بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

نماینده مجلس: آمار ثبت نام دانش آموزان در سامانه «شاد» غیرواقعی است!

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/22 منتشر شده است /
نماینده مجلس: آمار ثبت نام دانش آموزان در سامانه «شاد» غیرواقعی است!
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید اینکه کشور به یک سامانه الکترونیکی در بحث آموزش مجازی نیاز دارد، اظهار کرد: حدود یک سال پیش و زمانی که اصلا ...

بنا به نقل از  گزارش سلام نو، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار به این داشت : نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی این است که باید حتما بین دوره‌ها و مقاطع مختلف تمایز قائل شویم به ‌طور مثال در حوزه آموزش و پرورش امتحانات نهایی دانش آموزان کلاس های دهم، یازدهم و دوازدهم متفاوت با سایر کلاس‌های درسی است. ما برای کلاس های اول تا نهم هیچ مشکلی نداریم که به معلمین و مدارس اختیار دهیم که براساس ۸۰ درصدی کتب یا ۱۰۰ درصد کتب امتحان بگیرند اما در مورد کلاس های درسی دهم تا دوازدهم قضیه متفاوت است زیرا امتحانات آنها در ورودی به دانشگاه موثر است.

دکتر "محمدمهدی زاهدی" در جمعی که خبرنگاران بودند ضمن بزرگداشت و  گرامیداشت یادواره  و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم آرمان‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را در زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی خودمان دنبال کنیم.

او با بیان کردن به اینکه با خرید خدمت به شکل عمومی مخالف هستیم  و در مناطق محروم این کار باید با دلیل اجرا بشود، اظهارنظر کرد: با این نگاه دولت باید همه آموزش و پروش طی ۱۰ سال به بحش خصوصی واگذار می‌شد اما یک واقعیت تلخ نیز وجود دارد. در برخی از روستاها و مناطق کشور و به ویژه استان های کرمان و سیستان و بلوچستان در هر منطقه یک یا دو دانش آموز وجود دارد یا منطقه آنقدر صعب‌العبور است که معلم دولتی حاضر به رفتن به آن منطقه نیست لذا پیشنهاد ما این است که این بخش ها را به بحش خصوصی واگذار نکنیم بلکه به مدرسه غیردولتی با حفظ تعهدات و کیفیت تحصیل، بیمه،حقوق و مزایا ویژه دهیم تا هیچ فرزندی در این ایران زمین از نعمت تحصیل محروم نشود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور، اصلاح کرد و ادامه داد : نگاه دولت مردان به سیستم آموزشی کشور نگاه مصرف‌کنندگی است از این رو می‌گویند ما چرا باید هزینه تربیت معلم بدهیم اما طبق قانون باید مرکزی تحت عنوان تربیت معلم همواره داشته باشیم.

او در پایان سخنان خود ادامه داد: مجلس شورای اسلامی هیچگاه وارد بحث‌ها افزایش سن دانشجویان فرهنگیان نمی‌شود. مجلس مطلقا در خصوص سن ورود پیدا نمی‌کند و پیشنهاد به دولت داده‌ایم که حتی سن ورودی برای دانشجویان این دانشگاه را افزایش دهد.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:سلام نو