بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

پاسخ رهبرانقلاب به نامه‌های دانش آموزان لبنانی را بخوانید

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/22 منتشر شده است /
پاسخ رهبرانقلاب به نامه‌های دانش آموزان لبنانی را بخوانید
فرزندان عزیزم، نامه‌های محبت‌آمیز شما را دیدم و از احساسات پاک شما متشکرم. عزیزان بکوشید خود را برای آینده‌ بهتر و ایجاد دنیای برخوردارتر از امنیت و انسانیت و اخلاق ...

طبق گزارشی به نقل از باشگاه خبرنگاران طی گزارشی نوشت: یکی از صفحات منتسب به مقام معظم رهبری، متن پاسخ ایشان به نامه‌های ارسال شده از طرف دانش آموزان لبنانی را منتشر کرد.

جدیدا مسابقه‌ای زیر نظر نامه‌ای به رهبری  که در مدارس المهدی لبنان برگزار شده است و در این مسابقه دانش آموزان با ارسال نامه‌هایی به حضرت  آیت الله خامنه‌ای، در این مسابقه شرکت کرده اند . مقام معظم رهبری نیز نامه‌های این دانش آموزان لبنانی را مطالعه کرد و جواب خود را به آنها طی نامه ای اعلام کرد. در این راستا یکی از صفحات منتسب به رهبرانقلاب متن جواب ایشان به نامه‌های این کودکان و دانش اموزان لبنانی را در قالب یک پست انتشار کرد. متن پستی که  انتشار شد به شرح  زیر میباشد :

"بسمه تعالی،

فرزندان عزیزم، نامه‌های محبت‌آمیز شما را دیدم و از احساسات پاک شما متشکرم. عزیزان بکوشید خود را برای آینده‌ بهتر و ایجاد دنیای برخوردارتر از امنیت و انسانیت و اخلاق آماده کنید. دانش و ایمان و پرهیزگاری سرمایه حقیقی انسان است؛ بکوشید آن‌ها را در خود فراهم نمائید.

از خداوند سعادت شما را مسألت می‌کنم".

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:خبرانلاین