بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

بیستک

حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست

ارسال توسط : مدیر سایت / در 1399/2/28 منتشر شده است /
حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست
عباس عزیزخانی در جلسه ای برای هماهنگی بازگشایی مدارس شهرستان ابهر، با تاکیدکردن بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان بازگشایی مدارس، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شد

عباس عزیزخانی در جلسه ای برای هماهنگی بازگشایی مدارس شهرستان ابهر، با تاکیدکردن  بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان بازگشایی مدارس، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با مدیران مدارس، در تلاش هستیم تا همه جوانب بهداشتی در زمان بازگشایی مدارس رعایت شود.
عزیزخانی  با اشاره کردن  به این‌که حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست، ادامه داد: فقط دانش‌آموزانی که دسترسی به برنامه شاد و آموزش‌های غیرحضوری نداشتند و نیاز به حمایت‌های آموزشی دارند،  می‌توانند در مدرسه حضور داشته باشند..
مدیر آموزش و پرورش ابهر شهرستان اقای  عزیزخانی افزود: استفاده از ماسک و دستکش برای دانش‌آموزان و معلمان الزامی است.
عزیزخانی، حضور دانش‌آموزان در مدرسه را فقط برای رفع  کردن مشکلات درسی عنوان کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان دارای مشکل جسمی به هیج عنوان در مدرسه حضور پیدا نکنند. همچنین بوفه مدارس مطلقا تعطیل و زنگ تفریح و زنگ ورزش برقرار نخواهد شد.
اوضمن تقدیرکردن از زحمات همه معلمان که در تداوم فرآیند آموزشی زحمت کشیده‌اند، گفت: باید از ظرفیت‌هایی که در روزهای تعطیلی مدارس در حوزه آموزش مجازی و غیرحضوری ایجاد شده استفاده حداکثری شود.
مدیر آموزش و پرورش ابهر، نظارت مستمر بر واحدهای آموزشی با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یکی از مسائل مهم برشمرد و تاکید کرد: خوابگاه‌ها، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس استثنایی بازگشایی نخواهند شد.
ارسال کلیه کتاب های کمک درسی و آموزشی 
ارسال رایگان با20 درصد تخفیف ویژه 
سفارش آنلاین کتاب و تلفنی 
021-66412500

منبع خبر: خبرگزاری جمهوری اسلامی