بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

زمان بازگشایی مدارس اعلام شد | حضور دانش آموزان اجباری است؟

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/23 منتشر شده است /
زمان بازگشایی مدارس اعلام شد | حضور دانش آموزان اجباری است؟
انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس که در محضر مقام معظم رهبری و با حضور رئیس جمهور و اعضای این ستاد، استانداران و ستادهای استانی سراسر کشور برگزار شد با...

بنا به گزارشی که همشهری آنلاین به نقل از شبکه خبرکسب کرده، محسن حاجی میرزایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله باویروس  کرونا یا کوید ۱۹  از بازشدن حداقل مدارس در هفته اتی ۲۷ اردبیهشت خبر داد و در خبری گفت: حضور دانش‌آموزان اجبار نیست و تنها برای رفع مشکلات و سوالات از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

همچنین استاندار تهران با اشاره کردن  به بازشدم بعضی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه  اداممه داد: هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

انوشیروان محسنی بندپی در پایان نشست خبری  در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس که در محضر مقام معظم رهبری و با حضور رئیس جمهور و اعضای این ستاد، استانداران و ستادهای استانی سراسر کشور برگزار شد با اشاره کردن به باز شدن مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه اظهارنظر داشت گفت : طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مدارسی که مشکلی به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند، می توانند شروع به فعالیت و دانش آموزان برای رفع ایراد و اشکالات درسی به مدارس مراجعه کنند، منتهی هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:همشهری انلاین