بانک کتاب بیستک - فروش کتاب های کمک درسی

به صرف قهوه و پیتا نشر سوره مهر

دسته: سبک زندگی کد کالا: 10567 بازدید: 281 بار وضعیت: موجود نیست

مولف معصومه صفایی راد انتشارات سوره مهر

گزیده ای از کتاب به صرف قهوه و پیتا نشر سوره مهر اینکه تهران- سارایوو پرواز مستقیم ندارد هم می تواند خبر خوبی باشد هم بد اول بدش را میگویم قسمت بدنش خستگی و سرگردانی در فرودگاه واسطه است خوبی است ولی این است که این فرودگاه فرودگاه استانبول است و ما به لطف لغو روادید ایران و ترکیه می‌توانستیم در حدود ۹ ساعتی که بین دو پرواز من فاصله است نمی از استانبول را بچشیم فقط کمی توی فرودگاه امام خمینی کلی معطل می شویم تا دوستان شرکت هواپیمایی وطنی بارهای مان را مستقیم ارسال کنند به سارایوو و توی فرودگاه آتاتورک تحویلمان دهند تا با خیال راحت به استانبول گردیم آن برسیم به لطف هم سفر سرد و گرم چشیده مان که سابقه مدیریت کاروان حج را داشت همه گروه یک متر روبان فسفری به دستگیره چمدان هایمان بسته بودیم تا موقع تحویل بان تنها چندگانه های خودمان را راحت تر پیدا کنیم که بتوانیم چمدان همگروهی هایمان را هم تحویل بگیریم و بند ترانسفر طولانی شد و بعد از آن در سطح عجیب و غریب ارز مسافرتی ایستادیم اگر پرواز تاخیر نداشت با اینکه چهار ساعت بود در فرودگاه حضور داشتیم نزدیک بود جا بمانیم آتاتورک فرودگاهی عجیب و بی‌نهایت شلوغ بود با خیل عظیمی از سیاه پوستان و چشم بادامی ها و البته ایرانی ها حالا توی این ۴۰ نامه جای فرهنگ‌سازی هست یان را نمیدانم که چرا سفر خارج می روید بروید همین ایران خودمان را بگردید و پول هایتان را خرج کنید ولی با قیمت هایی که بابت یک بطری آب و یک قدم راه با تاکسی در استانبول شنیدیم به نظرم فرهنگسازی هم چیز بدی نیست یک بطری کوچک آب معدنی ۱۰ هزار تومان است دلم نمی آید این قدر راحت از از مملکت خارج کنم فکر آبسردکن را هم که اصلا نکنید اینجا به یاد اباعبدالله به کسی آب نمی دهند توی فرودگاه آتاتورک هر کدام از ما شدیم یک شماره برای اینکه توی این سوار و پیاده شدن ها تلفات نداشته باشیم هر بار شمارش می کردیم نه اینکه یک نفر بنشیند ما را بشمرد هر کدام از ما ۳۰ نفر به ترتیب شماره ای که به من داده بودند را می گفتیم آماده بودیم برای وداع آتاتورک که دیدیم چمدان هایی با روبان فسفری سرگردان روی ریل نقاله فرودگاه دور دور می‌کنند مسئولان تور کیش آمدم و با انگلیسی به لهجه ترکی حرف زدند و بعد از کلی عکس گرفتن و چانه زنی گفتند اشتباه از تورکیش نیست که چمدان را تحویل داده و آنها مسئولیتی ندارند این دسته گلی بود که شرکت هواپیمایی وطنی به آب داده بود مسیر ترانسفر فرودگاه امام خمینی آتاتورک استانبول فرودگاه سارایوو بود اما به جای مقصد که همان فرودگاه سارایوو بود و با علامت اختصاری نوشته بودند NIO که توی گوگل نوشته بود فرودگاهی در جمهوری دموکراتیک کنگو طبیعتاً سیستم تورکیش هم مسلما هنگ کرده و چمدان ها را بیرون ریخته بود و ما متحیر دنبال یک حرف مشترک بین این دو کلمه می گشتیم روند تحویل گرفتن چمدان ۳۰ نفر و انتظار برای شروع بارگیری پرواز بعدی و تحلیل دادن این تعداد چمدان صبح وقت ما را گرفت و خدا میداند چه چیزها در دل نگفتیم در فرصت باقیمانده ۲ انتخاب داشتیم یا باید توی فرودگاه استراحت می کردیم یا اینکه می‌رفتیم و گوشه‌ای از استانبول را می دیدیم مسئول گروه ترس تجربه استانبول گردی گروه سال گذشته‌شان که از پرواز جا مانده بودند و خسارتی ۱۶۵ دلاری برای خرید بلیط مجدد متحمل شده بودند را در دلمان ریخت ما ولی مرد خطر بودیم
نویسنده: معصومه صفایی راد
بانک آنلاین کتاب به صرف قهوه و پی تا نشر سوره مهر را از سری کتاب‌های سبک زندگی به شما دوستان گرامی توصیه می کند
گاهي اوقات تجربه‌ي يک بار خريد از بانک کتابي با مزاياي ويژه مي‌تواند مسبب عادت هميشگي براي ساير خريدهاي اينترنتي شود. حال اگر افراد مراجعه‌کننده بدانند که بعد از ارسال سفارش کتاب حتي از نوع کمياب‌ترين آن به بانک کتاب بيستک، در کمترين مدت، سفارشات را درِ منزل تحويل مي‌گيرند، بي‌شک در ادامه‌ي راه خريد خود، بانک کتاب بيستک را به فراموشي نخواهند سپرد.