بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

درباره انتشارات تخته سیاه

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/7/20 منتشر شده است /
درباره انتشارات تخته سیاه
انتشارات تخته سیاه با مدیریت دکتر مهدی آرام فر سعی بر نشر کتاب های پرمحتوا داشته است

پس از مطالعه کردن هر بخش از كتاب درسي یا کتاب کمک درسیتان، شما مي توانید برتی دوره مطالب مربوطه و ثبت کردن واژه هاي بكاررفته، لغتهاي مربوط به آن فصل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. پیشنهاد من به شما در زمان مطالعه ي كتاب یا کتاب کمک درسی این است که، يك كارت مقوايي رابر روي قسمت توضيحات قرار دهيد تا چشم هایتان به توضيحات نيفتد و بتوانيد اندازه ی  اطلاعات خود را دائما تست کنید و به اشكالات خود به راحتی پي ببريد.
در توضيح دادن هر لغت،حتما زير جملات مهم خط بكشيده تا دقت بيشتري نسبت به آن لغات و کلمات داشته باشید. در پایان کتاب هم قسمتی زیر نظر بخشی به نام شما اشتباه نکنید آورده شده است که همه ی اسم های شبیه از لحاظ ظاهری در کتابهای درسی سه گانه ی شما دانش اموزان جمعبندی شده است و با مرورکردن ان ها تسلط خود را در این قسمت به خوبی بالا ببرید.
در رابطه با آموزشگاه تخته سیاه
آموزشگاه  تخته سیاه از قبیل آموزشگاه های عالی و علمی کشورشناخته شده در حوزه کنکور و پایه است.
 بیشتر فعالیت آموزشگاه تخته سیاه  به دانش آموزان دخترتعلق دارد.
آموزشگاه تخته سیاه یک تیم فوق العاده باتجربه و ماهر می باشد و برای دانش آموزان در رشته تجربی بسیار عالی و سودمند است .
حرف های دکتر مهدی آرام فر
آقای مهدی آرام فر مدیر نشر تخته سیاه، مثل تعداد کثیری از افراد جامعه در یک رشته دیگری تحصیل کرده اما خارج از رشته تحصیلی اش حاظر به فعالیت می باشد. مهدی آرام فر در رشته پزشکی تحصیلات خود را کرده است اما پزشک نمی باشد.
وی ناشر کتاب های کمک درسی و آموزشی (مخصوصا کنکور) میباشد و به صورت تقریبی 8 سال در این حوزه سابقه ی کاری دارند. او با اینکه سن زیادی ندارند ولی غریب به ۵۰ عنوان کتاب تالیف و طراحی کرده است . همچنین از زمان دانشجویی شروع  به درس دادن در کلاس ها و آموزشگاه های کنکور کرده اند.
آرام فر به این موضوع اعتقاد دارد آنچه که اهمیت زیادی دارد این موضوع است که مطالعه کردن کتاب های کمک درسی تا چه اندازه میتواند دانش آموز را به موفقیت در کنکور نزدیک تر کند و چه چیزی بهتر از اینکه کتاب بتواند پرسش های آزمون کنکور را پیش بینی کند و نکته های آن را ذکر کند ؟ در حالی که صدها داور دیگر  کتاب های کمک درسی را تایید نمایند اما زمانی که دانش آموز با خواندن و مطالعه کردن آن به جاای نمی رسد چه فایده ای میتواند داشته باشد ؟
موردهایی که باعث تمایز تخته سیاه از بقیه ی آموزشگاه ها شده است عبارتند از:
•    کتاب های کمک درسی ما همراه با دی وی دی های رایگان می باشد. در اصل  با این کار، استاد را همراه با کتاب های کمک درسی به راحتی به خانه های شما می آوریم.
•    تالیف و تدوین استادهای  ما خیلی عالی می باشد. به معنای این که با لحنی کاملا روان و دوستانه همه ی مطالب درسی را به شما دانش اموزان آموزش می دهیم.
•    هر کدام از استاد های ما در رشته ی خودشان بهترین و قوی ترین هستند و اسامی انها نام آشنایی برای شما می باشند.
•    مطالب و موضوعات اضافی ممنوع به معنای این میباشد که طراحان و مولفان ما از طرح کردن مطالب و موضوعات اضافی و خارج از محدوده درسی جلوگیری کردند.
•    داشتن قیمت مناسب کتاب های کمک درسی تخته سیاه باعث به وجود اوردن عدالت آموزشی میشود. شما دانش اموزان می توانید قیمت کتاب تخته سیاه را با انتشارات دیگردر بانک کتاب کمک درسی بیستک با قیمت مناسب مقایسه کنید.
•    جامعه آماری بالای پذیرفته شدگان کنکور با بهره گیری از کتاب های کمک درسی انتشارات تخته سیاه
آمار بالای درصدهای صفر و حتی منفی در کنکور برای درس ریاضی نشان دهنده ی ان است که یکی از چالش‌های کنکوری‌های تجربی کنار آمدن با درسی همانندریاضی میباشد. داشتن پایه ضعیف و جدی نگرفتن یاد گرفتن مفاهیم و مطالب ریاضیات در سال‌های اخیر باعث شده است تا علاقه کمی برای خواندن و حل کردن مسائل در دانش آموزان تجربی وجود داشته باشد. کم نبودند کنکوری‌هایی که به علت قوی بودن در درس‌های ریاضی و فیزیک نتیجه های شگفت انگیزی به دست اوردند. اگر رشته‌های تاپ تجربی مانند پزشکی را دوست دارید، باید با ریاضی به خوبی آشتی کنید. ترس دست به قلم شدن برای حل کردن تست های این درس را کنار بذارید. مابانک کتاب کمک درسی بیستکی ها در این نوشته می‌خواهیم با تحلیل منابع ریاضی موجود در بازار به شما در انتخاب کردن منبع ایده آل کمک کنیم.
از جمله منابع ریاضی جامع تخته سیاه است که با محوریت تست و آموزش نوشته شده و جایگاه خوبی را در بین کنکوری‌ها برای خودش دست و پا کرده!
شما با خواندن این کتاب جامع از انتشارات تخته سیاه همه ی نیازهای خودتان برای درس ریاضی را به خوبی هندل میکنید. قالب کلی کتاب کمک درسی به این شکل میباشد که بحث های یک فصل در کادرهای آموزشی همراه با مثال توضیح داده می‌شود و سپس تست‌های مربوط به آن کادر آموزشی تحلیل می‌شود.
اخر هر فصل به پاسخ نامه تشریحی تست‌ها و ازمون ها اختصاص داده شده است. جواب های خیلی عالی برای یک تست از ویژگی‌های بارز و مفید این کتاب کمک درسی میباشد .
درسنامه‌ها در ویرایش کردن جدید این کتاب (جلد بنفش رنگ) خیلی کامل ترو جامع تر و عمیق تر نسبت به کتاب قبلی (سبز رنگ) شده است. تست‌های هم سطح  کنکور جای تست‌های بیخود و سخت را گرفته‌اند. پرسش های این کتاب کمک درسی دارای  تست‌های تالیفی، سنجش، سراسری و تمرینات کتاب درسی است

 


کتاب کمک درسی تخته سیاه برای چه کسانی مناسب است؟ 
دانش اموزانت و کسانی که پایه درس ریاضی نسبتا متوسطی دارند می‌توانند از این کتاب کمک درسی به خوبی  استفاده کنند و بهره ببرند . این کتاب کمک درسی که بانک کتاب بیستک به شما معرفی کرده است شما را تا مرز آمادگی 70 درصدی خواهند رساند. اگر به دنبال کتابی با درسنامه عالی هستید در انتخاب کردن این کتاب کمک درسی شک نکنید (البته ویرایش جدید آن)
نکات مثبت این کتاب کمک درسی:
درسنامه های عالی و پر مثال و با تصاویر با رویکرد کتاب درسی باعث با ارزش تر شدن این کتاب کمک درسی شده است
تست‌های طراحی و تدوین شده از تمرین‌های کتاب درسی نکته ای است که نشان می‌دهد هدف این کتاب کمک درسی کار کردن در سطح کنکور میباشد
پاسخنامه تشریحی فوق العاده این کتاب که نشان از این دارد برای طرح هر سوال واقعا کار شده است
نکات منفی کتاب کمک درسی تخته سیاه:
نویسنده ی این کتاب کمک درسی می‌توانست تست های جدید تر و به روز تر از ویرایش قبلی کتاب به این سری از کتاب ها اضافه کند چرا که هر ساله شاهد ایده‌های جدید در سوالات کنکور هستیم.

