بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

درباره انتشارات کاگو

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/6/17 منتشر شده است /
درباره انتشارات کاگو
انتشارات کانون گسترش علوم و مجموعه کتاب فوق العاده آن با کاربرد متفاوت

بسم الله الرحمن الرحیم
کاگو(کانون گسترش علوم). 
انتشارات کاگوکه از انتشاراتی های خوب میباشد و مخفف (کانون گسترش علوم) است در سال ۱۳۷۵ با ۲۰ میلیون ریال سرمایه ی اولیه به وسیله ی شخصی حقیقی به نام (دکتر محمدرضا سالکی) کار خود رادر ان سال شروع کرد.این انتشارات کمک درسی در جهت تدوین و تألیف و چاپ کتاب‌های کمک درسی و آموزشی، محصولات خود را تولید و خدمات فرهنگی آموزشی و کمک درسی خود را ارائه داد و در عرصه انتشارات در داخل  کشور بزرگ شده و در تمام طول این سال‌ها با بهره گرفتن از استاد های بزرگ وکسانی که تخصص ورزیده ای د راین زمینه دارند ونیز هم‌چنین با بهره گیری از فناوری‌هاو تکنولوژی های روزدنیا و همچنین با به دست اوردن تجربه های گوناگون در راستای شایعه سازی علم و دانش کشور تلاش بسیاری کرده است. کتاب های کمک درسی انتشارات کاگو با استفاده از استانداردهای آموزش و پرورش و همچنین از راه توسعه دانش و استفاده از طریق های نو تلاش میکند تا محصولات و کتاب های کمک درسی با کیفیت مفهومی ومحتوایی مناسب و تطبیق یافته با هدف های آموزشی به مصرف‌کننده نهایی و اخر ارائه بدهد. تجربه‌ی ۱۸ ساله‌ مجموعه ی انتشاراتی کمک درسی کاگو در تولید کردن و ارائه دادن محصولات کمک درسی و آموزشی با دقت کردن به خواندن و پژوهش کردن بر روی محصولات و محتویات  و اشنایی داشتن با بازار و شایسته سازی محصولات تولید شده با دقت به نیازهای مشتری و مطالبه کننده راه پیشرفت‌ آن ها را دشوار کرده است. در سال‌های پیش انتشارات کتاب های کمک درسی کاگو دقت بسیاری به زیادشدن زمان ارائه دادن خدمات و کیفیت محصولات و محتویات  خود داشته و تلاش کرده تا برتری های رقابتی خود را در بازار و محصول ملاک عمل قرار دهد و تلاش فراوان دارد که محصولات تولید شده ی  خود را به صورتی تغییر دهد که برای هرشخصی که مصرف‌کننده است، با هر سلیقه و شکلی ، کاربردی و موثر باشد
انتشارات کتاب های کمک درسی کاگومخفف (کانون گسترش علوم) با شعاردادن راهکار زود هنگام و ساده ای توانستند موفقیت خودرادر چاپ کتاب های کمک درسی آموزشی را در سال 1375 به وسیله ی محمدرضا سالکی آغاز کنند و از معلمان و اساتید مورد قبول دانش آموزان مثل امیرحسن مراد در دروس زبان، بهزاد امامی پور و حسین شرانلو در درس های  شیمی، محمودرضا اسلامی، فرشاد فرامرزی، وحید شایسته و علی طبابایی برای چاپ کردن کتاب های کمک درسی خود به خوبی بهره بگیرند،بانک کتاب کمک درسی بیستک کتاب های کمک درسی موردعلاقه ی شما را باقیمت مناسب در اسرع وقت به دستتان میرساند. قیمت مناسب کتاب های کمک درسی = بانک کتاب بیستک.
از سری کتاب های کمک درسی انتشارات کاگو می توان به کتاب های کمک درسی دروس طلایی، آموزش و ازمون، تست جامع و کامل ،هشتگ امتحان و دفترچه ی کنکورهای سراسری نام برد و استقاده کرد. برای آشناشدن دانش اموزان و داوطلبان عزیزدر رابطه با سری کتاب های کمک درسی گوناگون انتشارات کاگو به تحلیل جزییات هر سری ازکتاب هااشاره میکنیم تا دانش آموزان و داوطلبان درزمان تهیه کردن کتاب های کمک درسی علی الخصوص در بانک کتاب کمک درسی بیستک شکی نداشته باشند و با محتویات کتاب کمک درسی که قرار است ان را بخرند از پیش به صورت کامل و حرفه ای آشنا شوندتا به مشکل بر نخورند
 
آشنایی دانش اموزان با سری کتاب های کمک درسی انتشارات کاگو
کتاب های کمک درسی دروس طلایی
سری کتاب های کمک درسی دروس طلایی انتشارات کاگو از قبیل کتاب های گام به گام میباشد که دانش آموزان و داوطلبان عزیزرا در طی سال های تحصیلی سوق میده . محتوای درون این سری کتاب های کمک درسی به این شکل میباشد که فصل به فصل با بحث ها و مطالب کتاب درسی جلو می رود و درسنامه ها را به صورت کامل توضیح می دهد و هر جا پرسش یا فعالیتی در متن کتاب درسی آورده شده باشد به آن جواب کامل و جامع ای می دهد. اینگونه در سری کتاب های کمک درسی درس های طلایی کاگو فعالیت های کتاب درسی و سوالات اخرفصل کتاب به شکل کاملا کامل توضیح داده شده است. در اخرهر درس هم بخشی زیرنظر ارزشیابی مستمر به همراه جواب آن آورده شده تا درجه ی تسلط دانش آموزان عزیز به مفاهیم هر درس را به شکل خوبی محک بزنند.
کتاب های کمک درسی تست جامع
سری کتاب های کمک درسی ازمون و تست انتشارات کاگو دارای درسنامه، تست، آزمون و جواب های تشریحی مرتبط به تست هاو ازمون هاست. درسنامه ی این سری از کتاب های کمک درسی کاگو نه به اندازه ای مفصل میباشد که برای دانش آموزان و داوطلبان حوصله سر بر باشد و نه در حدی کم میباشد که در روند یادگرفتن مشکل به وجودبیاورد. درسنامه های کنکوری در این سری از کتاب های کمک درسی کاگو همراه باتست ها و ازمون های مختلف درزمان درسنامه باعث شده که هر دانش آموزی و با هر سطح دانش و علمی که دارد بتواند از این کتاب های کمک درسی بهره ببرد. نکته ای که در مورد این سری از کتاب های کمک درسی به دید می اید این مورد میباشد که در اول کتاب حجم تست ها و ازمون های درون درسنامه، حجم تست ها و ازمون های تمرینی و تعداد تست هایی که زیر نظر تست و آزمون آورده شده به تفکیک انتخاب شده و دانش آموز می تواند طبق نیاز خود به تمرینات ازمون ها  بپردازد. از جمله کتاب های دوست داشتنی این سری ازکتاب های کمک درسی می توان به تست جامع شیمی پایه کاگو اشاره کرد.
کتاب های کمک درسی هشتگ امتحان
این سری از کتاب های کمک درسی کتاب های هشتگ امتحان انتشارات کاگو جزو سری های کمک درسی به روزی میباشد  که انتشارات کاگوبه چاپ و تالیف رسانده است. این سری از کتاب های کمک درسی دارای پرسش های بسیار مهم ومفید و درعین حال پرتکرار امتحانی سال های پیش، درسنامه های اختصار یافته و نیز هم چنین یک سری تست و  آزمون برای آماده شدن دانش آموزان و  داوطلبان عزیز برای جواب گویی به پرسش های تشریحی میباشد.
کتاب های کمک درسی دفترچه ی کنکورهای سراسری
این بارهم کتاب های کمک درسی ازسری دفترچه کنکور سراسری انتشارات کاگو هم مثل دفترچه های کنکور مهر و ماه میباشد و با همان علم و منظور آموزشی تدوین شده اند. به معنی مانن سازی دقیق جلسه ی کنکور! این دفترچه های کمک درسی  برای هر سال کنکور سراسری به تفکیک کردن رشته و کنکور داخل و یا خارج از کشور تدوین شده و شامل جواب تشریحی کامل آزمون ها وتست هاست.
کتاب های کمک درسی آموزش و  تست
سری کتاب های کمک درسی آموزش و تست وازمون انتشارات کاگو شبیه سری کتاب های کمک درسی تست انتشارات خیلی سبز است. به معنی درسنامه هایی جامع همراه با تست های مرتبط با هر فصل. ازدیگر خصلت های مهم سری کتاب های کمک درسی  آموزش و تست کاگو بهره گرفتن از رنگ ها و اشکال گوناگون برای توضیح دادن راحت تر درسنامه است که این موضوع باعث به وجوداوردن جذابیت در زمان مطالعه برای دانش آموزان و داوطلبان  شده است. از جمله کتاب های دوست داشتنی این سری ازکتاب های کمک درسی می توان به آموزش و تست فیزیک دوازدهم تجربی و آموزش و تست شیمی دوازدهم تجربی اشاره کرد

خرید کتاب کمک آموزشی و کمک درسی انتشارات کاگو
قطعا الان که این متن را مطالعه میکنید همین دغدغه را دارید، یعنی اینکه خرید کتاب کمک درسی مناسب با قیمت کتاب کمک درسی مناسب ازبانک کتاب کمک درسی مناسب. یقینا از خرید های اشتباه قبلی خیلی بد ضرر کرده اید. کتاب هایی کمک درسی که ان را تهیه کرده اید، در کتابخانه های خانه و اتاقتان خاک می خورند، زیرا مناسب شما نبودند و نتوانستند مشکلات شما را به خوبی حل کنند. حالا ما قرار است چطور این مشکل شما را حل کنیم؟اول اینکه بانک کتاب کمک درسی بیستک کتاب کمک درسی مورد علاقه شماراباقیمت مناسب به دست شما میرساند حالا درادامه ی مقاله باماباشید
 
بانک کتاب بیستک، یک بانک کتاب کمک درسی واقعی
مابانک کتاب کمک درسی بیستکی ها قرار نیست کتاب نمونه ای را به شما دانش اموزان معرفی یا توصیه کنیم. ما بانکی از اطلاعات و موضوعات مفیدوموثردارای نقد، تجزیه و تحلیل کردن کتاب های کمک درسی و آموزشی را همراه با موضوعات کمّی مانند تعداد ازمون ها، تمرین ها و نیزنظر باقی کاربران سایت را در دسترس شما دانش اموزان قرار می دهیم. می توانید نقد و تحلیل کتاب های کمک درسی و آموزشی را با دقت زیاد مطالعه کنید و بهترین کتاب را خودتان انتخاب کنید. پوشش اطلاعاتی چی بخونم خیلی جامع میباشد و تلاش شده تا ضمن رعایت کردن انصاف در تحلیل و تجزیه کتاب ها، اطلاعات آنها کامل و جامع باشد. شما دانش اموزان می توانید اطلاعات دقیق و نقد و بررسی کتاب های کمک درسی انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … رادر بانک کتاب بیستک بخوانید.
دانلودکردن پی دی اف (PDF)قسمتی از کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی
یکی از امکانات خوبی میباشد که در بانک کتاب کمک درسی بیستک قابل انجام میباشد دانلود کردن قسمتی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف (PDF) است که می توانیدشمادانش اموزان یک آشنایی و شناخت درسرانجام نسبت به کتاب های کمک درسی و امکان قیاس کردن آنها باهم را برای شمابه وجود اورد. نمونه فایل کتاب های کمک درسی انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … از مقطع تحصیلی اول دبستان تا مقطع تحصیلی متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در بانک کتاب کمک درسی بیستک اورده شده است.
خرید کردن اینترنتی (آنلاین) کتاب های کمک درسی
با پیشرفت  کردن تکنولوژی راه افتادن در کوچه و بازارها و تلف کردن زمان ، انرژی و پول زیادبرای خریدکردن محصولات  ، کار به درد نخوری به چشم میخورد ؛ علی الخصوص زمانی که با اطلاعات مکفی خریدمان را می کنیم و این موضوع را به خوبی می دانیم که دلمان  می خواهد کدام کتاب کمک درسی راتهیه کنیم. دربانک کتاب کمک درسی بیستک امکان خریدوتهیه کردن اینترنتی کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی انتشارات های گاج، خیلی سبز، قلم چی، مبتکران، نشر الگو، مهروماه و … از راه سفارش دادن آنلاین قابل انجام شدن هست و شما دانش اموزان می توانید به خوبی و اسانی و از راه رمز دومِ همه کارت های عضو شتاب خود، عملیات پرداخت کردن را کامل کنید.
ارسال کردن سریع کتاب های کمک درسی ازطریق بانک کتاب بیستک
ارسال کردن زود هنگام و سریع و سلامت مرسوله یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی است که برای خرید کردن و تهیه کردن اینترنتی کتاب کمک آموزشی و کمک درسی اقدام می کند. بانک کتاب کمک درسی بیستک شامل بسته بندی خاصی میباشد که برای بسته های ارسالی خود از آن استفاده میکنند تا به درستی به دست مشتریان برسند. ارسال کردنزود و سریع مرسوله ها با بهره گیری از راه های گوناگون پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می پذیرد و پس از فرستادن بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در قسمت پیگیری سفارش و نیز ناحیه کاربری مشتری (قسمت سفارش ها) نشان داده می شود. این کد امکان پیگیری لحظه ای مرسوله را از سایت پست فراهم می کند. اینجا نیاز به یاداوری داریم که مبلغ ارسال کتاب های کمک درسی با درنظر داشتتن وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران مورد حساب قرار میگیرد.
خرید کردن کتاب های کمک درسی با تخفیف های خاص ازبانک کتاب بیستک 
با بالا رفتن هزینه های کاغذ و افزایش قیمت کتاب های کمک درسی به تبع آن، خیلی از افراد در خریدکردن کتاب های کمک درسی دچاراختلال شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان و داوطلبان تخفیف خوردن کتاب های کمک درسی درتمامی مقاطع میباشد. بانک کتاب کمک درسی بیستک در تمام روزهای سال شامل تخفیف های گوناگون و خاص و قابل توجهی بر روی کتاب های کمک درسی میباشد. این تخفیف های خاص و ویژه در مناسبت ها، عیدها و ایام مخصوصی به بالاترین تخفیف خود می رسند و کد تخفیف های بانک کتاب کمک درسی بیستک از راه سایت و شبکه های مجازی به اطلاع مشتریان خاص بانک کتاب کمک درسی بیستک می رسند
کتاب های کمک درسیانتشارات کاگو
گروه محصولات کمک درسی انتشارات کاگو
•    دروس طلایی (دبیرستان، فنی و حرفه‌ای)
•    نیم دروس
•    تک دروس
•    تست
•    کار دروس
•    کار طلایی
•    دروس امتحان
•    پیک آدینه
•    دفتر تمرین
•    پیش‌دبستانی
•    اکو سوال
•    اکو مفاهیم
•    اکو کار
•    راهکار
هدف اصلیانتشارات کارگو کم شدن اضطراب  دانش آموزان  و داوطلبان و موفق شدن آنها در مقاطع متنوع تحصیل می باشد که توانسته رضایت دانش اموزان خود را کسب کند. تالیف و منتشر کردن بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب کمک درسی و آموزشی براورده کننده رضایت مشتریان و دانش اموزان می باشد
 .
کتاب‌های کمک درسی انتشارات کاگو
از داشتن احتیاجات اصلی دانش آموزان و داوطلبان، کتاب های کمک درسی می باشد. با استفاده از کتب کمک درسی، دانش آموزان می‌توانند با آماده شدن لیشتر  و یادگرفتن مفید و بهتر در امتحانات نهایی و سراسری حضورپیدا کنند. کتاب های کمک درسی انتشارات کاگو برای تمامی مقاطع تحصیلی کتاب های کمک درسی وآموزشی ارائه میدهد.
مجموعه کتاب های کمک درسی نانوم کاگو دارای  آموزش ، بررسی و کامل کردن گزینه با پاسخ های کاملا تشریحی می باشد. ونیزهچنین با بهره گیری از کتاب های کمک درسی دروس طلایی می توانید درمدت زمان کمتر از ۲۰ ثانیه، به فصل و درس مد نظرتان دست پیداکنید. این کتاب‌ها ی کمک درسی مرجع جامع وکاملی از مفاهیم و پرسش های مقطع تحصیلی مد نظر شما دانش اموزان فعال می باشد. با در دست داشتن تمامی پاسخ ها شما دانش اموزان می‌توانید موفقیت خودتان در ازمون ها رابه خوبی بسنجید. با تهیه کردن کتاب های کمک درسی دروس طلایی از بانک کتاب بیستک با بالاترین سرعت و کامل ترین راهنمای کمک درسی درس‌ها مواجه می شوید.
با کمک گرفتن از کتاب های کمک درسی دروس آدینه نهایت شما دانش اموزان به شکل هفتگی می توانید در سطح استاندارد، یادگیری های خود در طول سال را به خوبی بسنجید.
سری کتاب‌های کمک درسی کار کاگو با شعار فعالیت کردن محور و مداوم و تطبیق گرفته با هدف های آموزش و پرورش چاپ و تدوین شده  و به بازار ارائه داده شدند.
کتاب‌های کمک درسی  اکو پرسش کتاب هایی می باشند که به صورت پرسش طراحی و تدوین شده اند. این پرسش ها طبق پرسش های رایج مدرسه ها، تست هخای کشوری و نهایی طراحی شده اند و اهداف آن کتاب های کمک درسی خودآموز بودن می باشدکه دانش اموزان به خوبی میتوانند از ان ها استفاده کنند. شمادانش اموزان و داوطلبان  با مطالعه و خواندن  راهنمای هر یک از این فصل ها می‌توانید پرسش های اخر هر فصل را به راحتی جواب بدهید و با جواب های تشریحی آن فصل تطبیق دهید.
از باقی  کتاب‌های انتشارات کاگو می توان به سری کتاب‌های اکو امتحان نیز اشارهای کرد. باکمک گرفتن ازاین کتاب کمک درسی این کتاب  از امتحان  و ازمون می توانید خود رابه خوبی مورد سنجش قرار دهیدونیزهمچنین کتاب های کمک درسی موردنظرخودرا با قیمت مناسب از بانک کتاب کمک درسی بیستک تهیه کنید .

نویسنده : ابولفضل زاهدی
09190150161