بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

چیزهایی که شما در مورد افراد چپ دست نمی دانید!

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/24 منتشر شده است /
چیزهایی که شما در مورد افراد چپ دست نمی دانید!
همه ما گاهی اوقات در خواب خود حرکت می کنیم، اما این در افراد چپ دست بسیار متداول است. پدیده اختلال حرکت حرکتی اندام (PLMD) در افراد چپ دست بسیار شایع است. PLMD شرایطی...

فقط 12 درصد از جمعیت کل جهان چپ دست هستند
چپ دست بودن طبق معمول مزایا و معایبی را همراه خود دارد. ضربه زدن به آرنج زمانی نوشتن یک فرد راست دست که کنار شما نشسته ، قیچی که نگه داشتن ان به طورعادی  مشکل است ، پیدا کردن صندلی مناسب زمانی که میخواهید آزمون های مهم را بدهید، ناتوان ماندن  در شستن ظروف، همه این ها جزو مواردی هستند که افراد چپ دست معمولاً در زندگی روزمره خود با آن ها روبرو می شوند، اما چیزهای دیگری هم وجود دارند، که  شما در مورد افراد چپ دست نمی دانید. در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

فقط 12 درصد از جمعیت چپ دست هستند اما این درصد کم کم در حال ریاد شدن است. اگرچه در بیشتر کشورها برای چپ دست ها امکاناتی درنظر گرفته شده، اما هنوز هم کشورهایی وجود دارند که چپ دست ها را  قبول ندارند. در سال 1860 حتی تصور می کردند که چپ دستان با شیطان هم پیمان هستند.

افراد چپ دست حساسیت و آلرژی بیشتری دارند
افراد چپ دست نسبت به میگرن حساس تر هستند
این گونه به نظر می رسد افرادی که چپ دست هستند، دو برابر افراد دست راست دچار میگرن می شوند.
افراد چپ دست خواب ناآرام تری دارند
آمار مردان چپ دست نسبت به زنان بیشتر است
طی یک نظر سنجی که در سال  2008 نشان داد که مردان نسبت به زنان بیشترچپ دست هستند . محققان داده های 144 افراد چپ دست را مورد بررسی و ازمایش قرار دادند و پی بردند که مردان غالباً چپ دست هستند. به طور دقیق، آقایان 23٪ بیشتر از زنان چپ دست هستند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان  با 20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو