بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه تهران مشخص شد

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/25 منتشر شده است /
نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه تهران مشخص شد
بر اساس بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارزیابی دروس در نیم سال جاری می‌تواند به شیوه غیر حضوری و با بهره‌گیری از روش‌های ترکیبی ارزیابی انجام پذیرد...

دانشگاه تهران با فرستادن بخشنامه ای دستورالعمل امتحانات نیم سال تحصیلی جاری دانشجویان را در بخشنامه شرح کرد.
بنابه نقل از گزارش سلام نو، طبق دستورالعمل آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تهران، ارائه دادن دروس نظری نیم سال جاری بر طبق تقویم آموزشی کماکان به شکل الکترونیکی ادامه خواهد یافت.
با توجه کردن به شرایط خاصی که به وجود آمده، آخرین روز تشکیل کلاس‌های نظری در این نیم سال با تمدید دو هفته نسبت به تقویم آموزشی قبلی و شروع امتحانات از تاریخ هفتم تیر ‬ خواهد بود.
ونیز زمانبندی و چگونگی برگزارکردن امتحانات و حضوریافتن دانشجویان برای شرکت کردن در آزمون‌ها طبق نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، متعاقباً اعلام خواهد شد.
در این بخشنامه نوشته شده و امده که ، دروس عملی و کارگاهی بعداز اعلام رفع محدودیت‌ها بنا بر اعلام مراجع رسمی به طور فشرده در تابستان برگزار خواهد شد. زمان دقیق و نحوه انجام آن طبق معمول اطلاع رسانی میشود. با توجه کردن به اعلام آمادگی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، درس عمومی تربیت بدنی یک و دو، طبق برنامه‌ای متناسب با شرایط ارائه می‌شود.
دانشجویانی که در نیم سال اول دانش آموخته می‌شوند می‌توانند واحدهای اخذ شده ی خود را طبق برنامه ارائه شده بگذرانند. ضمناً امکان حذف درس نیز برای باقی دانشجویان نیزوجود دارد.
دانشگاه تهران تاکیدبه این داشت که ؛ با توجه به ضرورت رسیدگی به درخواست‌هایی که دانشجویان دارند درباره امور آموزشی، بررسی و تصویب پیشنهاد پایان نامه و رساله، دفاع پایان نامه …، حضور اعضای هیأت علمی در واحد به منظور انجام فعالیت آموزشی و پژوهشی مورد انتظار است.
به منظور وحدت رویه و برنامه‌ریزی‌های مناسب، تصمیم‌گیری در مورد موضوعات آموزشی فقط مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغ شده از معاونت آموزشی صورت پذیرد و از تصمیمات مغایر با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی خودداری شود.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو