بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

درباره انتشارات فار

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/6/28 منتشر شده است /
درباره انتشارات فار
مختصری توضیح در باب کتاب های ارزشمند انتشارات فار

بسم الله الرحمن الرحیم

انتشارات علمي و کاربردی  فار کار خود را در سال 1386 با دريافت و به دست اوردن مجوزات لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى کشور شروع  كرد. اولین سري كتاب‌هاي کمک درسی فار با فيزيك پيش دانشگاهي شروع و انجام شد كه از جانب معلمان و دانش‌آموزان و اساتید زیادی  مورد استقبال قرار گرفت در زمان پایین تر از يك‌سال شيمى پيش‌دانشگاهي را مهندس علمداري و گسسته مهندس عطا صادقي به سری كتاب‌هاي کمک درسی مفهومي فار پيوستند. از همان اول نوع ساختارو چیدمان كتاب‌های کمک درسی فار  با رويكرد درس‌نامه‌ي جامع همراه با ازمون های  تركيبي و جواب های جدا تشريحي تدوین و طراحی شده است  و الحق و انصاف مؤلف‌هاي بزرگ فار توانستند با شايستگي و توان‌مندي زیاد خود ، اين كارسخت  را به پایان برسانند. در همين راه و مسیر حجم كتاب‌هاي کمک درسی انتشار یافته در اين انتشارات از 100 عنوان نیز گذشته است.
به این صورت سری كتاب‌هاي کمک درسی فار‌ تست شيمي، زيست، فيزيك و رياضياتِ مقاطع دهم و يازدهم از نظام اموزشی جديد و پيش دانشگاهي از جديد‌ترين تأليف‌ها و طراحی هاي فار به حساب می اید كه ارتباط خیلی خوبي با معلمان محترم و زحمت کش  و دانش‌آموزان عزيز برقرار كرده‌اند.
ما بانک کتاب بیستکی ها در انتشارات فار اين حرف پر افتخار استاد سخن سعدي را سرمشق كار خود قرار داده‌ايم كه «رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود/ رهرو آن است كه آهسته و پيوسته رود». 
انتشارات فار در طی اين ده سال گذشته راه های پر  فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته اند ولی  با عزمي راسخ مانده اند و از قوانین و هدف های خود پا پس نکشند ؛ شايد بعضی اوقات در اين راه سودجويان و ناملايمات سرعتشان را گرفته باشند ولی هیچوقت نتوانسته‌اند و نمي‌توانند كاري كنند كه به شماعزیزان  پشت كنند. بانک کتاب کمک درسی بیستک كه به پشتيباني شما دوستان واقعي و دانش اموزان  فانوس دريايي دل بسته‌ و موفق شده ایم . 
چشم به فار بدوز
تا ساحل آرامش راه زيادي نمانده است
کتاب های کمک درسی فار را دانش آموزان عزیزاکثرا  به اسم فار آزمون می شناسند. جا دارد که بگوییم تمرکز و هدف  اصلی این انتشارات هم بر روی این دسته و سری کتاب های کمک درسی از کتابها میباشد . به معنی اینکه کتاب های فار آزمون بالاترین سهم را در لیست کتاب های کمک درسی انتشارات فار دارند
 .
 
کتاب های کمک درسی فارآزمون فار
کتاب های کمک درسی فار آزمون شامل درسنامه های مختصرو مفیدی هستند که با اهداف پیش بینی شده ی کتاب هم سوهستند، به معنی رفع کردن نیاز دانش آموزان به منبعی مناسب و خوب  در روزهای مرورکردن و جمع بندی کردن مفید مطالب کتاب . با خرید کتاب های کمک درسی فار آزمون با قیمت مناسب از بانک کتاب کمک درسی بیستک دانش آموزان دسترسی راحت تری  به تعداد زیادی آزمون و تست دارند که شامل بحث ها ی موضوعی وکامل و جامع هستند.