کتاب‌های کمک درسی تخته سیاه کتاب‌های قدرتمند با ایده‌های نو هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند. ریاضیات تجربی تخته سیاه کتاب کمک درسی کاملی بوده و همه ی مباحث ریاضی دبیرستان را در خود جا داده است. در این کتاب کمک درسی تمام تلاش براین  شده است که با توجه به کنکورهای گذشته ایده‌های نو برای طرح تست استفاده شود. قابل یاداوری است که در کنار تست های تالیفی که در این کتاب کمک درسی کار شده باید به سوالات کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور که در این کتاب وجود دارد اشاره کرد. به همین دلیل می‌تواند منبع  کاملی برای یک داوطلب تجربی باشد. علاوه بر این تست های خوب در بخش پاسخنامه تشریحی ایستگاه‌های درس نکته (برای آموزش مفاهیم درس ریاضی) در نظر گرفته شده که بر ارزش‌های این کتاب کمک درسی اضافه می‌کند.
این کتاب کمک درسی برای چه کسانی مناسب است؟
دانش اموزان و کسانی که دوست دارند تست های عالی و سطح بالا را تحلیل کنند و هدفشان رسیدن به درصدهای خوب (بالای 70 درصد) است می‌توانند از این کتاب کمک درسی برای منبع ریاضی خود استفاده کنند. مطمئنا عزیزانی که رویای پزشکی دانشگاه‌های خوب یا رتبه برتر شدن را در سرخودشان دارند می‌توانند از تست های این کتاب بهره کافی را ببرند. البته این به این معنی نیست که این کتاب خارج از کنکور کار کرده! خیر. فقط تست های این کتاب از کتاب‌هایی مثل کتاب های کمک درسی تخته سیاه خلاقانه تر است

 

داشتن تست هایی با ایده‌های نو و خلاقانه جزو امتیاز مثبتی است که باعث شده است که از کتاب‌های رقیب خود کتاب کمک درسی تخته سیاه در بازار یک سر و گردن بالاتراز بقیه  باشد.
تست های مهم و نکته دار این کتاب کمک درسی که بانک کتاب کمک درسی بیستک به شما معرفی کرده علامت گذاری شده است و داوطلبانی که وقت زیادی ندارند می‌توانند با تحلیل کردن این تست ها به نکات درس احاطه پیدا کنند. این تست ها منبع مناسبی برای آمادگی‌های قبل از آزمون‌های جامع است.
نکات منفی کتاب کمک درسی تخته سیاه :
دانش اموزان یا کسانی که پایه ریاضیات قوی و خوبی ندارند خیلی سخت می‌توانند با مطالعه کردن این درسنامه‌های این کتاب کمک درسی با ریاضی ارتباط خوبی برقرار کنند. اگر چه برای عزیزانی که کلاس می‌روند و یا پایه ریاضی نسبتا خوبی دارند مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.
منابع ریاضی
با محوریت سوالات کنکورهای سراسری تالیف می‌شوند روند کلی کتاب‌های کمک درسی تخته سیاه برای همه درس‌ها از جمله ریاضی مثل این میماند که برای هر بخش درسنامه‌ای اورده شده است و سپس پرسش های کنکورهای سراسری مرتبط به شکل طبقه بندی شده برای تیتر به تیتر هر فصل قرار داده می‌شود. ریاضیات تخته سیاه کتاب‌های سال کنکور یا 30 سال کنکور کانون است. هر کدام از این‌ کتاب های کمک درسی که بانک کتاب بیستک معرفی کرده دو جلد دارند. جلد اول دارای درسنامه ها و تست های طبقه بندی هر درس و جلد دوم برای پاسخ نامه‌های تشریحی اختصاص داده شده است.
کتاب کمک درسی تخته سیاه برای چه کسانی مفید است؟
این کتاب کمک درسی منبع عالی و مفیدی است برای دانش اموزان و کسانی که پایه قوی در درس ریاضی ندارند و می‌خواهند پرش خوبی از درصدهای پایین به درصدهای متوسط داشته باشند، بسیار مناسب است. تست های سراسری را اگر خوب تحلیل و نگاه کنید خواهید توانست درصد خودتان را تا 50 برسانید. درصد قابل توجهی که می‌تواند خیلی از کنکوری‌ها را به هدف هایشان برساند. این کتاب کمک درسی را بانک کتاب بیستک با قیمت مناسب کتاب های کمک درسی را دراختیارتان میگذارد .
نکات مثبت کتاب های کمک درسی تخته سیاه:
داشتن یک سری کتاب کمک درسی جامع و عالی از تست های ردیف بندی شده کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور
نکات منفی کتاب های کمک درسی تخته سیاه:
درسنامه سطحی کتاب کمک درسی به هیچ وجه نمی‌تواند برای کسی که تازه اول راه است  و معلمی ندارد اصلا مناسب باشد زیرا فقط به نکات سطحی پرداخته است 
منابع ریاضی
کتاب کمک درسی ریاضیات تخته سیاه 
کتاب کمک درسی ریاضی تخته سیاه به شکل تک جلدی و جامع و کامل  بوده و همه ی بحث های مورد نیاز برای ریاضی یک داوطلب تجربی را پوشش می‌دهد. روند کلی این کتاب کمک درسی به این صورت میباشد که در اول هر بخش تمامی مطالب و مفاهیم در قالب درسنامه به همراه مثال هایی درس داده میشود و سپس تست ها و ازمون ها به شکل ایستگاه به ایستگاه قرار داده می‌شود. در اخر هر بحث آزمون‌هایی جامع و کامل از تمامی مفاهیم یک فصل بدون هیچ طبقه بندی و رتبه بندی خاصی وجود دارد که می‌توانید با تحلیل این سوالات سطح علمی خود را به اسانی بسنجید. سوال های این کتاب کمک درسی ترکیبی از تست های تالیفی و کنکور داخل و خارج از کشورمیباشد. در اخر هم برای هر فصل پاسخنامه تشریحی مد نظر گرفته شده است تست های این کتاب کمک درسی در سه سطح آسان، متوسط و سخت طراحی و طبقه بندی  شدنده اند.
این کتاب کمک درسی که بانک کتاب بیستک توصیه میکند برای چه کسانی مناسب است؟ 
تست ها و ازمون های این کتاب کمک درسی ایده‌های خلاقانه و جالبی دارد به همین دلیل داوطلبانی که پایه نسبتا خوبی در درس ریاضی دارند می‌توانند از این کتاب به خوبی و راحتی استفاده  کنند. از دید رتبه بندی سختی این کتاب تست های بهتری نسبت به خیلی از کتاب های کمک درسی دارد در کل با توجه کردن به اینکه ترکیبی از تست های تالیفی جدید و سراسری در کنار درس نامه‌ای خوب جمع آوری و بررسی شده است منبع کاملا مفید و خوبی به چشم می آید.
درسنامه خوب این کتاب کمک درسی که توسط بانک کتاب کمک درسی بیستک معرفی شده است با نکته و مثال‌های آموزشی مفاهیم و مطالب ریاضی را به نحو احسنت تدریس میکند 
در اخر هر بخش آزمون‌های کاملی قرار دارد که برای بالا بردن میزان سرعت عمل و افزایش دقت هر داوطلبی خیلی مفید خواهد بود به علاوه این یک بخش نیز به شکل جدا  برای آزمون‌های جامع اختصاص داده شده است که آزمون هایی شبیه به کنکورهای سراسری در این فصل ها و بخش ها وجود دارد.

 
کتاب کمک درسی تخته سیاه بهترین منابع ریاضی کنکور نظام جدید
کتاب کمک درسی تخته سیاه یکی از کتاب های خوب و مفیدی میباشد که در سال های اخر برای درس ریاضی تدوین و راهی بازار شده اند . این کتاب کمک درسی  درسنامه خوبی داره و هر بحث درس ریاضی رو با مثال و گاهی اوقات هم با تصویر  توضیح داده و در اخر هر بخش هم تست های  گوناگونی از اون درس قرارداده شده است. تست ها و ازمون ها ان قدری کامل و جامع میباشد که همه ی بحث ها و مفاهیم رو پوشش میده. این کتاب کمک درسی در حال حاضر دو جلد هست.
از خصلت های این کتاب کمک درسی خوب میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    تست‌هایی با هدف های بالا و انتخاب شده
•    آموزش کامل و روان تطبیق یافته با کتاب های درسی جدید
•    دسته‌بندی و ردیف بندی تست‌ها در 4 سطح جداشده
•    جواب های خیلی روان با راه حل‌های جدید
•    داشتن خلاصه مفاهیم هر بخش برای مرور کردن سریع و جمع‌‌بندی
•    آزمون‌های تستی جداشده در پایان هر بخش همراه با جواب های تشریحی هست
بحث ها و مفاهیم در این کتاب کمک درسی موضوعی میباشد قابل تنظیم شده و به طور مثال در موضوع تابع همه مباحث سه سال وجود دارد.
این کتاب کمک درسی نیز از کتاب های کمک درسی خوب و مفید میباشد که امروزه روانه بازار شده است و مثل دیگر کتاب های کمک درسی هم دوجلدی میباشد . سطح تست های این کتاب کمک درسی  بسیار مرتب میباشد ولی در کل کتاب کمک درسی خیلی خوب و مفیدی است. از ویژگی ها و خصلت های این کتاب کمک درسی داشتن کادرهای جمع بندی و طبقه بندی  در اواخر هر بخش برای مرور کردن هرچه سریع تر ، دادن درس نامه و آموزش نکته های کاربردی و اختصاصی، دادن بانک تست پربار اعم از سراسری و تالیفی، توجه کردن به تمرینات و مثال های کتاب درسی جدید، توجه کردن به سبک و سیاق مولفان کتاب های درسی جدید، دادن جواب های واقعا تشریحی در جلد مکمل (جلد2) است.
انتشارات تخته سیاه هم  ریاضی رو در دو جلد چاپ کرده است، اما با این فرق که دو جلد دارای پایه و دوازدهم میشه نه تست وجواب . برای هر بحث اول از همه درسنامه داده و توضحات خوبی با مثال های تستی داخل درسنامه وجود داره که گزینه ها رو خیلی خوب ازهم جدا کرده و توضیح داده، سپس برای اون مبحث تعدادی تست داده با جواب تشریحی کامل و جامع . پاسخنامه های این کتاب کمک درسی واقعا جامع و کامل بوده که میتونه به شما دانش اموزان در پیشرفت درس ریاضی کمک خیلی زیاد و مفیدی بکنه.
 
این سری کتاب های کمک درسی تست های بسیار سختی هم داره و برای دانش آموزان قوی و کسانی که تلاش میکنند ، بانک کتاب کمک درسی بیستک به عنوان کتاب تست دوم و منبع تست بیشتر توصیه میکند. برای نظام جدید به شکل پایه به پایه و جامع انتشار شده است. از ویژگی های این کتاب ارائه‌ی درس‌نامه‌های روان و مفهومی به همراه مثال‌ها و تست‌های آموزشی، پوشش کامل همه ی بحث های موردنیاز برای ریاضیات تجربی کنکور سراسری تحلیل تمرین ‌ها و مثال ‌های کتاب ‌های درسی در قالب سوالات چهارگزینه‌ای، بررسی جامع و کامل تست‌های کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور، سازگاری با سطح دشواری کنکورهای سراسری سال‌های پایانی و دادن پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی میباشد .
 


 
این کتاب کمک درسی در 1 جلد به ارائه‌ دادن درسنامه‌‌های منحصر به فرد، با زبانی ساده و قابل استفاده کردن برای هر سطح ذهنی  دانش‌آموزان پرداخته است.  این کتاب کمک درسی انتشارات تخته سیاه علاوه بر درسنامه دارای  مجموعه‌ای جامع و به صورت کامل از سؤالات تالیفی، تست‌های برگرفته از کتاب درسی و تست‌ های کنکور سراسری 10 سال پایانی است. این کتاب کمک درسی حدود 3000 تست تالیفی ، آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری دارد. از  ویژگی های عالی این درسنامه ی روان و ساده  این موضوع  میباشد که برای دانش آموزان ضعیف هم بسیارمناسب میباشد

این کتاب کمک درسی دارای آزمون های 
•    آزمون‌های مویرگی (مبحثی): به معنی اینکه هر بخش به مباحث‌ کوچک‌تر قسمت شده اند و مؤلف و طراح از هر بحث کتاب کمک درسی با در نظر داشتن به حجم و مهم بودن آن، یک یا چند آزمون وتست تدوین کرده است.
•    آزمون‌ها وتست های جمع‌بندی فصل و هربخش کتاب کمک درسی : در اخرهر بخش از کتاب کمک درسی چندین آزمون وتست برای جمع‌بندی کردن آن فصل و بخش و ارزیابی کردن دانش‌آموز از خودش وجود دارد.
•    آزمون‌های یادآوری (دوره‌ای): از فصل 2 به‌بعد در اخر فصل‌ها، 1 یا 2 آزمون یادآوری تالیف شده  است تا دانش‌آموزان عزیز بتوانندبه اسانی و راحتی  آن فصل و همه ی فصل‌های قبل رابه خوبی مرور کنند بر فرض مثال در اخر فصل سوم، 2 آزمون به شکل ترکیبی از فصل‌های اول، دوم و سوم وجود دارد تا دوره و یادآوری آن‌ها در کنار هم به صورت مفید  انجام شود.
آزمون‌های جامع اخر کتاب کمک درسی: در اخر کتاب کمک درسی تخته سیاه، تعدادی آزمون جامع ئو کامل  به شکل ترکیبی از همه ی فصل‌های کتاب اورده شده‌ است
این کتاب کمک درسی دربانک کتاب کمک درسی بیستک عرضه و ارائه داده شده اند 
شما دانش اموزان عزیز میتوانید لذت خریدکردن کتاب کمک درسی آسان  و مطمئن  با قیمت مناسب کتاب کمک درسی را بابانک کتاب بیستک تجربه کنید  
بانک کتاب بیستک در سریعترین زمان ممکن کتاب مورد نظر شما (به سراسر کشور) ارسال میکند .  

بانک کتاب کمک درسی بیستک 
بانک کتاب بیستک ، کامل ترین و به روز ترین  فروشگاه مجازی کتاب های کمک درسی و غیر درسی کشورمیباشد که، با بالاترین تخفیف ها و با کیفیت ترین کتاب ها خرید کتاب های کمک درسی و غیر درسی را تجربه ای شیرین از خریدکردن مجازی را برای شماعزیزان رقم میزند . ارسال کردن ٢٤ ساعته برای تهران و ٤٨ ساعته برای شهرستان ها و اطراف دست رنج تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه مجازی میباشد. شما عزیزان می توانید به راحتی تمامی کتاب های کمک درسی و غیر درسی خودتان را در پایه های تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور با بالاترین تخفیف های موجود از سایت بانک کتاب بیستک تهیه کنید . تمامی ناشران کتاب های کمک درسی کشور ( گاج ،تخته سیاه ،خیلی سبز ، مهروماه ، قلم چی ، کاگو ، گلواژه ، مبتکران ، منتشران ، خواندنی ، الگو ، کلاغ سپید ، و ...) با بانک کتاب کمک درسی بیستک همکاری های لازم را  داشته و شما عزیزان به راحتی می توانید تمامی اطلاعات مرتبط به کتاب های کمک درسی را در بانک کتاب بیستک  بررسی و تحلیل کنید تخفیف خرید کتاب کمک درسی و غیر درسی دربانک کتاب بیستک نیازی به زمان ندارد! تیم پر تلاش ما همیشه برای شما عزیزان دل پیشنهادهای خاص  و تخفیف های گوناگون و جورواجور خواهیم داشت 

نویسنده : ابولفضل زاهدی
09190150161