بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

وزیر آموزش و پرورش: «کنکور» مانع سنجش توانمندی‌ دانش آموزان است

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/28 منتشر شده است /
وزیر آموزش و پرورش: «کنکور» مانع سنجش توانمندی‌ دانش آموزان است
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت در تربیت یک انسان خوب، اظهار کرد: باید ببینیم آیا محتوای درسی ما قادر است این صلاحیت‌ها را ایجاد کند، آیا ...

خبرگزاری فارس در گزارشی گفت: وزیر آموزش و پرورش گفته است که، وجود داشتن  کنکور در پایان نظام تعلیم و تربیت را مانع اصلی سنجش توانمندی دانش‌آموزان عنوان کرد.
وزیر آموزش و پرورش اقای محسن حاجی‌میرزایی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهم‌ترین بخش تحول و رشد انسان را در آموزش و پرورش عنوان کرد ودرادامه گفت: این دوره مقطعی متمایز است؛ دوره‌ای که انسان‌ها باید خود را پیدا و از ارزش‌های خود دفاع کند.
حاجی میرزایی اضافه کرد: اینکه چگونه می‌توانیم متناسب با تغییرات پرشتاب پیرامون، این توانمندی را به‌روز برسانیم و از انفعال انسان جلوگیری کنیم، مسؤولیتی است که تعلیم و تربیت برعهده دارد لذا باید توجه داشت که تا چه حد توفیق پیدا کرده‌ایم انسانی که شایسته است را تربیت کرده‌ایم و او چگونه ایفای نقش می‌کند و این یک سؤال کلیدی است.
وی با بیان کردن اینکه شناخت و رابطه انسان از خود، خلق، خلقت و خدا همه در نظام تعلیم و تربیت شکل می‌گیرد، ادامه داد : نقطه عزیمت همه تحولات اینجاست. افسوس که اغلب ما عادت کرده‌ایم به نتایج کوتاه واکنش نشان دهیم. سازمان پژوهش یک ابرسازمان است و توقع ما از این سازمان به اندازه عظمت رسالت آن است.
 جناب میرزایی وزیر آموزش و پرورش، سازمان پژوهش را دیدبان نظام تعلیم و تربیت دانست و در پایان نشست خبری گفت: بخش عظیمی از مصونیت ما در مقابل پدیده‌های نوظهور در این سازمان اتفاق می‌افتد و امروز آموزش الکترونیکی از آموزش مکمل به آموزش اصلی تبدیل شده و تحول در دستگاه تعلیم و تربیت بدون گفتمان انجام نمی‌شود. ما باید با جامعه به گفت‌وگوی مشترک بنشینیم.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر:دنیای اقتصاد