بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: تولید بازی‌های رایانه‌‌ای

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/22 منتشر شده است /
 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: تولید بازی‌های رایانه‌‌ای
هدف از این تفاهم نامه آموزش مربیان در تمامی نقاط کشور، تدوین سرفصل های آموزشی مناسب، تولید بسته‌های آموزشی، تدوین استانداردهای جشنواره و باشگاه بازی‌سازان، ارائه برنامه..


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش طی نشست خبری ای تاکید به این موضوع کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونایا کوید ۱۹  ضرورت تولیدبازی های رایانه‌ ای آموزشی و غیر آموزشی برای دانش آموزان بیش از هر موقع دیگری احساس می شود بنابراین باید در زمینه بازی های رایانه ای با روحیه جهادی ورود کنیم و کار را با سرعت جلو ببریم.
علیرضا کاظمی طی خبری اضافه کرد : در راستای تحقق اهداف کلان وزارت آموزش‌وپرورش‌ برای‌ظهور، بروز، آموزش و رشد استعدادهای ‌آینده‌سازان ‌ایران ‌اسلامی‌ و بهره مندی از ظرفیت ها، توانمندی ها و تخصص های سایر دستگاه ها مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به منظورهمکاری مشترک در راستای توسعه و حمایت از بازی‌ها و بازی‌سازان ایرانی و اشاعه فرهنگ ایرانی - اسلامی بین دانش‌آموزان برای ساماندهی فعالیت‌های فراغتی، فرهنگی و آموزشی نسل جوان منعقد شده است . 
اودر ادامه ی سخنان خود گفت  : هدف از این تفاهم نامه آموزش مربیان در تمامی نقاط کشور، تدوین سرفصل های آموزشی مناسب، تولید بسته‌های آموزشی، تدوین استانداردهای جشنواره و باشگاه بازی‌سازان، ارائه برنامه، تشکیل و سازماندهی محتوای بازی‌های رایانه‌ای، صدور گواهی‌نامه پایان دوره، آموزش های بازی سازی در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی و کمک به استقرار باشگاه بازی‌سازان است که برای اجرایی و عملیاتی ‌شدن تفاهم نامه کارگروه تفاهم نامه تشکیل و جلسات متعددی برگزارشده است. 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اقای کاظمی در گفت و گوی خود تاکید به ان کرد : در شرایط کنونی کشور  به جهت شیوع ویروس کرونا مدارس  تعطیل شده و دانش آموزان در قرنطینه خانگی به سر می برند بنابراین ضرورت  آموزش و ارائه تولیدات مفید بیشتر هر زمانی احساس می شود.
وی گفت : باید در زمینه بازی های رایانه ای با روحیه جهادی ورود پیدا کنیم و کار را با سرعت جلو ببریم و بازی های آموزشی و غیر آموزشی با استفاده از توان داخلی تولید و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
کاظمی در پایان نشست خبری این موضوع را خاطر نشان کردو گفت : در همین راستا راه اندازی باشگاه بازی سازان فردا در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح شهر تهران برای سیاست گذاری، برنامه ریزی و تقویت انجمن بازی های رایانه ای کانون های فرهنگی تربیتی و شناسایی دانش آموزان بازی ساز در مدارس از عمده اقدامات  این تفاهم نامه است.
منبع:روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:خبرشورا