بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور ارشد اعلام شد

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/27 منتشر شده است /
آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور ارشد اعلام شد
زرین آمیزی اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه ...

خبرگزاری مهرطی خبری  نوشت: سخنگوی سازمان سنجش طی تحقیقاتی گفت: فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ساعت ۲۴ امروز ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ به پایان می رسد.
در ادامه فاطمه زرین آمیزی گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.
او در ادامه ی خبر گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جامانده در نظر گرفته شد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یاداورشد: در مجموع فرصت های قبلی تاکنون ۶۷۶ هزار و ۹۵۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده اند.
زرین آمیزی در پایان گفت و گو و نشست خبری اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن (به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸) در این آزمون ثبت نام کنند.
آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرفتن دانشجویان در رشته‌های مختلف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو