بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس باید اصلاح شود

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/23 منتشر شده است /
اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس باید اصلاح شود
وی با بیان اینکه اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس باید اصلاح شود، ادامه داد: دانش آموزان به تنهایی نمی توانند بهداشت فردی را رعایت کنند و این موضوع پروتکل بهداشتی...

بنا به گزارش خبرنگار پارلمانی به نقل از خبرگزاری تسنیم، جناب اقای قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نشست خبری و علنی امروز (دوشنبه، 22 اردیبهشت) قوه مقننه در تذکر شفاهی خودبا اشاره و  خطاب به شورای سنجش و پذیرش دانشجو و وزرای علوم و آموزش اعلام کرد : در حال حاضر بازگشایی دانشگاه ها و مدارس در هاله ای از ابهام است.

احمدی لاشکی با اشاره کردن به این موضوع که اختیاری شدن حضورپیدا کردن  دانش آموزان در مدارس باید اصلاح شود، در ادامه سخنان خود گفت  : دانش آموزان به تنهایی نمی توانند بهداشت فردی را رعایت کنند و این موضوع پروتکل بهداشتی را دچار مشکل می کند لذا تصمیم کمیسیون آموزش مجلس برای برگزاری آزمون از 80 درصد محتوای درسی می تواند نتیجه بخش باشد.

همچنین نماینده نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره کردن  به بلاتکلیفی یک میلیون داوطلب کنکوری، تاکید کرد : این موضوع چالش جدی ایجاد می کند لذا خواستار ادامه نظام قدیم تا سال 1400 هستیم.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:خبرگزاری تسنیم