بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

اجباری کردن استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان نا عادلانه است

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/22 منتشر شده است /
اجباری کردن استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان نا عادلانه است
نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه حتی در برخی مناطق محروم آنتن دهی اینترنت وجود ندارد، ادامه داد: حتی در صورت آنتن دهی اینترنت هزینه ترافیک اینترنت معلمان و ...

جناب اقای جبار کوچکی نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گوو نشست خبری ای  با خبرنگار پارلمانی به نقل از خبرگزاری تسنیم،با انتقاد از اجباری شدن استفاده دانش اموزان از نرم افزار شاد برای دانش آموزان، ادامه داد :در برخی از استانها و شهرستانهای کشور دانش آموزان نتوانسته اند این نرم افزار را بر روی موبایل های خود نصب کنند که نگرانی های بین والدین ایجاد کرده است.
کوچکی نژاد با اشاره کردن به اینکه این اقدام وزارت آموزش و پرورش بدون اخذکردن  نظر کارشناسان در پی بررسی جوانب مختلف و موضوع عملیاتی شده ، گفت :نمی‌توان برخی خانواده‌ها که حتی محتاج به تهیه نان شب هستند را مجبور به خرید گوشی هوشمند کرد که شرمنده فرزندان خود شوند.

نماینده مردمی رشت در مجلس  با بیان به اینکه حتی در بعضی از مناطق محروم آنتن دهی اینترنت اصلا وجود ندارد، پی خبر تهیه شده ادامه داد: حتی در صورت آنتن دهی اینترنت هزینه ترافیک اینترنت معلمان و خانواده‌ها را چه کسی پرداخت خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره و تاکید کردن براینکه در جلساتی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم مزایا و معایب این نرم افزار را به ایشان اعلام کرده بودیم و او می دانست، در پایان گفت : استفاده اجباری دانش آموزان و معلمان از نرم افزار شاد از هر منظری ناعادلانه و غیر کاشناسی است و وزارت آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع تجدید نظر کند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:خبرگزاری تسنیم