بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

کتابخانه‌های عمومی کشور باز می شوند

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/27 منتشر شده است /
کتابخانه‌های عمومی کشور باز می شوند
در فاز نخست بازگشایی کتابخانه‌ها با توجه به حضور نداشتن اعضا و مراجعان و به منظور بهره‌گیری مناسب از زمان، کتابداران اقدام به اصلاح ثبت و ساماندهی و ورود اطلاعات منابع...

بنا به نقل از گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، کتابخانه‌هایی که در سراسر کشور به صورت عمومی هستند بعد از حدود ۳ ماه تعطیل اضطراری با رعایت ضوابط وپروتکول هاو دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز به کار می‌کنند.
طبق بخشنامه‌ ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در مرحله اول به ادارات کل استانی گفتهشده است به تناسب تعداد کتابداران و کارکنان کتابخانه‌ها، اقلام بهداشتی شامل شیلد محافظ صورت، ماسک صورت، دستکش یک بارمصرف و مایع ضدعفونی‌کننده دست، تهیه کنند و تمهیدات لازم را برای جداسازی فضاهای کاری کتابداران با مراجعه کننده‌ها و اعضاء با استفاده از حائل‌های پلاستیکی و شفاف پیش‌بینی کنند.
در مرحله ی نخست که از ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌شود، کتابخانه‌ها در یک نوبت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر بدون حضور اعضاء و با هدف انجام امور کتابخانه‌ای و ارائه دادن خدمات بازمی‌شوند و کتابداران به صورت یک روز در میان در کتابخانه حضور خواهند یافت.
معرفی کتابخانه و خدمات آن و ایجاد صفحات کتابخانه در فضای مجازی، اجرای طرح رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مطابق با زمان‌بندی ابلاغی، معرفی کتاب‌های جشنواره رضوی در فضای مجازی و...  به منظور ترویج و تشویق کاربران و اعضاء به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و ادامه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی با بهره‌گیری از تجهیزات، فضا و منابع کتابخانه‌ای ماننداقدامات پیش‌بینی شده برای حضور کتابداران در اولین مرحله ی بازگشایی کتابخانه‌ها خواهد بود.
با توجه به این شرایط اضطراری به وجود آمده در استان خوزستان و با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، کتابخانه‌های عمومی این استان تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل و از اجرای بخشنامه ابلاغی معاف هستند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو