بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

گفتگوی لاریجانی با وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت تعطیلی مدارس

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/22 منتشر شده است /
گفتگوی لاریجانی با وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت تعطیلی مدارس
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارشی از راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد...

طبق گزارشی به نقل از گزارش خبرآنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی در گفت و گوی تلفنی با وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی با او که با احوالپرسی و آرزوی بهبودی توأم بود، با اشاره کردن به اینکه روند آموزش نباید تعطیل  و یا با توقف کردن مواجه شود، ادامه داد : هیچ دانش آموزی نباید از آموزش جا بماند. فضای آموزش باید برای همه دانش آموزان مناسب باشد و درجایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست، تولید بسته‌های آموزشی صورت گیرد.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در این تماس تلفنی از زحمات و تلاش معلمان در تداوم و ادامه ی  جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی تشکر کرد.

 وزیر آموزش و پرورش اقای محسن حاجی میرزایی همچنین در این گفت و گوی تلفنی که برقرار شد  ضمن ارائه گزارشی از راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی به رئیس مجلس شورای اسلامی بود افزود : معلمان با علاقه‌مندی در میدان آموزش مجازی حضور دارند و تمام‌وقت خود را صرف آموزش دانش آموزان می‌کنند.

او در پایان در ادامه اشاره کرد: اگر آمار دانش آموزانی که موفق به ورود به این شبکه نشدند به‌طور دقیق مشخص شود برای آموزش آنان تدبیر خواهیم کرد‪.‬‬

بانک کتاب بیستک 
ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:خبرانلاین