کتاب های کمک درسی فار آزمون فیزیک یازدهم تجربی
فار آزمون فیزیک یازدهم تجربی
این کتاب کمک درسی دارای آزمون های :
•    آزمون‌های مویرگی (مبحثی): به معنی اینکه هر بخش به مباحث‌ کوچک‌تر قسمت شده اند و مؤلف و طراح از هر بحث کتاب کمک درسی با در نظر داشتن به حجم و مهم بودن آن، یک یا چند آزمون وتست تدوین کرده است.
•    آزمون‌ها وتست های جمع‌بندی فصل و هربخش کتاب کمک درسی : در اخرهر بخش از کتاب کمک درسی چندین آزمون وتست برای جمع‌بندی کردن آن فصل و بخش و ارزیابی کردن دانش‌آموز از خودش وجود دارد.
•    آزمون‌های یادآوری (دوره‌ای): از فصل 2 به‌بعد در اخر فصل‌ها، 1 یا 2 آزمون یادآوری تالیف شده  است تا دانش‌آموزان عزیز بتوانندبه اسانی و راحتی  آن فصل و همه ی فصل‌های قبل رابه خوبی مرور کنند بر فرض مثال در اخر فصل سوم، 2 آزمون به شکل ترکیبی از فصل‌های اول، دوم و سوم وجود دارد تا دوره و یادآوری آن‌ها در کنار هم به صورت مفید  انجام شود.
•    آزمون‌های جامع اخر کتاب کمک درسی: در اخر کتاب کمک درسی فار ، تعدادی آزمون جامع ئو کامل  به شکل ترکیبی از همه ی فصل‌های کتاب اورده شده‌ است
 
**این کتاب کمک درسی دارای پرسش های طبقه بندی و چیده شده همراه با جواب های تشریحی میباشد.
این کتاب کمک درسی فار دارای  :
•    پوشش کامل کتاب درسی: در کتاب‌های کمک درسی فار‌آزمون همه ی مباحث و درس‌های کتاب به صورت کامل و جامع پوشش داده شده و هیچگونه مفهوم و مطلبی از تمرین‌های کتاب درسی، نکته‌های مورد نیاز و ازمون های کنکورهای سال‌های پیش (به شکل به‌روز رسانی شده) وجود ندارد که در آزمون‌ها وتست های این کتاب کمک درسی نیامده باشد.
•    تست‌ها و ازمون های شبیه سازی شده با کتاب درسی: مولفان و طراحان در همه ی آزمون‌ها و تست های یک بخش از کتاب کمک درسی، از تمرینات و فعالیت‌های کتاب درسی ایده ای گرفته و تست‌ها و ازمون هایی بر پایه و اصول  آن‌ها تألیف و تدوین به شکل حرفه ای کرده‌اند.
•    طرح کردن پرسش ها  با مدل‌ها و شکل های گوناگون : به دلیل اینکه دانش‌آموزان با گونه های گوناگون پرسش ها به طور کامل آشنا شوند مؤلفان و طراحان پرسش ها ی گوناگون و با تنوع بسیاری را طراحی کرده‌اند. به خصوص پرسش هایی که دارای تصویر‌ها و نمودارهای جذابی  هستند.
•    طرح تست‌ها و ازمون های پیشرو: تست‌ها و ازمون های پیشرو جزو تست‌هایی میباشند که در تست های سال‌های پیش طرح و تالیف نشده‌اند ولی با توجه کردن به محتوا و مفاهیم کتاب درسی، امکان طرح کردن سوالات در کنکور سال‌های جاری را دارند
 
این کتاب کمک درسی دربانک کتاب کمک درسی بیستک عرضه و ارائه داده شده اند  
شما دانش اموزان عزیز میتوانید لذت خریدکردن کتاب کمک درسی آسان  و مطمئن  با قیمت مناسب کتاب کمک درسی را بابانک کتاب بیستک تجربه کنید  
بانک کتاب بیستک در سریعترین زمان ممکن کتاب مورد نظر شما (به سراسر کشور) ارسال میکند .   
کتاب کمک درسی فار آزمون شیمی پایه انتشارات فار در سایت بانک کتاب بیستک به بهترین شکل عرضه و ارائه داده  شده است. برای خرید کردن کتابهای کمک درسی انتشارات فار از راه سایت بانک کتاب بیستک اقدام کنید.
پوشش كامل مطالب و نكته های لازم برای کنکور
تکرار کردن مبحث ها به شکل مرتب و دوره‌ای برای پیشگیری از فراموش کردن مطالب 
همانند سازی تست‌ها و ازمون های کنکور با ۱۲۸۰ تست هم‌سنگ با آزمون‌های سراسری سال‌های اخر 
درجه‌بندی و طبقه بندی صحیح تست‌ها و ازمون ها از دید سطح سخت بودن ازمون ها از سخت به اسان 
بهترین منابع کمک درسی شیمی سری کتاب های کمک درسی شیمی  از انتشارات مختلف را برای شما مثال میزنم تا با انتشارات فار مقایسه کنید کنکور کتاب های کمک درسی شیمی مبتکران مهندس بازرگانی، کتاب کمک درسی شیمی خیلی سبز، موج آزمون شیمی نشر الگو، شیمی گاج و کتاب کمک درسی شیمی فار هستند که در اینجا این کتاب ها رو با هم مقایسه کردیم.
 
انتشارات مبتکران برای درس شیمی کتاب های کمک درسی گوناگونی  را زیر نظر ۱-کتاب واجب شیمی، ۲-کتاب آموزشی شیمی، ۳-کتاب فیل شیمی و ۴-کتاب تکمیلی شیمی داره که از لابه لای این کتاب های کمک درسی پرطرفدارترین و جذاب ترین  کتاب ها مجموعه کتاب های کمک درسی  واجب شیمی یا به اصطلاح کتاب سوالات چهارگزینه ای شیمی هستند.
کتاب های کمک درسی و  آموزش شیمی مبتکران فقط برای یادگرفتن مطالب و مفاهیم و آموزش درس شیمی هستند با این حال که چندین پرسش تشریحی و تستی هم دارند ولی فقط به عنوان یک منبع تست شیمی برای دانش اموزان و داوطلبانی که درصد بالایی درازمون کنکور نیاز دارند لازم نمیباشد.
کتاب های کمک درسی فیل شیمی مبتکران جزو کتاب های کمک درسی دارای حجم کم تری هستند که زیاد نکته های مهم و اساسی قابل توجه طراحان و مولفان سوالات کنکور سال های اخررابه خوبی پوشش داده. کتاب تکمیلی هم به نسبت ساختاروترکیبش شبیه کتاب درسی واجبه ولی مقداری سطح تست ها و ازمون هاش بالاتره خصوصا تست ها و ازمون های نوادگان مندلیف.
کتاب های کمک درسی مبتکران برای هر مقطع تحصیلی کتاب شیمی واجب اهمیت جداای داره. برای پیش دانشگاهی هم دو کتاب شیمی پیش ۱ و ۲ داره.  در کتاب کمک درسی شیمی واجب، درسنامه ها درون بخش جواب های پرسش ها هستن و هر بخش بین تقریبا ۲۰ تا ۵۰ درسنامه داره. تست های مخصوص بحث های حفظی کاملا مشخص هستن و تست ها و ازمون هایی هم به نام VIT داره که و مهم ترین تست ها هستن و اگه کسی زمان کافی نداره حجم بسیار تست های این کتاب رو کار کنه همون VIT رو حداقل باید بخونه. کتاب تکمیلی هم تست های سطح بندی داره که از سخت به اسان است  و در آخر یه سری تست سخت تر به نام ویژه نوادگان مندلیف هم داره برای دانش اموزان یا داوطلبانی که به شدت قوی شدن و دنبال تست های جون دار و سخت شیمی هستن! درسنامه های شیمی مبتکران معروفن مخصوصا در قیاس با کتاب های گاج.
کتاب های کمک درسی شیمی فار دارای آزمون شیمی پایه و شیمی پیش دانشگاهی جزو منابع خوبی برای تست زدن وازمون دادن و مخصوصا تست ها و ازمون های قوی هستند. توجه داشته باشید که اگر فقط منبعی برای آموزش شیمی نیاز دارید کتاب های کمک درسی فاربرای شما بهترین  انتخاب نخواهند بود ولی برای زدن تست یکی از بهترین و مهم ترین منابع کتاب کمک درسی شیمی کنکوربه حساب می اید . در ضمن مطالعه کردن این کتاب های کمک درسی به دانش آموزانی که در درس شیمی خیلی ضعیف و ناتوان هستند پیشنهاد نمیشه. این دانش اموزان بهتره از کتاب های کمک درسی وآموزشی در سطح پایین تر یا کلاس کنکورویافیلم های کنکوری  استفاده وبهره ببرند.
برای دانش اموزان ویا داوطلبانی که در درس شیمی در سطح درسی ضعیف و بی عملکرد هستند خوبه که اول روی آموزش و یادگرفتن مطالب بهتر تمرکز کنن و با دی وی دی های اموزش کنکور کلاس خصوصی یا کتاب های کمک درسی و آموزشی که درسنامه بسیار خوبی دارند مانند مبتکران، خیلی سبز و … اغاز کنند. ولی کنکوری هایی که قوی هستند و به درصدهای بسیار  بالا در درس شیمی کنکور فکر می کنند و تمام فکر و ذکرشان شده درصد بالا خوبه که از تست های قوی تر مانند تست های سری Z خیلی سبز، تست های نوادگان مندلیف کتاب تکمیلی شیمی مبتکران، تست های فار آزمون شیمی، تست های سخت تر کتاب سه سطحی قلم چی و یا باقی سری تست هایی که در حد اینها دشوار و قوی هستند هم اکیدا توصیه میشود حتما استفاده کنند. علی الخصوص دانش اموزان یا داوطلبانی که در گروه و ازمون ریاضی هدف انتخاب کردن رشته هایی مانند مهندسی نفت و شیمی رو دارند باید خیلی هوش و حواسشون باشه شیمی همانند فیزیک در این زیرگروه ضریب ۳ داره و خیلی مهه . داوطلبان و دانش اموزان گروه تجربی هم که هدفشون انتخاب کردن رشته داروسازی است شیمی میتونه براشون مانند زیست شناسی ضریب ۴ داشته باشه و خیلی مهم باشه .
این امید را داریم که این توضیحات بتونه بهتون کمک مفیدی کنه در بین منابع کتاب های کمک درسی شیمی کنکور مهم ترین و اساسی ترین کتاب کمک درسی رو انتخاب کنید و از ان بهره ببرید. در میان کتاب کمک درسی وآموزشی، میتونید از فیلم آموزش شیمی هم بهره بگیرید البت که نه هر  فیلمی، بلکه بایستی  بهترین و مهم ترین سی دی های کنکور روبه راحتی انتخاب کنید تا بازدهی کافی رو برای شما به همراه داشته باشه و بیخودی وقت و هزینه شما رو تلف نکنه. علاوه بر این موضوع، برای انتخاب کردن هر یک از دی وی دی های کمک درسی و منابع کمک درسی شیمی این موضوع حائز اهمیته که  از مشاور تحصیلی به نحو احسنت استفاده کنید وخودتون هم مشورت کنید. اگر مشاورخوب ندارید و نیاز به کمک یک مشاور کنکور باتجربه و خوب و مفید برای برنامه ریزی، پیگیری روزانه و … دارید با بانک کتاب کمک درسی بیستک تماس بگیرید و یا از راه صفحه ثبت نام کنید تا در اسرع وقت با شما بانک کتاب بیستک نماس حاصل فرمایند .
در بالا هم گفتیم که انتشارات فار فعالیت خود را از سال 1386 با گرفتن مجوزاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شروع کرد. این انتشارات در قسمت تدوین وتالیف کتاب های کمک درسی  كمك‌ آموزشي علی الخصوص  برای كنكور فالیت می کند. مدیریت انتشارات فار بر دوش علی امین صادقیه است و تا الان نزدیک به 100 عنوان كتاب کمک درسی انتشار کرده است.
کتاب های کمک درسی انتشارات فار
معرفی کردن برخی از کتاب های کمک درسی انتشارات فار
فار آزمون
در کتاب های کمک درسی فارآزمون یک سری تست ها و ازمون هایی وجود دارد  که تا الان در کنکور طرح  نشده اند اما  احتمال طرح شدن پرسش ها  در آزمون کنکور بالا می باشد. در اصل این تست‌ها و ازمون ها بنا به مفاهیم کتاب های درسی به وجود امده اند اما به دلیل های مختلف تا به الان در کنکور نمونه‌ ای از آن ها دیده نشده است که به این تست و ازمون ها تست پیشرو می گویند.
برخی از کتاب های کمک درسی فار آزمون شامل موارد زیر می شوند:
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون ریاضی تجربی یازدهم
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون ریاضی دهم
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون زیست پایه (دوم-سوم) با پاسخنامه کلیدی
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون دیفرانسیل پیش‌دانشگاهی
•    فارآزمون زیست پیش‌دانشگاهی (۱ و ۲) کتاب های کمک درسی
•    فارآزمون زیست‌شناسی یازدهم(ویژه کنکور نظام جدید) کتاب های کمک درسی
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون شیمی پایه
•    کتاب های کمک درسی شیمی پیش‌دانشگاهی
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون فیزیک پیش‌دانشگاهی
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون فیزیک یازدهم رشته‌ی تجربی
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون فیزیک یازدهم رشته‌ی ریاضی
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون گسسته و جبر و احتمال
•    کتاب های کمک درسی فارآزمون هندسه دهم
•    کتاب های کمک درسی گسسته آزمون
•    کتاب های کمک درسی هندسه تحلیلی آزمون
کتاب های کمک درسی فار
•    واژگان زبان انگلیسی + DVD کتاب های کمک درسی
•    زیست پیش دانشگاهی (1و2) کتاب های کمک درسی
•    کتاب های کمک درسی حسابان
•    کتاب های کمک درسی فیزیک 3
•    کتاب های کمک درسی فیزیک پیش 1جلد 1 و 2 
•    کتاب های کمک درسی ریاضیات پایه 3 سال دبیرستان 
•    کتاب های کمک درسی هندسه پایه 2
•    کتاب های کمک درسی دیفرانسیل پیش 1
•    کتاب های کمک درسی هندسه پایه 1
•    کتاب های کمک درسی فیزیک پیش 2
•    کتاب های کمک درسی هندسه تحلیلی تخت گاز
•    کتاب های کمک درسی درک مطلب زبان انگلیسی
•    کتاب های کمک درسی دیفرانسیل پیش 2
•    کتاب های کمک درسی گرامر جامع زبان انگلیسی
آفاردئون
•    آفاردئون آزمایشگاه فیزیک
•    آفاردئون آمار
•    آفاردئون الکتریسیته ی ساکن-خازن
•    آفاردئون املا
•    آفاردئون تابع
•    آفاردئون ترمودینامیک
•    آفاردئون تصاعد و لگاریتم
•    آفاردئون جریان الکتریکی
•    آفاردئون زیست‌شناسی – گردش مواد (بخش جانوری)
•    آفاردئون عربی ۱
•    آفاردئون عربی ۲ ـ درس‌های ۱ تا ۵
•    آفاردئون عربی ۲ ـ درس‌های ۶ تا ۱۰
•    آفاردئون عربی ۳ ـ درس‌های ۱ تا ۳
•    آفاردئون عربی ۳ ـ درس‌های ۴ تا ۷
•    آفاردئون مثلثات
•    آفاردئون محاسبات جبری،معادلات و نامعادلات
•    آفاردئون هندسه ۲
•    آفاردئون هندسه تحلیلی ـ بردار و خط و صفحه
•    آفاردئون هندسه تحلیلی ـ ماتریس و دستگاه معادلات
•    آفاردئون هندسه تحلیلی ـ مقاطع مخروطی (ریاضی و تجربی)
•    آفاردئون هندسه۱
•    زبان انگلیسی ۱ و ۲ واژگان و گرامر
•    لغت ـ معنی ادبیات پیش‌دانشگاهی
•    مجموعه آفاردئون‌های رشته‌ی تجربی با 50 درصد تخفیف
•    مجموعه آفاردئون‌های رشته‌ی ریاضی با 50 درصد تخفیف
 
کتاب های کمک درسی سال دوازدهم انتشارات علمی فار
تدوین گران و طراحان وتالیف کنندگان ماهروباتجربه ی انتشارات علمی فار به خاطر تغییریافتن کتاب های درسی و سيستم آموزشی و نظام جدید، كتاب‌های کمک درسی ای را در جهت رفع کردن نيازهای آموزشی دانش آموزان و داوطلبان و آماده شدن بهتر و قوی  آنها برای ازمون كنكور تولید کرده اند كه برخی از آنها چاپ و منتشر شده اند و برخی از آنها در مرحله ی توليد قرار دارد.
اين کتاب های کمک درسی با آزمون‌ها و تست های مويرگی كه هدف آموزشی دارند اغاز می شوند نیز تست ها و آزمون‌های جامع و کامل  در اخرهر فصل و بخش در جهت سنجش و آزمون‌ها وتست های مروری و تركيبی در بین بخش ها قرار گرفته است. آزمون‌ها وتست های جامع هم که در اخر كتاب های کمک درسی قرار گرفته شده اند سبب سنجش کلی شما از آنچه آموزش دیده اید می گردد اين کتاب های کمک درسی از درس‌نامه کوتاه همراه با مثل هابه وجود امده اند كه قسمت های سخت و دشوار و نامفهوم كتاب کمک درسی را با مثال های مختلف آموزش می دهد. از خصلت های مهم بااهمیت اين كتاب‌های کمک درسی وجودداشتن پاسخ‌نامه تشريحی و درس‌آموزان می باشد که به‌ شکل جامع وكامل جواب را تحلیل و جدا می کند و مطالب را در ذهن دانش‌آموز به صورت حرفه ای جا می کند تست های اين كتاب‌های کمک درسی به صورت کاملا استاندارد و شبیه كنكور می باشد و تمامی هدف ها ، تمرينات و نکته های كتاب درسی را در خود جا داده است. نیاز به یاداوری است از تست های پيشرو هم بهره برده شده است. (تست‌های پيشرو به تست‌هايی می گویند كه در آزمون‌های كنكورسراسری  تا الان نیامده اند اما طبق  متن های  كتاب درسی احتمال طرح کردن آنها در كنكور سال‌های اینده امکان پذیر است). آزمون‌های مويرگی و حساس در اين کتاب های کمک درسی باعث می شوند که معلم  در اخر جلسه های درسی خود امکان استفاده کردن از آزمون‌های گام‌به‌گام (مويرگي) را نیز داشته باشد و بتواند به وسیله ی آن، آموزش و تدریس  خود را حرفه ای تر کامل کند. اين كاربسیار ساده  را هر کدام از دانش‌آموزان نیز ميیتواند برای خودشان به راحتی انجام دهند. آزمون‌ها و تست های مروري و تركيبی که در لابه لای بخش ها و فصل‌های کتاب کمک درسی قرار دارد، باعث می شود که دانش‌آموزبه راحتی  بتواند در اخرهر 2 يا 3 فصل، مبحث مربوط به درس خود را يادآوری و در ذهن خود ثبت کند. برای مثال اين تست ها و آزمون‌ها برای اواخر ترم اول و دوم خیای خیلی مهم و مفید وتاثیرگذار می توانند باشند.تست ها و آزمون‌های جامع و کامل  در اخر كتاب کمک درسی نیز به دلیل اواخر سال و زمان نمام شدن شدن كتاب درسی مفید و تاثیرگذارمی باشد بنا به همین در كنار پاسخ ازمون ها ، اندازه ی سطح  دشواری آن‌ها به خوبی تعیین شده است تا دانش‌آموز این اطلاع را داشته باشد در هر آزمون و تست با چه حجمی از پرسش های خیلی سخت ، اسان و متوسط مواجه می شود. نیاز به یاد اوری میباشد در اين کتاب های کمک درسی از تعدادی از تست‌های به‌روزرسانی شده كنكور سراسری (داخل و خارج از کشور) سال‌های گذشته نیز بکارگرفته شده است. همچنین  در اين سری از کتاب های کمک درسی، علاوه بر آموزش دادن مطالب و مفاهیم كتاب درسی، قدم بلندی در جهت جواب دهی به سوالات كنكور برمی داريداگربه دنبال کتاب کمک درسی با قیمت مناسب میگردیدبه بانک کتاب کمک درسی بیستک مراجعه کنید و هنگام خرید از قیمت های باورنکردنی کتاب های کمک درسی ما تعجب کرده و در عین حال خوشحال شوید .
بانک کتاب کمک درسی بیستک 
بانک کتاب بیستک ، کامل ترین و به روز ترین  فروشگاه مجازی کتاب های کمک درسی و غیر درسی کشورمیباشد که، با بالاترین تخفیف ها و با کیفیت ترین کتاب ها خرید کتاب های کمک درسی و غیر درسی را تجربه ای شیرین از خریدکردن مجازی را برای شماعزیزان رقم میزند . ارسال کردن ٢٤ ساعته برای تهران و ٤٨ ساعته برای شهرستان ها و اطراف دست رنج تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه مجازی میباشد. شما عزیزان می توانید به راحتی تمامی کتاب های کمک درسی و غیر درسی خودتان را در پایه های تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور با بالاترین تخفیف های موجود از سایت بانک کتاب بیستک تهیه کنید . تمامی ناشران کتاب های کمک درسی کشور ( گاج ، خیلی سبز ، مهروماه ، قلم چی ، کاگو ، گلواژه ، مبتکران ، منتشران ، خواندنی ، الگو ، کلاغ سپید ، و ...) با بانک کتاب کمک درسی بیستک همکاری های لازم را  داشته و شما عزیزان به راحتی می توانید تمامی اطلاعات مرتبط به کتاب های کمک درسی را در بانک کتاب بیستک  بررسی و تحلیل کنید تخفیف خرید کتاب کمک درسی و غیر درسی در بانک کتاب بیستک نیازی به زمان ندارد! تیم پر زحمت ما همیشه برای شما عزیزان دل پیشنهادهای خاص  و تخفیف های گوناگون و جورواجور خواهیم داشت.

نویسنده : ابولفضل زاهدی
09190150161