بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

ضد عفونی کردن مدارس قبل از ورود دانش‌آموزان

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/27 منتشر شده است /
ضد عفونی کردن مدارس قبل از ورود دانش‌آموزان
محسن‌بیگی اضافه کرد: قریب به اتفاق دانش‌آموزان، آموزش‌ها را از طریق شبکه‌های مجازی و تلویزیونی دریافت کردند و منتها چون برخی دانش‌آموزان نتوانستند به صورت کامل آموزش‌...

به نقل از گزارش سلام نو، به نقل از ایلنا، مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش طی نشستی گفت: الزام کردیم که تمام مدارس قبل از ورود دانش‌آموزان ضدعفونی شود و فاصله ۱.۵ تا ۲ متر بین دانش‌آموزان رعایت شود.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اقای محمد محسن‌بیگی  در شبکه سه سیما در رابطه با برنامه‌های سلامت این وزارتخانه برای بازشدن یک ماهه مدارس، طی نشستی گفت : پروتکلی برای بازگشایی مدارس به صورت مشترک بین وزارتخانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش تنظیم شده و به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است برای اینکه دانش‌آموزان و خانواده‌ها کمترین دغدغه را برای حضور در مدرسه داشته باشند.

محسن بیگی با اشاره کردن به  اینکه مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا برای بازگشایی مدرسه ها صرفا فقط برای رفع اشکال و حاضرشدن اختیاری دانش‌آموزان است، اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان در مدرسه به شکل اختیاری و داوطلبانه و صرفا برای رفع اشکال است و قرار نیست آموزش رسمی در این مرحله در مدارس انجام شود.

وی در ادامه گفت : قریب به اتفاق دانش‌آموزان، آموزش‌ها را از طریق شبکه‌های مجازی و تلویزیونی دریافت کردند و منتها چون برخی دانش‌آموزان نتوانستند به صورت کامل آموزش‌ها را دریافت کنند، می‌توانند در مدرسه رفع اشکال کنند و باز هم تأکید می‌کنم هیچ اجباری و الزامی برای حضور دانش‌آموزان نیست.
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: الزام کردیم تمام مدارس قبل از ورود دانش‌آموزان ضدعفونی شود و فاصله یک و نیم تا دو متر بین دانش‌آموزان رعایت شود و همچنین اگر تعداد دانش‌آموزان متقاضی زیاد بود، نوبت‌بندی شده و دانش‌آموزان در چند شیفت حضور پیدا کنند. کسی حق ندارد پروتکل را زیر پا بگذارد و کلاس‌های فشرده برگزار کند؛ همچنین تیم نظارتی آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بر فعالیت مدارس نظارت می‌کند.

محسن‌بیگی در پایان گفت و گوی خود گفت : ساعت رسمی مدرسه از ۷:۳۰ تا ۸ صبح است و با توجه به نیاز دانش‌آموزان، هر چند ساعت که نیاز داشته باشند در مدرسه حضور می‌یابند اما هر شیفت مدرسه، ۴ ساعت است.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو