بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

سازمان سنجش به دواطلبان کنکور سراسری مهلت ثبت نام داد

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/28 منتشر شده است /
سازمان سنجش به دواطلبان کنکور سراسری مهلت ثبت نام داد
در واقع تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند ایجاد شده، لذا اطلاعات ثبت نامی آن‌ها از امروز یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا...

مهلت دوباره برای ثبت‌نام کردن برای شرکت درازمون  کنکور ۹۹ از امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

به نقل از گزارش  خبرگزاری ایسنا ، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزارکردن  آزمون سراسری سال ۹۹ که در روزهای۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می‌شود، امکان ثبت نام دوباره و ویرایش اطلاعات خود در این آزمون برای پذیرفته شدن در رشته‌ها با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد فراهم شد.
سازمان سنجش آموزش کشور همچنین به دلیل مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در کنکور ۹۹ نشده‌اند، ترتیبی بیان کرده که این گروه از داوطلبان نیز در بازه زمانی از امروز پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: سلام نو