، برای آنان بگویند ؛ داستانی شگفت انگیز از رازهای نهان در کتاب‌ها و هیجان های به زبان نیامده در داخل کلاس‌ درس .

مجموعه کتاب های کمک درسی لی‌لی‌پوت از  انتشارات کلاغ سپیدمختص کلیه درس های مقاطع تحصیلی  پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم انتشار شده است.  هدف مهم از تالیف این کتاب کمک درسی نشان دادن راه و روش آموزشی به روز بنابر سوال و جواب برای یادگرفتن زود هنگام و جامع در عین حال کامل تمامی نکات آموزشی و امکان مرور کردن مفاهیم  درسی در تایم خیلی کمی میباشد . در این طرح خاص ، آموزش کامل و جامع کلیه ی  نکات آموزشی لازم برای مسلط شدن بر مطالب درسی و راه و روش های حل تست‌های چهارگزینه‌ای در ساختارکاملا نو و تازه ارائه داده  می‌شود.

در این ساختارکاملا حرفه ای ، آموزش و کمک هر نکته با طرح یک پرسش چهارگزینه‌ای کلید می‌خورد و در ادامه در چهارچوب یک بسته‌ آموزشی و کمک درسی، نکته ها و مطالب درسی با گفتاری کاملا روان و صریح آموزش داده می‌شود. در پایان نیز با استفاده کردن از همان نکته ها ، پرسش مورد بررسی قرار می‌گیرد و جواب درست نمایان می‌شود.

این ساختار خاص به همراه طراحی ویژه و منحصر به فرد صفحات و استفاده تیزبینانه از نشانه‌ها و ترکیب رنگ‌های خاص و شگفت انگیز ، باعث به تولید کتاب‌هایی شده که بدون شک با ذائقه نسل امروزی دانش‌آموزان به شدت هماهنگ میباشد و در اندازه و حجم یادگرفتن دانش اموزان  خیلی مفید و تاثیر گذار خواهد بود.
دفترهای کمک درسی ریاضی کلاغ سپید
استفاده‌ و بهره برداری مناسب از زمان‌های آموزشی و کتاب های کمک درسی مناسب در پایه های گوناگون تحصیلی، یکی از مهم ترین دغدغه‌های اصلی و مهم برای والدین دانش اموزان  و معلمان عزیز مدارس به حساب می اید. در همین جهت که هستیم انتشارات کلاغ سپید به تالیف و تدوین و طراحی  و منتشر کردن سری بسته های اموزشی زیر نظر «دفتر ریاضی» تصمیم قطعی ای گرفت . این دفترکمک درسی و اموزشی  که از نگاه خیلی از کارشناسان و مشاوران آموزشی، کمک بزرگی به بهتر شدن وضعیت نظام آموزشی کرده است، باعث بالا رفتن تایم مفید کلاس‌های ریاضی می‌شود.

دفترهای کمک درسی و اموزشی ریاضی کلاغ سپید برای پایه تحصیلی دبستان و متوسطه اول انتشار شده است و در آن همه ی تمرینات ، کار در کلاس‌ها و فعالیت‌های گفته شده در کتاب درسی ریاضی مقاطع گوناگون ، همسو با قرار گرفتن جای لازم برای جواب گویی به آن‌ پرسش های نشان داده شده است. لازم به یاد اوری میباشد که دانش‌آموزان عزیز با اسکن کردن  QR کد درج شده بر روی جلد این دفترها و با استفاده از نرم‌افزار AR می‌توانند به جواب تمرینات دسترسی بهتری  داشته باشند و طبق همین از صحیح بودن جواب خود اطمینان کافی را به دست اورید . فرم صحافی این سری از دفاتر سیمی میباشد که باعث اسانی هر‌چه بیشتر دانش‌آموزان به  هنگام استفاده کردن راحتر از آن دفترها می‌شود.

 


ویژگی دفترهای کمک درسی ریاضی
از ویژگی‌های خاص و ویژه ی این دفترهای کمک درسی ریاضی می‌توان به تطابق داشتن فعالیت‌ها، تمرینات و پرسش هاای با روش نشان دادن و منتقل کردن مطالب و مفاهیم کتاب درسی، فصل‌بندی و ترتیب بندی با هدف خوب و بهتر مطالب و مبحث های درسی و گفتن نکته های آموزشی و کمکی مختلف برای یادآوری و ارزیابی کردن آموخته‌های دانش‌آموزان اشاره کرد. این دفترهای کمک درسی انتشارات کلاغ سپید در جهت هدف های آموزشی تالیف و تدوین شده‌اند و معلمان عزیز و گرامی را در فهماندن تمامی مطالب و استفاده کردن مفید و موثر و بهتر از ساعات کم آموزشی درس ریاضی هدایت می‌کنند.

از دیگرویژگی‌های دفترکمک درسی ریاضی :
مندرج کردن کلیه فعالیت‌ها، تمرینات و مسائل کتاب درسی ریاضی بدون جواب تشریحی برای جلوگیری کردن از تلف شدن وقت دانش‌آموز
قراردادن فضای تهی در بین مطالب و مباحث برای درج کردن نکته ها یا تمرینات اضافه
نشان دادن و قرار دادن نکته های رمزی و  کلیدی و آموزشی در کادرهای خاص
نرم افزای که در واقعیت افزوده شده است  AR
روش استفاده کردن و بهره برداشتن از نرم‌افزار واقعیت افزوده (AR):

نخست باید QR code مندرج شده بر روی جلد دفاترریاضی  را به وسیله ی نرم‌افزارهای مربوطه اسکن کرده و برنامه را نصب کنید.
نرم‌افزار فوق را باید اجرا کنید و بنابراین مقطع تحصیلی مد نظر خودتان را به خوبی انتخاب کنید .
برای نشان دادن جواب ها ، فصل مد نظر خودتان را به خوبی  و به طور صحیح دانلود کرده و پس از تمام شدن ان ، گزینه تماشا را در صفحه ی نرم افزار لمس کنید. پس از زدن دکمه تماشا، دوربین گوشی همراه شما دانش اموزان فعال شده و شما می‌توانیدبه راحتی  آن را روی صفحه مد نظر خود گرفته و محتوای موجود روی صفحه را ببینید .
دقت کافی را داشته باشید به دلیل نمایش هر چه زودتر محتوای صفحات، دوربین کل صفحه کتاب را ساپورت میکند .
انتشارات کلاغ سپید فعالیت و تلاش  خود را در راستای چاپ کردن کتاب های کمک درسی و آموزشی در سال 1389 شروع کرد و در اول امر اغز به تولید کتاب های کارو کتاب کمک درسی  در کلیه پایه های تحصیلی کرد. زیرا بالاترین و بیشترین استفاده از کتاب های کار و کتاب کمک درسی بیشتر در داخل مدارس میباشد ، کتاب های کار و کتاب کمک درسی انتشارات  کلاغ سپید به راحتی  توانست به مدارس کشور در تمامی مناطق کشور عزیزمان ایران پخش بشود و از این راه و روش معلمان محترم و دانش آموزان بسیاری با نام این انتشارات که کلاغ سپید میباشد آشنا شدند.
در پایان بانک کتاب کمک درسی بیستک موفقیت شما را از ایزد منان خواستار است .برای سفارش کتاب کمک درسی مد نظر خود بانک کتاب یا فروشگاهی را انتخاب کنید که قیمت کتاب کمک درسی شان مناسب با بودجه ی شما دانش اموزان عزیز باشد همچنین خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب بیستک به صرفه ترین حرکت ممکن میتواند باشد . 


همه اين ويژگي ها رادر بانك كتاب بيستك ببينيد وآگاهانه يك خريد اينترنتي خوب از ما داشته باشيد ./ يادتون نره كه بانك كتاب بيستك ارسال رايگان داره و يك روزه كتاب به دست شما عزيزان ميرسه.
دوستتون داريم 


نوشتار : مهندس ابولفضل زاهدي
09190150161