بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

اظهارات سخنگوی ارتش درباره شایعه شلیک قایق‌های سپاه به ناوچه کنارک

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/24 منتشر شده است /
اظهارات سخنگوی ارتش درباره شایعه شلیک قایق‌های سپاه به ناوچه کنارک
مردم ما قطعاً هوشیارتر از این هستند که بخواهند چنین شایعاتی را باور کنند؛ البته ممکن است این صحبت‌ها در بعضی جاها تاثیراتی به جای بگذارد اما هوشیاری مردم ما و مرور زمان..

بنابه نقل ازگزارش ایسنا، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ تقی‌خانی با اشاره کردن به موج‌سواری رسانه‌های بیگانه روی حادثه شناور «کنارک» وگفتنو ایجادکردن شایعات بی‌اساس درباره آن گفت: هر اتفاقی که در حوزه‌های مختلف در کشورمان رخ می‌دهد، بدیهی است که  دشمنان ما سعی دارند از آن سوءاستفاده کرده و براساس این سوءاستفاده، اهداف خود را محقق کنند.

سرتیپ تقی خانی دررابطه بااین موضوع گفت: این رسانه‌ها با برخی مطالب که شایع می‌کنند، طبیعی است که افکار عمومی ما را نیز بعضاً تحت تأثیر خود قرار می‌دهند اما ما باید خیلی مراقب باشیم که اطلاعات و اخبار مورد نیازمان را از جاهایی دریافت کنیم که موجه‌اند و به لحاظ قانونی و جایگاهی، در تعریف مراکز اطلاع‌رسانی رسمی و قانونی قرار می‌گیرند.

تقی‌خانی با اشاره داشتن به هدف یا اهداف ایجاد شایعات رسانه‌های بیگانه یا معاند درباره حادثه شناور کنارک، اظهار به این داشت که : این شایعات «بی‌ربط و ابتدایی» هستند و از پایه نباید به آن‌ها توجه کرد. این‌ها سعی دارند به هر طریق ممکن، در میان مجموعه نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و وزارت دفاع، اختلاف ایجاد کنند که باید مراقبت کنیم و هوشیار باشیم.

او در ادامه ی سخنان خود افزود: مردم ما قطعاً هوشیارتر از این هستند که بخواهند چنین شایعاتی را باور کنند؛ البته ممکن است این صحبت‌ها در بعضی جاها تاثیراتی به جای بگذارد اما هوشیاری مردم ما و مرور زمان و همچنین بررسی‌های کارشناسی، تمامی آن شائبه‌ها و شبهه‌افکنی‌ها را برملا و روشن خواهد کرد.

تقی خانی در رابطه با یکی از این شایعات مبنی بر هدف قراردادن ناو «کنارک» توسط قایق‌های سپاه پاسداران، طی گفت و گو اضافه کرد : این صحبت یا صحبت‌هایی از این دست، کاملاً بی‌ربط هستند. اساساً رسانه‌های ما نباید به این شایعاتِ پرداختی که از سوی معاندین طراحی و سیاست‌گذاری می‌شود و رسانه‌های معاند و بیگانه به آن دامن می‌زنند، اهمیت بدهند چون واقعاً پرداختن به چنین موضوعاتی، به این معنا خواهد بود که واقعاً نظر ما جلب این شایعات شده است. به نظرم مردم عزیز ما و اصحاب رسانه هوشیارتر از آنند که توجهی به این شایعات بی‌اساس داشته باشند.

وی در راستای این موضوع تاکید کرد: ما اینقدر باید از کنار این شایعات عادی عبور کنیم که آن کسانی که این شایعات و ادعاها را مطرح می‌کنند، گمان نکنند که این ادعاها اثر گذاشته و نتیجه گرفته‌اند. اساساً بعضی از این حرف‌ها آنقدر ابتدایی است که اصلاً نباید به آن‌ها توجه کرد.

تقی خانی با بیان به رزمایش مرکب نیروی دریایی ایران با دو قدرت دریایی چین و روسیه در سال پیش ، این رزمایش را باعث افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

سرتیپ امیر تقی‌خانی در ادامه ی نشست خبری گفت  : نباید این اتفاقات تلخ رخ بدهد و حتماً باید پیشگیری شود و تلاش‌های زیادی برای ممانعت از این اتفاقات صورت بگیرد اما باید بدانیم که این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها، جزیی از زندگی مجموعه رزمندگان ارتش و مجموعه نیروهای مسلح است..
او در پایان نشست خبری که با خبرنگاران داشت گفت : پیام‌های دلگرم‌کننده فرماندهی معظم کل قوا و روسای محترم قوا، رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، دبیر محترم شورای نگهبان،  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی، فرمانده محترم کل سپاه و تعدادی از وزرا و فرماندهان عالی رتبه و البته پیام‌های دلگرم‌کننده مردم شریف‌مان، موجب ارتقای روحیه رزمندگان ارتش به‌ویژه دریادلان نیروی دریایی و همچنین انسجام و اتحاد بیشتر نیروهای مسلح و مردم شده است.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان  با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو