بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی مدارس

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/26 منتشر شده است /
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی مدارس
رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تشریح پروتکل‌های بهداشتی در خصوص بازگشایی مدارس استان، اظهار داشت: مدارس با تهیه آب ژاول و محلول‌های ضدعفونی ...

بنابه گزارش سلام نو، به نقل از ایرنا طی گزارشی  نوشت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکیدکردن بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت، گفت: این اقدام با دقت و حساسیت لازم انجام گیرد.

روز چهارشنبه جعفر مردانی در نشست شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجا که در رابطه با شیوع ویروس کرونا با موضوع ناقلان سالم نیز روبرو هستیم می‌طلبد تا در بحث غربالگری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس با دقت و حساسیت لازم اقدام شود.
مردانی در ادامه گفت و گو گفت : پوشیدن دستکش و ماسک برای دانش‌آموزانی که قصد حضور در مدارس دارند، الزامی است و معلمان و دبیران در تهویه کلاس‌ها، بازگذاشتن درب کلاس‌ها و فاصله‌گذاری مناسب نیکمت‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی، با تاکیدکردن بر همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای استان چهارمحال و بختیاری  در خصوص بازشدن مدارس، اضافه کرد: همه دستگاه‌ها موظفند در حیطه اختیارات خود آموزش و پرورش را برای اجرای مطلوب بازگشایی مدارس یاری دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نقش آموزش و پرورش در رشد و پیشرفت جوامع بر کسی پوشیده نیست از همین رو باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای انجام هر چه بهتر روند تحصیل دانش‌آموزان استفاده کرد.
رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به غربالگری معلمان و دانش‌آموزان از روز ۲۷ اردیبشت، خاطر نشان کرد: چنانچه مورد مثبتی مشاهده شود سریع وارد عمل خواهیم شد.
شایان به ذکراست، که با شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس و دانشگاه‌ها برای مدتی تعطیل شدند اما آموزش به صورت مجازی تداوم یافت.
کروناویروس یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
در سال تحصیلی جاری ۲۰۷ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰  مدرسه و حضور بیش از ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو