بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

زمان بازگشایی مدارس مشخص شد/ نحوه حضور دانش آموزان در کلاس درس

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/21 منتشر شده است /
 زمان بازگشایی مدارس مشخص شد/ نحوه حضور دانش آموزان در کلاس درس
ربیعی مطرح کرد: بدیهی است که در هر تصمیمی رعایت های پروتکل ها ضروری است. هر مجوزی برای بازگشایی نیازمند تاکید موضوع از سوی وزارت بهداشت است. با فاصله نشستن، ...

«علی ربیعی» سخنگوی دولت در پاسخ به برنا درخصوص پروتکل ها برای بازگشایی مدارس گفت: اخبار بین المللی را که دنبال می کنیم می بینیم یک سری از کشور هایی که درگیر کرونا هستند بسته به میزان موفقیت در مهار کرونا اقدام به بازگشایی مدارس کرده اند. فقط ایران نیست که چنین تصمیماتی را اتخاذ می کند و این بسته به میزان موفقیت کشور ها دارد و یک چالش مهم‌محسوب می شود‌.

او ادامه داد: در ایران تعطیلی مدارس را زودتر از دیگر کشور ها انجام دادیم. با توجه به اعلام برخی شهرستان ها به عنوان وضعیت سفید که حتی بستری هم‌ندارند ستاد ملی تصمیم گرفت مدارس بازگشایی شود. رییس جمهور اطمینان خاطری در این‌مورد کسب نکردند به همین دلیل به تعویق انداختند.

ربیعی مطرح کرد: بدیهی است که در هر تصمیمی رعایت های پروتکل ها ضروری است. هر مجوزی برای بازگشایی نیازمند تاکید موضوع از سوی وزارت بهداشت است. با فاصله نشستن، حضور تعداد کم در کلاس های درس و ضد عفونی مدارس و سرویس ها ازجمله اقدامات است نوعی نگرانی وجود دارد از مسیری که دانش آموز به مدرسه می رود این ها از جمله مسایلی است که در پروتکل های بازگشایی مدارس در نظر خواهیم گرفت این امر فقط برای و شهر های سفید است و در سایر موارد تصمیم گیری خواهد شد.

 

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 

021-66412500

منبع خبر:برنا