بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

۲۳ میلیارد تومان به حساب معلمان واریز شد

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/27 منتشر شده است /
۲۳ میلیارد تومان به حساب معلمان واریز شد
این رقم تمام دریافتی فرهنگیان بازنشسته مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به ٣١ شهریور 1398 نیز پس از تقسیم سود در بین اعضا، به حساب فرهنگیان بازنشسته مذکور واریز و ...

بیشتر از ۲۳۰ میلیارد ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم دی تا اول اسفند ۱۳۹۸ به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، در دو مرحله به حساب آنها واریز شد.

به نقل از گزارش سلام نو و به نقل از ایلنا، صندوق ذخیره فرهنگیان طی نشستی گفت: در بهمن پارسال 2156 و در اسفندماه نیز 1571 نفر از اعضای موسسه بازنشسته شده و سهم‌الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی را دریافت کردند. سهم‌الشرکه اعضای انصرافی، بازخرید و از کار افتاده نیز به حساب آنها واریز و در خصوص اعضای متوفی نیز طبق قانون عمل شده است.

برای بازنشستگان بهمن ماه 130 میلیارد ریال و برای بازنشستگاه اسفند 1398 نیز بیش از 100 میلیارد ریال به حساب‌های این افراد نزد بانک ملی ایران واریز شده است.

بنابراین در همین حال اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بعداز بازنشستگی، می‌توانند در موسسه به عضویت خود ادامه دهند و از سودآوری ناشی از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، به ویژه در حوزه پتروشیمی بهره‌مند شوند. با توجه به مالکیت صندوق ذخیره فرهنگیان در سه پتروشیمی فعال کشور و همچنین بهره‌برداری از چهار پتروشیمی دیگر تا سال 1402 هر سال هزار میلیارد تومان به سودآوری موسسه اضافه می‌شود. بنابراین فرهنگیان بازنشسته با استمرار عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان، علاوه بر بهره‌مندی از سودهای سرشار اقتصادی در حوزه پتروشیمی، از سودآوری سایر شرکت‌های موسسه نیز برخودار شده و میزان دریافتی آنها در سال‌های آتی به چندین برابر خواهد رسید.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو