بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

دستورالعمل بهداشتی مدارس ابلاغ شد | از ضدعفونی کلاس‌ها تا غربالگری

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/24 منتشر شده است /
دستورالعمل بهداشتی مدارس ابلاغ شد | از ضدعفونی کلاس‌ها تا غربالگری
رعایت اصول پایه، غربالگری و بیماریابی، اطلاع‌رسانی به والدین در مورد کودکان، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، لغو همه فوق برنامه‌ها، آموزش سلامت فردی و عمومی، تعطیلی...

بنا به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر گزاری مهر، بعداز اعلام باز شدن مدارس کشور از ۲۷ اردیبهشت و با هدف حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل مراقبت پروتکل های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا ویروس با عنوان «بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی» تهیه شده در وزارت بهداشت را برای اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها بایدو حتما گزارشی از اقداماتی که انجام شده به کمیته آموزش و پرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارسال کنند.

این دستورالعمل صادر شده ، باز شدن مدارس را منوط به شروطی از جمله ضدعفونی تمام سطوحی که دانش اموزان با انها در تماس هستند ، تامین و تهییه کردن صابون مایع و محلول‌های ضدعفونی، درست کردن فاصله‌گذاری مناسب برای صندلی‌ها در کلاس‌ها و سالن‌های مدارس، اطلاع‌رسانی کردن به معلمان و دانش‌آموزان در راستای رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و احتیاط‌های لازم و ثبت دوره‌ای وضعیت سلامت دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان با استفاده از امکانات غربالگری.

رعایت اصول اولیه وپایه، غربالگری و بیماریابی، اطلاع‌رسانی به والدین در مورد کودکان، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، لغو همه فوق برنامه‌ها، آموزش سلامت فردی و عمومی، تعطیلی پایگاه‌های تغذیه‌ای دانش‌آموزان و کنترل سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس از لحاظ بهداشتی از جمله موارد ذکرشده در این دستورالعمل است که همه موظف به اجرا کردن ان هستند .

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان  با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: همشهری انلاین