بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

دانش آموزان فقط برای رفع اشکال به مدرسه بروند

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/26 منتشر شده است /
دانش آموزان فقط برای رفع اشکال به مدرسه بروند
فرماندار تهران بیان داشت: اگر تعداد دانش‌آموزان مراجعه کننده به مدارس افزایش یابد، بنابراین مدیر مدرسه باید اقدامات لازم را برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت...

بنا به گزارش فارس که نوشت: فرماندار تهران درباره باز شدن مدارس از روز ۲۷ اردیبهشت و نحوه حضوریافتن دانش آموزان و مربیان توضیحاتی ارائه داد.
فرماندار تهران جناب اقای عیسی فرهادی  دررابطه با نحوه باز شدن مدارس و حضورپیدا کردن دانش‌آموزان و معلمان گفت : بر اساس دستورالعمل ستاد عالی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس از شنبه اتفاق می‌افتد ولی حضور دانش‌آموزان اجباری نیست.

او در ادامه سخنان خود افزود: فقط دانش آموزان برای رفع اشکال و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند به مدارس مراجعه کنند.

فرهادی ادامه داد : چون مراجعه دانش‌آموزان به مدارس در زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد، بنابراین نگرانی خاصی وجود ندارد و قطعا اولیا و مربیان هم دقت می‌کنند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و از ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده استفاده شود.

فرماندار تهران عیسی فرهادی  تاکید داشت که : اگر تعداد دانش‌آموزان مراجعه کننده به مدارس افزایش یابد، بنابراین مدیر مدرسه باید اقدامات لازم را برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت انجام دهد.

او در پایان گفت و گوی خود گفت : ما در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موفقیت‌های زیادی داشتیم که تنها با همکاری مردم و فرهنگ سازی اتفاق افتاده است. بعضی از کشورها با تجمعات و تظاهرات به دنبال شکستن قرنطینه هستند ولی در کشور ما برای حفظ جامعه‌ای سالم به دنبال اجرای قرنطینه هستند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو